درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32175صفحه نخست » پنجشنبه، 7 دی 1396 - 14:59
دولت روسیه شبکه‌های اجتماعی را کنترل خواهد کرد/ نظارت مستقیم پوتین بر کمپین‌های انتخاباتی
دولت روسیه دوست ندارد تا رخدادهای به وجود آمده در انتخابات سایر کشورها برای انتخابات این کشور نیز رخ بدهد و به همین دلیل پوتین قصد دارد تا به‌صورت مستقیم بر روی کمپین‌های تبلیغاتی انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی نظارت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت روسیه دوست ندارد تا رخدادهای به وجود آمده در انتخابات سایر کشورها برای انتخابات این کشور نیز رخ بدهد و به همین دلیل پوتین قصد دارد تا به‌صورت مستقیم بر روی کمپین‌های تبلیغاتی انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی نظارت کند.

در طول سال 2017 شاهد تعداد زیادی از اتهام‌های دست‌کاری دیجیتالی رویکرد انتخابات در آمریکا و اروپا بودیم که پیکان هدف تمامی آن‌ها به‌سوی دولت روسیه گرایش داشت. بسیاری از رسانه‌ها خبر از این دادند که دولت روسیه به رهبری پوتین با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به سراغ گرایش دادن رویکرد اذهان عمومی به‌سوی یک کاندیدای خاص رفته است. این کار برای انتخابات آمریکا و چند انتخابات در اروپا نیز تکرار شده است ولی به نظر می‌رسد که روسیه از این شرایط درس گرفته و قصد دارد تا بتواند از این تجربیات برای کنترل انتخابات داخلی کشور خود استفاده کند.

پوتین در نشستی با سران روسیه اعلام کرده است که قصد دارد تا کمپین‌های انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی را به‌صورت جدی تحت نظارت قرار داده و به سراغ بررسی نحوه عملکرد رقبا در طول این کمپین‌ها برود. البته پوتین هنوز مشخص نکرده است که این امر برای کمپین‌های داخلی انجام خواهد شد یا برای کمپین‌های سایر کشورها که قصد تأثیرگذاری بر روی انتخابات این کشور را دارند.

همچنین هنوز مشخص نشده است که میزان تمرکز رسانه‌ای برای این نوع از نظارت تا چه اندازه بالا خواهد بود. از سوی دیگر نیز پوتین با توجه به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده، به‌راحتی قادر به بردن انتخابات و تمدید دوران ریاست جمهوری خود خواهد بود و به این ترتیب نمی‌توان انتظار داشت که تلاش او برای این امر چندان کمرنگ باشد. در هر حال موضوع کاملا واضح این است که قدرت رسانه‌های دیجیتالی به‌اندازه‌ای زیاد شده است که بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا نیز از آن‌ها واهمه دارند.

منبع: Engadget- سیناپرس
ترجمه: احمد محمدحسینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد