درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 04:26   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32608صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 12:27
گام های تدوین یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش
پیشنهاد منحصر به فرد فروش شما می تواند ابزاری موثر و اثربخش باشد که به شما کمک می‌کند تا اهداف بازاریابی خود را متمرکز سازید و بررسی و تأیید کنید که هر نوع سرمایه گذاری موفق شما در حوزه بازاریابی موجب متمایز شدن از رقبا و بازار رقابت می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این مطلب خیلی خلاصه می خواهیم 4 مرحله ای را بشناسیم که با استفاده از آنها می‌توانیم تشخیص دهیم که چه چیزی موجب منحصر به فرد شدن کسب و کار می شود.


پیشنهاد منحصر به فرد فروش یا همان USP بیانیه ای است که بطور موجز و مختصر طرح کلی که بر اساس آن کسب و کار، محصول یا خدمت شما از دیگر رقبای شما متمایز می شود را نشان می دهد. بر اساس این پیشنهاد یا طرح مشخص می شود چه چیزی کسب و کار شما را به انتخابی بهتر تبدیل می کند و اینکه چرا مشتریان هدف شما باید شما را نسبت به رقبای شما انتخاب کنند؟


پیشنهاد منحصر به فرد فروش شما می تواند ابزاری موثر و اثربخش باشد که به شما کمک می‌کند تا اهداف بازاریابی خود را متمرکز سازید و بررسی و تأیید کنید که هر نوع سرمایه گذاری موفق شما در حوزه بازاریابی موجب متمایز شدن از رقبا و بازار رقابت می شود.


پیشنهاد منحصر به فرد فروش شما می تواند بخش مهمی از فعالیت برندینگ شما باشد که موجب به یاد ماندنی شدن کسب و کار شما می شود.


این تمرین 4 مرحله ای به شما کمک می کند تا یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش برای کسب و کار، محصول یا خدمت جدید خود تنظیم کنید.
 

گام اول – به سراغ اصول اولیه و پایه ای بروید
اولین قدم در نوشتن یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش نیازمند این است که قدمی به عقب بردارید و به مرور برخی از اصول اولیه و پایه مطرح شده در بیانیه رسالت، طرح کسب و کار و ممیزی بازار و بطور کلی اهداف کلی کسب و کار بپردازید.


این کار را با پاسخ دادن به چند پرسش مقدماتی آغاز کنید که چیزی که می فروشید را خلاصه می کند، اینکه آن محصول را به چه کسی می فروشید و اینکه اصلا چرا مشغول فروش آن هستید؟


به عنوان مثال، کسب و کارهایی به تولید و عرضه کارتن های مقوایی برای حمل و نقل مشغول است ممکن است سوالاتی از این دست را بصورت زیر پاسخ دهد:


چه محصولات یا خدماتی را می فروشید؟
کارتن و اقلام مورد نیاز برای جابجایی و اسباب کشی
مخاطب هدف شما کیست؟


مالکین خانه های محلی که در حال اسباب کشی هستند و وقت کافی به منظور جستجو و یافتن جعبه ها و یا کارتن های مناسب برای بسته بندی لوازم خود ندارند.


کسب و کار شما چه کاری را به نحو احسن انجام می دهد؟
ما در عین حال که فرایند خرید را ساده می کنیم، خدماتی پاسخگو و سریع را هم در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.


مهمترین هدف کسب و کار شما با محوریت مشتری چیست؟
کمک به مشتریان خودمان به منظور بدست آوردن اقلام و لوازم مورد نیاز برای نقل و انتقال و جابجایی مورد نیاز به صورت صحیح، آسان و با قیمت کم.

گام دوم – یک مسئله را حل کنید
قدم بعدی تشخیص صحیح و روشن و دقیق مشکل و مسئله مخاطبین هدف شما و توضیح اینست که محصول یا خدمت شما چگونه آن مسئله را حل می کند.


مثلا نمونه شرکت فرضی که در گام قبلی کارتن تولید می کرد ممکن است مشکل مشتری را عدم توانایی در یافتن ظروف مورد نیاز و مناسب در زمان نقل مکان شناسایی نماید.


گام سوم – متمایز کننده ها را تشخیص دهید

این قدم بر تشخیص این موضوع تمرکز دارد که چه نکته ای در رابطه با راه حل ارائه شده توسط شما متمایز از راهکارهای مشابه دیگر رقبا است، یا بهتر از آنهاست؟ ارزشی که شما در اینجا شناسایی می کنید یکی از دلایل اولیه ای است که بر اساس آن مشتریان شما اقدام به انتخاب شما در برابر رقبای شما می کنند.


تمیز دهنده های بالقوه همان شرکت فرضی تولید کننده کارتن، ممکن است این باشد که آنها جعبه های قوی تر، با قیمت کمتر، راه حل های کامل، عرضه و تحویل در روز سفارش یا خدمت مشتری منحصر به فرد در اختیار مشتری می گذارند.


گام چهارم – یک قول بدهید
این قدم در واقع مهمترین عناصر گام های قبلی را در قالب یک بیانیه موجز و کوتاه ترکیب می کند که ارزش پیشنهاد شده از طرف شرکت شما را در بر می گیرد. به یاد داشته باشید که پیشنهاد منحصر به فرد فروش شما لزوما شامل یک قول، یک سوگند – تعهد می شود که آن را نسبت به مشتریان خود وعده می دهید.


باز بر میگردیم سراغ شرکت فرضی تولید کارتن ها مقوایی؛ آنها بطور مثال ممکن است پیشنهاد منحصر به فرد فروشی داشته باشند که بیان می دارد “کارتن های محکم در طی 24 ساعت” و آن را خطاب به مشتریان سردرگمی روانه دهند که در حال آماده شدن برای جابجایی هستند و کارت های محکمی نیاز دارند که به سادگی خراب نشوند.


زمانی که به یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش دست یافتید، بهتر است بیشتر و بیشتر در مورد آن فکر کنید، با دیگران در رابطه با آن مشورت کنید یا حتی یک گروه کانونی تشکیل دهید تا میزان تاثیرگذاری آن اندازه گیری شود.

 

منبع:  www.ibazaryabi.com
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات