درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 15:19   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32708صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 5 مرداد 1399 - 08:31
روابط عمومی ویدئویی
امروزه بسیاری از روابط عمومی ها، اقبال بسیار زیادی نسبت به استفاده از این شبکه ها و انتشار ویدئوهای آنلاین برای بیان داستان های خودشان و اشتراک گذاری پیام های شان با مخاطبان مسئولیت پذیر دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شکی نیست که یک تصویر بیش از هزاران کلمه ارزش و تاثیرگذاری دارد. حال اگر هزاران مورد از آن تصاویر در کنار هم قرار بگیرند و یک ویدئو را تشکیل بدهند، چطور؟

طبق اظهار نظر جیمز مک کویوی، ارزش یک ویدئو یک دقیقه ای قابل مقایسه با چیزی در حدود 1.8 میلیون کلمه است. از آنجائی که ویدئو چنان نقش مهم و منحصر به فردی در درک و برداشت مخاطب و نیز حفظ و نگهداشت مفاهیم بازی می کند، یافته های مک کویوی دیدگاه و چشم انداز به مراتب روشن تری نسبت به اهمیت ویدئو در حوزه روابط عمومی برای ما ایجاد می کند، خصوصا در رابطه با بدست آوردن سرنخ.

امروزه، شرکت های کوچک و بزرگ در حال روی آوردن به برخی از مهمترین شبکه های اجتماعی موجود برای اشتراک گذاری پیام های ویدئویی خود هستند – و البته دلیل خوبی هم برای این کار خود دارند.

طبق اطلاعات اتاق فکر Pew Research Center مشخص شده است که 65% از بزرگسالان آمریکایی یک پروفایل در شبکه های اجتماعی دارند و از وبسایت های شبکه سازی اجتماعی استفاده می کنند. امروزه این رقم تعداد بالایی در این حوزه در نظر گرفته می شود. این در حالی است که افراد متولد شده در سال های بعد از سال 2000 میلادی (دهه 80 میلادی به بعد) تقریبا در حدود 30 ساعت در طول هر ماه را در اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی سپری می‌کنند و این در حالی است که همین افراد حدود 30 ساعت در هر روز را از شبکه فیسبوک استفاده می کنند.

سایت یوتیوپ که به عنوان دومین موتور جستجو بزرگ در فضای اینترنت شناخته می شود، مطمئنا راه زیادی را از آغاز تا به امروز طی کرده است. به عبارتی این زیرساخت دیگر فضایی برای دیدن آخرین ویدئوهای همرسان شده بصورت ویروسی نیست.

امروزه بسیاری از روابط عمومی ها، اقبال بسیار زیادی نسبت به استفاده از این شبکه ها و انتشار ویدئوهای آنلاین برای بیان داستان های خودشان و اشتراک گذاری پیام های شان با مخاطبان مسئولیت پذیر دارند.

به این نکته هم توجه داشته باشید که این سایت فقط و فقط از سال 2007 فعالیت خودش را آغاز کرده است، اما امروز با سرعت رشد خودش تبدیل به یک بازیگر اصلی در عرصه روابط عمومی ویدئویی شده است.
 

خوب، حالا باید دید تمام این تغییرات در کجا در حال شکل گرفتن است؟ برخی کارشناسان بر این باور هستند که حجم عمده ای از مصرف ویدئو بر روی دستگاه های موبایل انجام می پذیرد.


اجازه دهید یک لحظه به موضوع زیرساخت یوتیوپ بازگردیم. حداقل نیمی از بازدیدهای این سایت در سراسر جهان از طریق گوشی های موبایل انجام می شود. طبق اطلاعات گوگل، افرادی که از طریق گوشی های موبایل خود به شبکه یوتیوپ وارد می شوند، علاقه بیشتری به اشتراک گذاری محتوا از این سایت برای دوستان خود نسبت به دیگر افرادی دارند که به بازدید از این شبکه از طریق دستگاه های کامپیوتر رومیزی یا تلویزیون اقدام می کنند.

نتیجه گیری: اگر هنوز روابط عمومی ها به طور کامل و همه جانبه از قابلیت های این شبکه استفاده نمی کنند، وقت را بیشتر تلف نکنند و دست به کار شوند!!!

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی