درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:34   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32080صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 30 آذر 1396 - 09:16
روابط رسانه ای
روابط عمومی هدفی جز انتقال درست و حقیقت گونه عملکردها و تعامل با جامعه را ندارد، و کار آن تبیین درست خدمات و عملکرد ها برای اگاهی مردم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- درعصر پیامبر، پیام ها در قالب های مختلف به مردم می رسید. خود پیامبر هم اطلاع رسانی می کردند. همچنین شاعران با سرودن شعر نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی داشتند. چرا که به شعر خیلی توجه می شد.
هوشمند صفائی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان
 

در دنیای پر مخاطره امروز کار روابط عمومی صرفا اطلاع رسانی و مراوده اخبار نیست، بلکه پویایی و نشاط روابط عمومی بر می گردد به کارگیری علم و تخصص و گذار از دوران سنتی به صنعتی که برای تحقق این مهم تغییر نوع نگرش مدیران بسیار کارگشا است.


مدیران روابط عمومی مطلع ترین و به روزترین فرد هر سازمانی باید باشند چرا که در صورت لزوم می بایست به عنوان سخنگو، با تسلط کامل بر مواضع و برنامه های مجموعه، شرایط را برای مردم تبیین نمایند و حفره های خالی سازمان را پر نمایند.


داشتن سواد رسانه ای و آگاهی از فن و فنون دنیای رسانه ها به تفکیک هر یک و ارتباط قوی و دو سویه با اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ، زمینه حمایت رسانه ها از سازمان و مطرح شدن بیش از گذشته مجموعه را خاطرنشان خواهد ساخت و توفیق مجموعه در شناسایی به مردم و مخاطبان را به ارمغان خواهد آورد.
مهدی مقاری مدیر روابط عمومی اداره بهزیستی پیشوا

 

روابط عمومی‌ها در صورتی می‌توانند در حوزه رسانه موفق عمل کنند که از شیوه‌ها و روش‌های نوین ارتباطی با مهارت‌های ویژه، بیشترین همکاری و همراهی را از رسانه‌های جمعی دریافت کنند.
میثم میلادی گرجی روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران

 

اطلاع رسانی به موقع؛ صحیح و صادقانه جزو ابتدایی ترین ابزار یک روابط عمومی ایده ال به شمار می رود.
حمید نجف

 

اطلاع‌رسانی به‌موقع و درست به مخاطبان و اطلاع‌یابی و اخذ دیدگاه‌ها و بازخوردها از وظایف اصلی روابط‌عمومی است که از منظر درون سازمانی نیز روابط عمومی باید با اطلاع‌رسانی به موقع اخبار، گزارش‌ها و تصمیمات سازمان به مجموعه کارکنان بتواند این وظیفه را به‌خوبی انجام دهد.


اگر اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی سریع انجام شود، قطعاً تأثیرگذاری سازنده‌ای در سازمان خواهد داشت و به دنبال آن موج‌آفرینی مثبتی ایجاد شده و موفقیت‌های زیادی را درپی خواهد داشت.
ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنعتی

 

در دورانی هستیم که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است،پس روابط عمومی کارش دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
رضا زندی مسئول روابط عمومی سپاه پیشوا

 

بدون تردید رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها به عنوان دو کانون مهم از نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای را در افزایش آگاهی‌های عمومی جامعه و همچنین فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارند از این رو با نگاهی به ماهیت وظایف، مسئولیت‌ها و کارکردهای روابط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی می‌توان به اهداف و فصل‌های مشترک و واحدی بین فعالیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها رسید.
جواد جمالی شهردار زرین شهر
 

با رسانه ها و تریبون هایی که دراختیار داریم هم می توانیم تهمت، توهین و بی اخلاقی را ترویج کنیم و هم می توانیم اشاعه دهنده ارزش ها باشیم.
علیرضا مهدوی شاهرودی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران
 

روابط عمومی های دستگاه های اجرائی باید متناسب با خواسته های جامعه و ذائقه های فکری مردم خبرسازی و اطلاع رسانی کنند.

محمدرضا خباز، استاندار سمنان

 

در عصر کنونی که از آن به عنوان عصر انفجار اطلاعات و دهکده جهانی نام برده می شود، نقش و جایگاه روابط عمومی در اطلاع رسانی و اطلاع یابی مستمر، نقشی بی بدیل و ممتاز است.
ربیع فلاح، استاندار مازندران

 

روابط عمومی در خط مقدم اطلاع‌رسانی با ظرفیت‌های بی بدیل، ظرافت و تیزبینی و به دور از هرگونه سیاسی کاری با رعایت اخلاق حرفه ای به انعکاس صحیح دستاوردهای عظیم مجموعه که لازمه پیشرفت و توسعه آن است می‌پردازد.

 جاسم جادری استاندار هرمزگان

 

اگر روابط عمومی ها به صحت اطلاعاتی که منتشر می کنند واقف نباشند و یک یا دو بار اشتباه کنند، دیگر کسی اخباری که توسط آن روابط عمومی منتشر می شود را باور نمی کند. بنابراین روابط عمومی ها باید نسبت به درستی و صحت اطلاعات و اخباری که می خواهند منتشر کنند اطمینان پیدا کنند.
روابط عمومی ها باید بدانند که اگر توانستند اعتماد مردم را نسبت به اطلاعات و اخباری که بازتاب می دهند جلب کنند، موفقیت ازآن آنها خواهد بود.
سید محمد علی افشانی استاندار فارس

 

روابط عمومی ها و رسانه ها ضمن بیان حقایق، صداقت، شفافیت، راستگویی و مصالح مردم و جامعه را رعایت کنند.
علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران

 

با توجه به گسترش فن آوری اطلاعات، پنهان کردن خبر ممکن نیست و برای جلوگیری از درج اخبار کذب در فضای مجازی، روابط عمومی ها دیپلماسی پنهان کردن خبر را کنار بگذارند.


با توجه به چرخه تولید خبر که با دریافت اطلاعات شروع می شود و به انتشار و قضاوت خبر منتهی می شود، چنانچه منبع، خبری را پنهان کرده و اطلاعات از منابع غیر معتبر انتشار یابد، منجر به تولید اخبار کذب و قضاوت نادرست می شود.


برای جلوگیری از انتشار اخبار کذب و نادرست در فضای مجازی، روابط عمومی ها اطلاعات و اخبار درست و صحیح را در اختیار رسانه ها قراردهند.


درویش با تشریح نقش روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی، افزود:روابط عمومی ها برای نصب بنر تبلیغاتی در چارت سازمانی دستگاه های اجرایی ایجاد نشده اند و رسالت آنها انتشار اخبار و عملکرد آن سازمان به رسانه ها و مردم است.
جمال درویش مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان
 

با ورود فناوری های ارتباطی جدید به جامعه، جایگاه اطلاع رسانی بسیار حساس شده است. روابط عمومی هایی که از این فناوری های نوین بهره می برند و رابطه خوبی با رسانه ها دارند می توانند در شرایط جدید موفق شوند.
مجید محنایی معاون پشتیانی و توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد
 

مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید سعی کنند تا با ارتباط دوسویه تلاش ها و فعالیت های سازمان مربوطه را به درستی برای مردم بازگو کنند. روابط عمومی وظیفه دارد تا اخبار ناصحیح و اتهاماتی که از بیرون بر سازمان وارد است پاسخ دهد.
دکتر عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان
 

فعال بودن روابط عمومی‌ها و ارتباط مستمر با رسانه‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرده و زمینه‌ساز اطلاع‌رسانی مناسب نهادهای مختلف شود.


بسیاری از روابط عمومی‌ها نسبت به پوشش خبری سازمان خود ضعیف عمل می‌کنند و تعامل و همکاری آن‌ها یک‌سویه بوده و کم‌تر نسبت به کارکرد رسانه‌های جمعی در انتقال اطلاعات و اخبار توجه نشان داده‌اند و این در حالی است که رسانه‌ها تشنه خبر هستند.


برقراری رابطه مناسب با وسایل ارتباط‌جمعی راه مثبتی برای برقراری ارتباطات با مردم است و این ارتباط مانع از گسترش شایعه خواهد شد.
علیرضا صحرائیان فرماندار شهرستان جهرم
 

روابط عمومی‌ها زمانی در کار خود موفق می‌شوند که بتوانند آرامش را در جامعه به وجود آورند که این کار هم با ارائه اطلاعات صحیح به مردم و رعایت امانت در انتقال این اطلاعات میسر خواهد بود.
جواد جمالی شهردار زرین شهر

فعال بودن روابط عمومی ها و ارتباط مستمر با رسانه ها می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرده و زمینه ساز اطلاع رسانی مناسب نهاد های مختلف شود.
بسیاری از روابط عمومی ها نسبت به پوشش خبری سازمانشان ضعیف عمل می کنند و تعامل و همکاری یک سویه بوده و روابط عمومی ها کمتر بر کارکرد رسانه های جمعی در انتقال اطلاعات و اخبار توجه نشان داده اند و این در حالی است که رسانه ها تشنه خبرند.


امکان برقراری رابطه مناسب با وسائل ارتباط جمعی مانند مطبوعات و نشریات راه مثبتی جهت برقراری ارتباطات مردمی است و این ارتباط مانع از گسترش شایعه خواهد بود.


متاسفانه بنابر دلایل متعددی کمتر در راستای ارتقای سطح آگاهی های عمومی جامعه نسبت به عملکرد وفعالیت های دستگاه های اجرایی توجه شده است که این بی توجهی ها انتقادات جدی از سوی رسانه ها نیز برانگیخته است.
علی صحرائیان شهرستان جهرم
 

از طریق رصد رسانه ها، پیگیری موارد انتقادی از دولت در رسانه ها، تعامل با رسانه ها می توان به هدف گذاری در کارها و امور اداری پرداخت و این هدف گذاری جز با استفاده از تخصص و دانش و ارتباط با رسانه ها بدست نمی آید.
نقی عظمی زاده مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان
 

روابط عمومی ها باید خدمات دولت را بموقع به مردم اطلاع رسانی و گزارش دهند.
سید آیت الله رزمجو مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس
 

مردم انتظار ندارند که همه مشکلات یک شبه حل شوند اما انتظار پاسخگویی مناسب و سریع را از روابط‌عمومی‌ها دارند که اگر این مهم با ارتقای علمی روابط‌عمومی‌ها تحقق یابد، آینده بهتری پیش روی این حوزه خواهد بود.


در حال حاضر ممکن است عده‌ای به‌دنبال انعکاس خبرهای کذب و وارونه باشند اما روابط‌عمومی‌ها نباید در این موارد پاسخ تقابلی داشته باشند بلکه باید با پاسخی ارشادی جامعه را متوجه زشتی بیان این افراد کنند.


یکی از هنرهای روابط‌عمومی‌ها این است که برای رفع دغدغه و نگرانی‌ها از جامعه برخی از اخبار را تنها به مسؤلان به‌منظور رفع آن منعکس کنند.


روابط‌عمومی‌ها باید با تولید مطلب در این ارتباط، ذهنیت و آمادگی بیشتری برای جامعه و فضای مناسبی برای تحقق این رویکردها فراهم نمایند.
رضا خانی دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان پاکدشت
 

روابط عمومی هدفی جز انتقال درست و حقیقت گونه عملکردها و تعامل با جامعه را ندارد، و کار آن تبیین درست خدمات و عملکرد ها برای اگاهی مردم است.
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین

روابط عمومی باید امین مردم باشد و با انعکاس مناسب اقدامات به مردم آنها را آگاه سازد و از سوی دیگر مطالبات مردم را هم به مسوولان انتقال دهد.
واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد