درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:46   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31698صفحه نخست » گزارشسه شنبه، 9 آبان 1396 - 23:24
گزارش برگزاری همایش کارشناسان روابط عمومی بانک ملی ایران
همایش کارشناسان روابط عمومی بانک ملی ایران نهم آبان ماه 1396 در سالن همایش حافظ این بانک برگزار شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  همایش کارشناسان روابط عمومی بانک ملی ایران نهم آبان ماه 1396 در سالن همایش حافظ  این بانک برگزار شد.


مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: نقش موثر روابط عمومی در موفقیت سازمان
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: معرفی یک محصول بانکی به مشتریان، به اندازه تولید آن محصول اهمیت دارد و از این جهت کار روابط عمومی بسیار موثر و مهم است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در همایش کارشناسان روابط عمومی این بانک افزود: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی، واسطه بودن بین کارکنان و مدیران است، به طوری که باید هر روز پیشنهادها و ایده های تازه همکاران از طریق روابط عمومی به سطوح بالای مدیریتی بانک اعلام شود.

وی با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی در پیشرفت امور بانک، اظهار کرد: بانک ملی ایران امروز یک بانک پیشرو است و معرفی این موفقیت ها بر عهده روابط عمومی است، از این رو باید از همه ابزارهای جدید و پیشرفته در حوزه اطلاع رسانی به درستی و با حداکثر سرعت استفاده شود.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به این که بانک اکنون در شرایط بسیار مطلوبی است و روابط عمومی باید این موضوع را به درستی و دقت منعکس کند، اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد روابط عمومی بانک مطلوب و قابل تقدیر است، اما تلاش ها و فعالیت های آن باید لحظه ای تر و همه جانبه تر صورت گیرد.

مدیر عامل بانک ملی ایران محصولات متنوع و خدمات تازه بانک را کم نظیر ارزیابی و خاطرنشان کرد: همه فعالیت های بانک در رو آوردن مشتریان به محصولات نمود پیدا می کند و وظیفه روابط عمومی، شناساندن این خدمات به مردم است.

حسین زاده در ادامه همایش از امضای قرارداد تامین مالی جدید با اگزیم بانک کشور چین خبر داد.

وی با اشاره به گشایش های ایجاد شده برای نظام بانکی کشور پس از برجام، گفت: بانک ملی ایران در استفاده از ظرفیت های بین المللی ایجاد شده طی این دوره پیشتاز بوده به طوری که پس از انعقاد قرارداد تامین مالی با کشورهای فرانسه، دانمارک، کره جنوبی و اتریش، این بار قرارداد با کشور چین در حال نهایی شدن است.

به گفته حسین زاده، فعالان اقتصادی و بانکی کشور فرانسه که به تازگی با حضور در محل بانک ملی ایران با فعالیت های آن آشنا شدند، از سرعت پیشرفت و اقدامات این بانک در حوزه روابط بین الملل و توسعه فعالیت ها در زمینه مبارزه با پولشویی و تطبیق با استانداردهای بانکی جهانی ابراز شگفتی کرده اند.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد: اکنون با 150 بانک خارجی در 30 کشور جهان رابطه کارگزاری برقرار کرده ایم و شعب خارجی بانک در حال افزایش است، به طوری که تنها در کشور عراق به عنوان همسایه استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، سه شعبه بانک ملی ایران وجود دارد و مجوز فعالیت شعبه هنگ کنگ هم پس از دو سال تلاش و پیگیری اخذ شده است.

وی از گشایش 22 میلیارد یورو ال سی، حواله های ارزی و بروات اسنادی با شعب داخل و خارج این بانک در پسابرجام خبر داد و افزود: پرداخت دست کم 34 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از چهار هزار و 300 واحد تولیدی توسط بانک ملی ایران تا پایان مهر ماه، توانسته علاوه بر حفظ اشتغال موجود، هشت هزار شغل جدید نیز ایجاد کند.

حسین زاده ادامه داد: بانک ملی ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی به شدت فعال بوده و توانسته با تسهیلات پرداختی خود، ده ها بنگاه اقتصادی را از خطر ورشکستگی نجات دهد.

وی به کاهش قابل توجه نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: این نسبت در سال 1392 برای بانک ملی ایران 17.4 درصد بود که در سال گذشته به 7.8 درصد رسید، در حالی که رقم متوسط در نظام بانکی بین 10 تا 11 درصد است.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: متوسط نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی (NPL) در نظام بانکی جهان 5 درصد است و روند کنونی نشان می دهد بانک ملی ایران در حال نزدیک شدن به این نرخ است.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین به خدمات تازه بانک ملی ایران که آن را از یک بانک به ظاهر سنتی به یک بانک کاملا مدرن تبدیل کرده اشاره کرد و گفت: سامانه «بام» که از پیشرفته ترین خدمات بانکداری الکترونیک است، مانند یک موجود زنده تقریبا هر دو هفته یک بار به روز شده و خدمت جدیدی به مشتریان ارائه می دهد.

وی اظهار کرد: «بله» که خدمات بانکی را در بستر یک پیام رسان ارائه می دهد، هیچ نمونه مشابهی در کشور ندارد و می تواند محل بسیار مناسبی برای جذب مشتری باشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین اجرای طرح مدیر خدمات ویژه را که هم پای بانک های بزرگ جهان است از مهمترین اقدامات انجام شده در بانک دانست و خاطرنشان کرد: همه این خدمات گسترده و متنوع، باید به درستی توسط روابط عمومی بانک در تهران و شهرستان ها به مشتریان معرفی شود.

روابط عمومی، تکمیل کننده پروژه های بانک است
محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش کارشناسان روابط عمومی این بانک که با حضور تنی چند از مدیران امور و روسای ادارات ستادی و همچنین مدیران و کارشناسان اداره کل روابط عمومی برگزار شد با اشاره به تنوع زیاد محصولات بانک و لزوم اطلاع رسانی کامل درباره آنها، گفت: خوشبختانه عملکرد بانک آن قدر مطلوب بوده که به صورت پیاپی بابت آنها تقدیر می شود.

وی با تاکید بر این که روابط عمومی، مشاور امین مدیریت است، اظهار کرد: یک روابط عمومی قوی می تواند کوچکترین اقدامات بانک را به درستی اطلاع رسانی کند و از این بابت روابط عمومی در بانک ملی ایران خوب عمل کرده است.

شایان، روابط عمومی را پلی میان سازمان و مخاطبان دانست و با تاکید بر این که روابط عمومی می تواند تکمیل کننده پروژه های بانک باشد، ادامه داد: هزینه برگشت یک مشتری ناراضی به سازمان، 11 برابر حفظ مشتری موجود است و اینجاست که نقش مهم روابط عمومی در حفظ مشتریان و معرفی خدمات تازه به آنها بسیار پررنگ می شود.

به گفته وی، روابط عمومی در مدیریت بحران سازمانی به خوبی فعال بوده و از ظرفیت اطلاع رسانی به درستی استفاده کرده، اما طبیعی است که نباید به شرایط کنونی محدود شد.

روابط عمومی باید پیشتاز ارتباط با مشتریان باشد
برات کریمی دیگر عضو هیات مدیره بانک هم با تاکید بر این که هر سازمانی از جمله بانک برای رشد به ارتباطات داخلی و خارجی نیاز دارد، افزود: در دنیای امروز دیگر سازمان نمی تواند فقط به درون خود محدود شود و نقش ارتباطات برون سازمانی و معرفی محصولات به مشتریان، انکار ناپذیر است.

وی با بیان این که روابط عمومی قوی، همه بخش های سازمان را شکوفا می کند، اظهار کرد: امروز بانک ملی ایران به خوبی محصولات تازه خود مانند «بام» و «کانون جوانه ها» را معرفی کرده و جا دارد فعالیت های تازه تر مانند «مدیر خدمات ویژه» نیز به دقت تبلیغ و اطلاع رسانی شود.

کریمی نقش «کانون جوانه ها» در توسعه فرهنگ بانکداری و پس انداز در بین کودکان و نوجوانان را بسیار موثر دانست و گفت: هدف از تاسیس این کانون، جایگزینی آن با «قلک» هایی است که بانک ملی ایران سال ها پیش آن ها را توزیع کرد و اکنون به یک نوستالوژی دوست داشتنی تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که بانکداری امروز با زندگی مردم گره خورده است، افزود: سهامداران، کارکنان و مشتریان، هر سه مخاطب روابط عمومی بانک هستند و روابط عمومی باید در ارتباط گرفتن با این مخاطبان پیشتاز باشد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم به روز بودن آموزش میان کارکنان بانک به ویژه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: معرفی هر چه بیشتر خدمات، می تواند درآمد بانک از محل خدمات را افزایش دهد و به تدریج بانک را به سمت فعالیت اصلی خود هدایت کند.

فرهنگ سازی، اصلی ترین وظیفه روابط عمومی است
همچنین غلامرضا پناهی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه وظیفه روابط عمومی، فرهنگ سازی ارزش ها و هنجارهای سازمانی و تسهیل حاکمیت آنها در سازمان است، گفت: برقراری ارتباط با انسان ها کاری بسیار دشوار است و این نشان می دهد که کار روابط عمومی نیز بسیار سخت و پیچیده است.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید ابتدا به کار خود و سپس به برقراری ارتباط با دیگران علاقه مند باشند، تصریح کرد: روابط عمومی باید دارای مشروعیت باشد اما قطعا نمی توان با بخشنامه و دستور، روابط عمومی دارای مشروعیت ایجاد کرد.

پناهی ادامه داد: حس دلسوزی، افزایش حس مسئولیت، ایجاد وفاداری سازمانی، ایجاد فضای لازم برای بروز خلاقیت و فرهنگ تفکر از جمله ویژگی هایی هستند که باید در سازمان تبدیل به فرهنگ شوند و این مسئولیت بر دوش روابط عمومی است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی نباید اجازه دهد مدیران از امور سازمان بی اطلاع باشند، گفت: بهترین خدمت روابط عمومی این است که واقعیت های موجود سازمان را بازگو کند.

همچنین در این همایش، حشمت اله حسینی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، گفت: امروز حجم زیادی از خدمات بانک در حوزه آی تی متمرکز شده و روابط عمومی با حداکثر توان آن ها را معرفی می کند.

وی افزود: خوشبختانه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نسبت به فعالیت های روابط عمومی اشراف کامل دارند و همواره همکاران را در انجام امور این بخش حمایت می کنند.

به گفته حسینی، کانون جوانه های بانک ملی ایران یک استراتژی و نه یک محصول کوتاه مدت است، بنابراین تمرکز روابط عمومی برای معرفی آن قابل توجه است تا در آینده بانک ملی ایران نفوذ بیشتری در میان مردم داشته باشد.

وی همچنین از موزه بانک به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ یاد کرد و گفت: این موزه که با حضور مقامات بلندپایه کشور افتتاح شد، امروز به محلی برای حضور اندیشمندان، دانشگاهیان و علاقه مندان به تاریخ و تمدن کشور تبدیل شده و مایه افتخار بانک است.

وی به طور موکداز همکاری معاونت فناوری اطلاعات،شرکت داده ورزی سداد،معاونت پشتیبانی و اداره کل مهندسی و املاک،در اجرای کمپین بله و تاسیس موزه بانک قدردانی وتشکرکرد.

در ادامه همایش، مریم یعقوب زاده معاون اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، گزارشی از کمپین «بام» و عملکرد روابط عمومی برای معرفی این محصول ارائه کرد.

در پانل دیگری، غلامرضا مرحبا دیگر معاون این اداره کل به تشریح فعالیت های کانون جوانه های بانک و برنامه ها و طرح های در دست اقدام در حوزه بانکداری کودک و نوجوان پرداخت.

برگزاری پانل هایی در خصوص پیام رسان «بله» و همچنین فضای مجازی از دیگر برنامه های همایش مسئولان و کارشناسان روابط عمومی بانک ملی ایران بود.

در بخش های جداگانه ای از این همایش که در سالن همایش حافظ برگزار می شود، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی بانک به بحث و بررسی در خصوص مهمترین رویدادها و مباحث مطرح در حوزه کاری خود خواهند پرداخت. این همایش فردا هم ادامه دارد.



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد