درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:26   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32032صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 22 آذر 1396 - 14:05
واقعیت این است...
جواد گودرزی - با دمیدن سرنا از سر گشاد آن فقط ثابت می کنیم که نه درست کار می کنیم و نه کار درست و نتیجه قهری این عادت نامالوف، صرف انرژی بسیار زیاد و بازدهی بسیار کم یا بهتر بگویم"هیچ "خواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- واقعیت این است؛که زمین لرزه های تکراری و حوادث ناگوار دیگرآرام آرام به جزئی از زندگی و خاطرات ما بدل شده اند و از بس رنگ تکرار گرفته اند که به عنوان یک عادت تبدیل شده اندعادتی که متاسفانه فقط پس از فروکش کردن - زودگذر- تب هیجانی و احساسی تنها چیزی که در خاطرمان می ماند، آوارگی و خاک و خون است و دریغا که از این تجربه های مکرر درسی نمی گیریم.

 

 به بیان دیگر با دمیدن سرنا از سر گشاد آن فقط ثابت می کنیم که نه درست کار می کنیم و نه کار درست و نتیجه قهری این عادت نامالوف، صرف انرژی بسیار زیاد و بازدهی بسیار کم یا بهتر بگویم"هیچ "خواهد بود.


کفسیوس حکیم بزرگ چینی می گوید :«تکرار بکارید، عادت برداشت کنید. عادت بیفشانید و فرهنگ درو کنید »،باور ما این است که برای فرهنگ سازی در همه حوزه ها – و دراینجا بیمه- نه تکراری صورت می گیرد چون هربار به فکر آزمودن خطاهای گذشته ایم نه عادتی صورت گرفته – چون نحوه برخورد ما با قضایای پیروامونی مان همیشه نه آنی بوده که قبلا بوده- ، نه فرهنگی ایجادشده – چون تنها فرهنگ درست ماندگار می شود – ... واینها همه با تغییر درست می شود، تغییر در نگرش و تغییر در افکار.


واقعیت این است ؛که برای ما اهالی صنعت بیمه تاریخ گذشته است، در حال زندگی می کنیم و آینده .... ؟ آینده را نمی شناسیم و چون نمی شناسیم به آن فکر نمی کنیم البته در پژوهشها و در شعارها و در نوشته ها چرا ، ولی در عمل خیر، چه اگر بشناسیم اینگونه رفتار نمی کنیم که الان می کنیم، آینده را باید بسازیم تا تامین باشیم اما نه به هر هزینه ای ، به قول دکتر شریعتی برای تامین وسایل آسایش خود ، آسایش اکنون را از بین نبریم، لباس مارک می پوشیم و خودروی با کیفیت سوار می شویم، غذا و خوراک خوب می خوریم و...


به قول ژان بودریار «مصرف» می کنیم نه به خاطر برطرف کردن «نیاز» که برای مصرف «نشانه » . به نظر او « مصرف ربطی به‌آن چه ما به طور معمول واقعیت تصور می کنیم، ندارد. هنگامی که از مک دونالد فروشی یک همبرگر بیگ مک می خریم، ما فقط - بخوانید اصلاً- چیزی برای خوردن نمی خریم، بلکه به جایش آن چه را غذا خوردن در مک دونالد فروشی و خوردن یک بیگ مک درباره ی ما می گوید، به دست می آوریم.

 

ما بیشتر، نشانه ها را مصرف می کنیم تا غذایی که ما را زنده نگه می دارد» و این چنین است که ما در جهان امروزه فقط «مصرف » می کنیم تا مصرف کرده باشیم و خود را به دیگران نشان دهیم فارغ از اینکه بدانیم این همان برنامه و یا سیاست سرمایه داران است تا ما را وارد دنیای خود کنند و البته سود خود را تامین کنند، این د استان امروزه ماست که : خود مصرفمان را تعیین نمی کنیم بل برایمان تعیین می کنند، حال سوال اینجاست: آیا چیزی بنام« بیمه » نمی تواند به عنوان نیاز اصلی مطرح شود؟اگر این چنین است - که هست-، چگونه؟ با چه ابزاری؟ از چه طریقی؟ برای چه کسی؟ و با چه تاثیرویا هدفی؟


واقعیت این است که؛ بیشتر ما به عنوان کنشگران فرهنگی – بیمه ای یا غیر بیمه ای- نمی دانیم یا نمی توانیم! مفهوم و معانی مرتبط پیرامونی مان را درک کنیم.، می خوانیم،می نویسیم، می بینیم و می شنویم اما درک نمی کنیم.و نکته مغفول ما اتفاقا همین جاست.فرقی هم نمی کند کجای قصه ایستاده ایم؟ اقتصاد، سیاست، جامعه، ورزش، بین الملل، ارتباطات، بانک، بیمه ، سرمایه و.....؟؟؟؟

 

 این یک نکته دقیق و حساس است که باید ابتدا خود والبته بزرگان ما بفهمیم تا بتوانیم بفهمانیم و فهمیدن و فهماندن تنها با تعامل امکانپذیر است ، داستانی که پائولو فریره برزیلی سالها پیش آن را به ما نمایاند، آنجا که بر پرهیزاز آموزش مخزنی تاکید و بر آموزش تعاملی، « پداگوژی« گفتمان دیالکتیکی و مساله محور تاکیدمی کرد.مساله ما اینجا « آموزش مفاهیم بیمه ای است و در این رویکرد، آموزش مخزنی جواب نمی دهد.« درک » موضوع با زور و آموزگار و... امکان پذیر نیست اینان فقط باید جهت را بنمایانند. خط دهی و خط سازی با ماست؛ ما یعنی: همان کنشگران فرهنگی گفته شده در مصدر این بند.

واقعیت این است که؛ دنیای پیرامونی ما عوض شده است و مابه عنوان کنشگران فرهنگی، تکنولوژی وبهره گیری از ابزارهای نوین را خوب بلد شده ایم و در این مسیر از سایر بخش های بیمه ای- در قیاس متناسب با بیمه های دنیا- جلوتریم، خیلی هم جلوتریم ،اما چرا هنوز عقبیم؟

 

 پاسخ روشن است ، چون محتوا نداریم ، چون نمی توانیم ، چون داریم همان محتوای صد ساله را با ابزارجدید به خورد مخاطب می دهیم، غافل از آنکه ابزار جدید، محتوای جدید می خواهد ، دردناک تر اینکه نمی توانیم برای هر رسانه ای، با مخاطبان خاص خود، مطلب جداگانه تهیه کنیم،همان مطلبی که به روزنامه می دهیم را در سایت بارگذاری می کنیم، خلاصه اش را در تلگرام می گذاریم و فانتزی اش را در اینیستاگرام و خلاصه ترش را توئیت!! و این ناشی از همان فاصله است.فاصله بین بخش های فرهنگی و بخش های فنی که اجازه نمی دهد محتوای مناسب هررسانه متناسب با مخاطبان آن رسانه تولید شود. چاره کار چیست؟ تساهل، تعامل با دنیا ، آمد و شد همه- مدیران، کارشناسان و...- با اهل فن، پرهیز از من وبها دادن به ما و...


واقعیت این است......


واقعیت این است که همه اینها حقیقت هم دارد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد