درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:29   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32173صفحه نخست » روابط عمومی بحرانپنجشنبه، 7 دی 1396 - 14:22
انتقاد از عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران
روزنامه اعتماد در گزارشی با تیتر «غایب بزرگ» از «عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران» در جریان وقوع زلزله در پایتخت انتقاد کرده و نوشته‌است: «سازمانی که قرار است بحران‌ها را مدیریت کند، کانال ارتباطی رسانه‌ای منسجم و خوبی برای ارتباط با مردم ندارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزنامه اعتماد در گزارشی با تیتر «غایب بزرگ» از «عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران» در جریان وقوع زلزله در پایتخت انتقاد کرده و نوشته‌است: «سازمانی که قرار است بحران‌ها را مدیریت کند، کانال ارتباطی رسانه‌ای منسجم و خوبی برای ارتباط با مردم ندارد.

سایت خبری این سازمان هم هرازچندگاهی به روز رسانی می‌شود و نمی‌تواند منبعی برای دریافت اخبار باشد. توییتر و اینستاگرام هم که اصلاً ندارد.»

این روزنامه نوشته «بر اساس ساختار ستاد بحران، مدیر شبکه پنج صدا و سیما، مدیر کارگروه اطلاع‌رسانی این ستاد است و این یعنی همه تخم‌مرغ‌ها در سبد صدا و سیما گذاشته شده‌است» اما «وقتی مردم از ترس آوار به خیابان‌ها پناه آورده‌اند، دیگر تلویزیونی در کار نیست و تنها وسیله‌ای که کاربرد دارد، تلفن‌های هوشمند است.»

به نوشته اعتماد در جریان وقوه زلزله‌های اخیر در تهران «صدا و سیما به عنوان تنها کانال ارتباطی سازمان مدیریت بحران با مردم، زیرنویس می‌کرد تهران لرزید» و گفت و گوهایی دربارهٔ آثار زلزله احتمالی منتشر می‌کرد اما «چیزی که باید به آن توجه می‌شد و نشد، راهنمایی مردم برای اقدام‌های ایمنی و کارهایی بود که باید بعد از زلزله و در جهت آمادگی برای زلزله احتمالی بعدی انجام می‌دادند»، از جمله «در هیچ جایی از گزارش‌های صدا و سیما به این موضوع که مردم باید وسایل ضروری را قبل از خروج از خانه بردارند، دیده و شنیده نمی‌شد. کسی نمی‌گفت که باید دربارهٔ سالمندان، معلولان و کم‌توان‌ها چه باید کرد.»

این روزنامه تأکید کرده‌است که «وظیفه سازمان مدیریت بحران تنها این نیست که بعد از بحران به اِسکان مردم فکر کند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در بحران‌ها باید به آن توجه کرد، وضعیت روحی مردم و حفظ آرامش آنهاست» اما احمد صادقی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران، گفته‌است: «ما فقط هماهنگ‌کننده هستیم» و «قانون مدیریت بحران کشور در سال ۸۷ نوشته شد و در آن زمان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مثل امروز رونق پیدا نکرده بود.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد