درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 20:34   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32646صفحه نخست » سه شنبه، 24 بهمن 1396 - 19:13
انتشار«زنگ آخر»، نخستین روزنامه دانش‌آموزی کشور
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، انتشار نخستین روزنامه مخصوص کودک و نوجوان می تواند نویدبخش رویکرد جامعه رسانه ای به مسائل کودکان و نوجوانان باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش انتشار «زنگ آخر» نخستین روزنامه دانش‌آموزی کشور را به عموم علاقمندان تبریک گفت.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، انتشار نخستین روزنامه مخصوص کودک و نوجوان می تواند نویدبخش رویکرد جامعه رسانه ای به مسائل کودکان و نوجوانان باشد.

براساس این گزارش، در این روزنامه محتوای آموزشی، سرگرمی، داستانی، سلامت و بهداشت با زبان و ادبیات کودکانه ارائه می‌شود.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول این روزنامه، هدف از انتشار این روزنامه را نشریه خوانی بچه ها از سنین دبستان و همزمان با سواد آموزی و علم آموزی عنوان کرد و افزود: براین باوریم روزنامه خوانی در واقع مقدمه ای بر کتاب خوانی و بالا بردن سطح دانش و آگاهی است.

به گفته کرمانی؛ با توجه به علاقه کودکان و دانش آموزان به فضای مجازی و گرفتن عکس و سلفی، یکی از بخش های این روزنامه «سلفی مدرسه» است تا دانش آموزان هدفمند به عکاسی و گرفتن سلفی بپردازند.

این فعال رسانه ای با تشریح جزئیات این روزنامه «مدال قهرمانی» را بخش دیگری از این روزنامه عنوان کرد و گفت: در این بخش به کودکان قهرمان از جانب روزنامه مدال اعطا می شود و در پایان هر سال از مردم خواسته می شود تا با توجه به عملکرد دانش آموزان قهرمان در رشته های مختلف، قهرمان قهرمانان دانش آموزان ایران را انتخاب کنند.

کرمانی، ماموران انرژی را یکی دیگر از بخش های این روزنامه عنوان کرد که با فرهنگ سازی و آموزش کودکان را به صرفهجویی دعوت کرده و از آنها می خواهد تا اعمال خود را در جهت صرفه جویی انرژی برای روزنامه ارسال کرده و به این شکل با نگاه ویژه تری به صرفه جویی بپردازند.

مدیر مسئول روزنامه «زنگ آخر» همچنین گردشگری روستایی را از جمله بخش هایی دیگر این نشریه معرفی کرد و گفت: در این بخش کودکان روستایی گزارشگران آن هستند و محتوای آن را با هدف آشنایی سایر کودکان در اقصی نقاط ایران زمین با روستاها و سبک زندگی روستایی تولید می کنند.

کرمانی تاکید کرد: معتقدم با پررنگ تر شدن بخش کودکان روستایی، باعث رونق گردشگری روستایی در سراسر کشور خواهد شد.

وی افزود: همچنین آشنایی بچه‌ها با محله‌ای که در آن زندگی می کنند و گزارش آن برای سایر کودکان، بخش دیگری از این روزنامه را تشکیل می دهد.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه «زنگ آخر» در پاسخ به این پرسش که مکان و گستره توزیع نشریات و روزنامه کودکان و نوجوانان و قشر دانش آموز کجاست، گفت: متاسفانه کیوسک های مطبوعاتی برای ارایه مطبوعات بزرگسالان نیز سالهاست که کارکرد خود را از دست داده اند و تبدیل به یک بوفه کار راه انداز برای عابران شده اند و بیش از همه چیز سیگار و تنقلات عرضه می کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: مدارس در معرفی این گونه محصولات فرهنگی همکاری کنند و حداقل نمایشگاه های فصلی برای کودکان در داخل مدارس دایر شود تا آنان با نشریات آشنا شوند.

کرمانی با اشاره به وجود قوانین بیش از حد سختگیرانه تاکید کرد: با همکاری بیشتر آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان می توان فضای امنی برای ارایه نشریات کودکان فراهم کرد.

مدیر مسئول روزنامه «زنگ آخر» یادآور شد: این نشریه تنها روزنامه کودکان و نوجوانان ایران است که با جامعه مخاطب دانش آموزان به تازگی منتشر می شود.

کرمانی از تمامی معلمان و فعالان در عرصه کودک و نوجوان خواست به جهت بهتر شدن محتوای علاوه بر همکاری، انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، تولد این روزنامه تخصصی را به جامعه مطبوعاتی و فعالان حوزه کودک و نوجوان تبریک می گوید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد