درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33092صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 14 فروردین 1397 - 08:16
اصول به دست آوردن اعتبار
بهترین راه برای به دست آوردن اعتبار این است که به مخاطبان خود و مسایل آنها توجه نمایید، نه مسایلی که مد نظر خودتان و یا کسانی است که از طرف آنها سخن می گویید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخن گفتن هر فرد به توانایی او در بیان سخنان صادقانه و معتبر بستگی دارد. تنها نیت خوب در سخن گفتن کافی نیست. بسیاری از افراد صادق که بی پرده سخن گفته اند، تأثیر بدی از خود بر جا نهاده اند. علت چنین اثر بدی این است که شخص نمی داند محتوای سخن خود را چگونه ساختاربندی کند و چگونه از زبان و شیوه سخنگویی برای بالا بردن اعتبار خود استفاده کند.

 

 اگر گفته های فرد به دور از تبعیض و تعصب به نظر برسد، اگر سخنران به روشی قابل فهم برای مخاطبان خود مسایل را مطرح کند؛ اگر نشان دهد که دیدگاههای مخاطبان را می فهمد، حالت تدافعی و یا تهاجمی نداشته باشد، نسبت به انتقاد دیگران واکنش غیر منطقی نشان ندهد، چنین شخصی به عنوان فردی معتبر و با ارزش شناخته می شود. علاوه بر این مواردی وجود دارد که با رعایت آنها افراد می توانند اعتبار کسب نمایند:


 با مطرح کردن مسایل مخاطبان، از معترضان پیشی گیرند.


 زبان خود را با مخاطبان خود هماهنگ سازند.


 تا جایی که امکان دارد از خواندن مطالب از پیش نوشته شده، دوری کنند.


 از یک ساختار خوب برای ارایه مطلب خود استفاده کنند.


 با انرژی و قوت سخن گویند تا علاقه خود را به موضوع نشان دهند.


 تلاش کنند با نگاه کردن به افراد با آنها تماس برقرار کنند.


 سعی نکنند اطلاعات بسیاری برای هر مورد ارایه دهند. هر چه بیشتر بگویند، اثر آن کمتر خواهد بود. با چنین کاری ممکن است شنوندگان، نکات اصلی را از دست بدهند و یا مأیوس شوند.


بهترین راه برای به دست آوردن اعتبار این است که به مخاطبان خود و مسایل آنها توجه نمایید، نه مسایلی که مد نظر خودتان و یا کسانی است که از طرف آنها سخن می گویید. در کل راه حل های بسیاری هست که می توان از آنها برای سخن گفتن با گروه هایی که بسیار سرسخت هستند استفاده کرد.


منبع: http://members.xoom.com/cooperate/!credito text
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد