درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:49   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33063صفحه نخست » جمعه، 10 فروردین 1397 - 15:28
تجدید نظر هفتاد و سه درصد از کانادایی ها در نحوه استفاده از فیسبوک
23 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی، اعلام کردند که کمتر از فیسبوک استفاده کرده و 41 درصد نیز تاکید کردند که ستینگ های امنیتی و حریم خصوصی را تغییر خواهند داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی رسوایی سوءاستفاده موسسه Cambridge Analytica از  اطلاعات شخصی 50 میلیون کاربر فیس بوک بدون اجازه آنها، حدود سه چهارم یا 73 درصد از  کاربران کانادایی فیسبوک، با شرکت در نظرسنجی Angus Reid اعلام کردند که نحوه استفاده از فیسبوک و دیگر رسانه های اجتماعی را تغییر خواهند داد. در مقابل 27 درصد اعلام کردند که مانند سابق از رسانه های اجتماعی استفاده خواهند کرد.


23 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی، اعلام کردند که کمتر از فیسبوک استفاده کرده و 41 درصد نیز تاکید کردند که ستینگ های امنیتی و حریم خصوصی را تغییر خواهند داد.


جالب اینکه یک نفر از هر 10 شرکت کننده در نظرسنجی، هرچند به صورت موقت، قصد قطع ارتباط کامل با فیسبوک را داشتند.


فیسبوک به دلیل کوتاهی از محافظت از اطلاعات شخصی کاربران خود در برابر موسسه تحلیلگر سیاسی کمبریج آنالیتیک با انتقادات گسترده روبرو شده است. مارک زاکربرگ پس از سکوت چند روزه، بالاخره به اشتباهات سازمانش اعتراف و از کاربران عذرخواهی کرد. او همچنین قول داد که اقداماتی را برای محافظت اطلاعات کاربران انجام بدهد.


بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی، 57 درصد از کانادایی ها به صورت روزانه از فیسبوک استفاده می کنند. موسسه Angus Reid، در فاصله 28 فوریه  تا 2 مارچ از 1 هزار و 501 کانادایی و در روزهای 21 و 22 مارچ از 1 هزار و 509 کانادایی نظرسنجی کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد