درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 05:57   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33135صفحه نخست » دوشنبه، 20 فروردین 1397 - 09:38
چرا رسانه ها مخاطبان خود را از دست می دهند؟ و سرچ انجین ها مخاطبان را خسته و زده می کنند؟
اصحاب نظر گفته اند که اگر سرچ انجین های موجود به مادیگری و کار گزینشی ادامه دهند ممکن است مخاطبان خودرا از دست بدهند و این مخاطبان راه دیگری برای دستیابی به اخبار روز برگزینند و برخی نیز با استفاده از نیاز آنان به خبر (بدون انبوه آگهی و گزینش منبع اخبار) ابزارهای تازه ای بیابند و ارائه دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بررسی های حرفه ای که در هفته اول اپریل 2004 به عمل آمده بود، علت کاهش مخاطبان رسانه های چاپی و نیز برنامه های اخبار رادیو ـ تلویزیونها را که از سال 2001 برای این رسانه ها به صورت یک مسئله درآمده است به دست داد که همانا بالا رفتن انتظارات و توقعّات انسان قرن 21 از رسانه های همگانی، افت کیفیت مطالب رسانه ها و عمدتا به دلیل کمبود روزنامه‌نگار خوب و نیز دسترسی عمومی به اینترنت و قرار گرفتن اخبار خبرگزاری ها و مطالب وبسایت مقامات و موسسات در شبکه شبکه ها است.


از 2008 به این سوی که سرچ انجین های فعّال در اینترنت مادی تر شده و اخبار رسانه ها را گزینشی و همراه با مقداری زیاد آگهی در اینترنت قرار می دهند درخواست از سازمانهای غیر انتفاعی و حتی دولتها برای راه اندازی سرانجین های بی طرف و بدور از اعلان و آگهی بیشتر شده و مبادله خبر از طریق ایمیل و سلفون افزایش یافته است.

 

 اصحاب نظر گفته اند که اگر سرچ انجین های موجود به مادیگری و کار گزینشی ادامه دهند ممکن است مخاطبان خودرا از دست بدهند و این مخاطبان راه دیگری برای دستیابی به اخبار روز برگزینند و برخی نیز با استفاده از نیاز آنان به خبر (بدون انبوه آگهی و گزینش منبع اخبار) ابزارهای تازه ای بیابند و ارائه دهند.


مصاحبه شوندگان سال 2008 گفته بودند که سرچ انجین ها، یک خبر را با تمامی صفحه روزنامه و انبوه آگهی هایش و به همان صورتی که چاپ شده نقل می کنند و این رسانه ها خبر خودرا از سه چهار خبرگزاری مشخّص می گیرند و اخبار رونوشت برابر اصل و تکرار و المثنای یکدیگر است و آنان را خسته کرده است.


این وضعیت در سال های بعد ادامه داشته و بدتر هم شده است و تاکنون دولت و یا دولت هایی در صدد ایجاد یک سرچ انجین بی طرف برنیامده اند که خدمتی است به مردم!.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد