درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 4 بهمن 1400 - 12:04   

انتصاب مدیر ارتباطات سایپا

  انتصاب مدیر ارتباطات سایپا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  7 اصل راهنما برای برنامه ریزی استراتژیک
  فعالان مصرف کننده به برندهایی که برای کاهش گرمایش جهانی گام بر می دارند پاداش می دهند
  برگزاری جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های خانواده جهاد کشاورزی استان گلستان
  انتصاب مدیر ارتباطات سایپا
  انتصاب مدیر «حوزه مدیرعامل و روابط عمومی» شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی
  انتخاب رئیس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌
  برنامه ریزی راهبردی
  5 نکته برای رد کردن مودبانه جلسات بی فایده
  شماره جدید ماهنامه روابط‌عمومی‌ منتشر شد
  کانون استان بوشهر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی خود را شناخت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33275صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 13 اردیبهشت 1397 - 09:29
مسئولیت اجتماعی
سازمان هایی که در ایجاد یک برنامه طولانی مدت CSR موفقیت آمیز، موفق بودند، سازمان هایی بودند که برنامه های خود را به دقت انتخاب کردند و بر دستاوردهای اصلی تمرکز داشتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بررسی فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) برای بیشتر سازمان ها که CSR را تأیید می کنند و بخش لاینفک تجارت خود می دانند، یک رویداد روابط عمومی محسوب نمی شود. البته، بی شک افرادی وجود دارند که در پی یک عکس فوری هستند، اما متوسط خوانندگان می توانند آن را در یک چشم به هم زدن درک کنند. CSR امروزه از دو لحاظ برای یک شرکت دارای اهمیت است:


- سهیم کردن کارکنان در امور و حفظ این حالت
- جایگزینی خود به عنوان یک عضو شرکت و همراستا کردن خود با تعهدات آرم تجاری از طریق این برنامه ها


به نظر من، سازمان هایی که در ایجاد یک برنامه طولانی مدت CSR موفقیت آمیز، موفق بودند، سازمان هایی بودند که برنامه های خود را به دقت انتخاب کردند و بر دستاوردهای اصلی تمرکز داشتند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  7 اصل راهنما برای برنامه ریزی استراتژیک


  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی


  برنامه ریزی راهبردی


  نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در راهبرد ارتباط با همسایگان


  انتصاب مدیر ارتباطات سایپا


  انتخاب رئیس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌


  کتاب روابط‌عمومی‌ در تئوری و عمل منتشر شد


  سه نکته برای آماده سازی استراتژی روابط‌عمومی دیجیتال خود برای سال جدید


  5 نکته برای رد کردن مودبانه جلسات بی فایده


  شماره جدید ماهنامه روابط‌عمومی‌ منتشر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود