درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 12:46   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33146صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 20 فروردین 1397 - 18:03
بحران ارتباطات در جنجال دلار
مسعود طوفان - در کنار بررسی راهکار های اقتصادی برای خروج از بحران ارزی موجود تلاش برای ایجاد امنیت روانی و راه حلهای ارتباطی و رسانه ای نقش مهمی در بازگشت آرامش به بازار ارزی کشور خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سکوت و فقدان شفافیت در خصوص دلایل افسار گسیختگی نرخ ارز در ماههای اخیر از نقاط ضعف در حوزه اقتصادی کشور و دولت محسوب می شود. مردم می خواهند بدانند علت گرانی ارز چیست و چه عواملی در آن نقش دارد ؟ شیوه مواجهه مسئولان و دولت با روند موجود چگونه است و بطور کلی درحال حاضر نبض بازار دلار تا چه اندازه در اختیار دولت و تا چه اندازه خارج از توان و کنترل آن می باشد؛ اما سکوت موجود بر خلاف وعده های داده شده آسیب جدی و عمیقی به اعتماد مردم وارد نموده و دست کم اینکه جایگاه اطلاع رسانی در مدیریت انتظارات و توقعات و ایجاد گفتگوی اجتماعی ناموفق بوده است.


در سالجاری دولت سیاست های خودش را برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی اعلام کرده است اما در عمل آنچه اتفاق افتاده تحت تاثیر قرارگرفتن افکار عمومی از همین ابتدای سالجاری بواسطه موج افزایش نرخ ارز و به حاشیه رفتن برنامه ها و خدمات دولت در زمینه توسعه اقتصادی است. واقعیت این است که شرایط روانی موجود موافق سیاست های اقتصادی دولت نیست؛ امروز کسی نمی گوید نرخ تورم تک رقمی شده و یا صحبتی از برنامه های اشتغال زا و یا بازسازی بافت فرسوده شهرها نیست بلکه همه جا صحبت از گرانی دلار و پیامد های آن است. شخصیت ها در فضای مجازی به این مساله واکنش نشان می دهند و موج ایجاد شده با عنوان "سلبریتی های پشیمان "بخش عمده ای از جریان فکری را در فضای جامعه و بالطبع فضای روانی در دست گرفته است.


شکاف میان مردم و دولت علی الخصوص در حوزه اقتصادی منجر به افزایش بی اعتمادی می شود و در این میان فقدان راهبرد ارتباطی و رسانه ای مناسب این بی اعتمادی را تشدید نموده است . مصاحبه تعدادی از منسوبان به دولت درخصوص دلایل افزایش افسار گسیخته دلار در فضای عمومی شنیده نمی شود و جسارت لازم در کارگزارن ارشد دولتی برای بیان مطالب و گفتگوی صریح ، شفاف و دقیق درخصوص وضعیت اقتصادی کشور و بحران ارزی فعلی که برخی از دلایل آن به اقدامات نادرست بانک مرکزی و نیز عوامل بین المللی باز می گردد ، مشاهده نمی شود.


بدیهی است این بی اعتمادی به سایر برنامه های دولت که در قانون برنامه ششم و نیز تکالیف دولت در بودجه 97 پیش بینی شده است ضربه خواهد زد، ازین رو در کنار بررسی راهکار های اقتصادی برای خروج از بحران ارزی موجود تلاش برای ایجاد امنیت روانی و راه حلهای ارتباطی و رسانه ای نقش مهمی در بازگشت آرامش به بازار ارزی کشور خواهد داشت. مصاحبه های اخیر رادیویی و تلوزیونی رییس جمهور و تلاش برای ارتباط با مردم چندان موفق نبوده و محبوبیت دولت وی با چالش مواجه شده است، واقعیت این است که بحرانهایی ازین دست بیش از آنکه به چهره دولت ها ضربه بزند منافع عمومی کشور، مردم و نسلهای آینده را نشانه رفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد