درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:15   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31867صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 27 آبان 1396 - 12:23
نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
در چند روز گذشته رسانه های اجتماعی به عزاداری قربانیان زلزله کرمانشاه پرداختند و با انتشار متون، اشعار و عکسهای مختلف و البته متفاوت یاد قربانیان زلزله را گرامی داشتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در چند روز گذشته رسانه های اجتماعی به عزاداری قربانیان زلزله کرمانشاه پرداختند و با انتشار متون، اشعار و عکسهای مختلف و البته متفاوت یاد قربانیان زلزله را گرامی داشتند.

خوشبختانه واکنش رسانه های اجتماعی به زلزله کرمانشاه فوری بود. کاربران شبکه های اجتماعی با احصاء و انتشار مکرر نیازهای زلزله زدگان، علاوه بر این که توانستند سیل کمک های مردمی را به سمت آنها سرازیر نمایند، آخرین اطلاعات و عکسها از این فاجعه وحشتناک را به اشتراک گذاشتند و آخرین اخبار را نیز توییت کردند.

همچنین در حالی که میلیونها کاربر اطلاعات مفیدی را به اشتراک گذاشتند، کمپین های جمع آوری کمکهای اولیه راه اندازی شد و اخبار از خط مقدم جستجو و به اشتراک گذاشته شد.

بعلاوه بعضی از کاربران نیز از این فرصت استفاده کردند تا سؤالات مهمی را مطرح نمایند. برای مثال بسیاری از کاربران از سرقت محموله های اهدایی، بی برنامگی و آماده نبودن سازمانهای دست اندرکار انتقاد کردند و از بی اعتمادی حرف زدند.

کاربران دیگر بر نقش رسانه های سنتی در پوشش فاجعه تمرکز کرده و از ضد و نقیض گویی های آنها انتقاد کردند.

البته نباید اجازه داد که رسانه های اجتماعی به زمین بازی برای کلاهبرداران و شایعه سازان تبدیل شود. میلیونها توییت درباره حسابهای جمع آوری جعلی، کمکهای جعلی از افراد مشهور و گزارشهای جعلی در قالبهای مختلف از مواردی است که شبکه های اجتماعی از آن صحبت کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد