درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 15:55   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31693صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 9 آبان 1396 - 12:35
سه راه برای تقویت تفکر خلاقانه و پیشبرد موفقیت سازمانی
براد مک آفی مدیر عامل و شریک ارشد در شرکت پورتر نوولی - انتظار می رفت که بجای ایده های اولیه، از اجرای کار پشتیبانی شود. این دوره در محل کار، درست قبل از بازاریابی کسب و کار در هاروارد بود که زنجیره سود خدماتی را تبلیغ می کرد، مفهومی که روابط علی بین رضایت کارکنان، وفاداری مشتری و سودآوری و رشد کسب و کار را به رسمیت می شناسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سال 1992 بود. من تازه اولین کار وکالت را در حوزه انتخابی ارتباطات شروع کرده بودم و نمی توانستم منتظر بمانم تا شروع به مشاوره همکاران و مشتریان برای اثبات واقعی خود کنم. اما همانطور که می توان حدس زد، با وجود شور و شوق زیاد و اندیشه های بی شمار، افکار من به طریقی که انتظارش را داشتم، بطور کامل پیش نمی رفت.


چالشهایی در این راه وجود داشت: دید محدود مشتری و دسترسی حداقل به رهبری کار. به عنوان یک کارمند تازه در کالج، بزودی متوجه شدم که تعهد به کار بیش از تفکر غلط ارزش دارد. قبل از اینکه بتوانم نظرات خود را بیان کنم مجبور به پرداخت هزینه های خود بودم. انتظار می رفت که بجای ایده های اولیه، از اجرای کار پشتیبانی شود. این دوره در محل کار، درست قبل از بازاریابی کسب و کار در هاروارد بود که زنجیره سود خدماتی را تبلیغ می کرد، مفهومی که روابط علی بین رضایت کارکنان، وفاداری مشتری و سودآوری و رشد کسب و کار را به رسمیت می شناسد.


مدل زنجیره سود خدماتی برای اطلاع رسانی در مورد هدف من از اینکه چگونه سازمانها باید برای دستیابی به موفقیت در هر سطح کار کنند، ادامه می یابد. در حال حاضر، به عنوان مدیرعامل شرکت پورتر نوولی، روزهای اولیه در شرکت ارتباطات همچنان به من اطلاع رسانی می شوند. این روزها من بر یک شبکه جهانی کارشناسان ارتباطات نظارت دارم. افتخار بزرگ همکاری نزدیک با رهبران عالی کسب و کار را دارم و آنچه من متوجه شدم این است که کار من، کنار آمدن با همه ایده های بزرگ نیست.


در عوض، یکی از بهترین راههایی که می توانم به آن دست پیدا کنم، ایجاد محیطی است که ایده های بزرگ در هر کجا ممکن است اتفاق بیفتد و از طرف هر کسی بیان شود. در اینجا شش اصل را مطرح می کنم تا تفکر خلاقانه را تقویت کرده و موفقیت سازمانی را به پیش ببریم:


1) تعهد به رشد مردم خود
همانطور که شرکتهای بیشتری بدنبال یک محیط فرهنگی و یادگیری هستند که الهام بخش رشد شخصی و حرفه ای باشد، مزایای آموزشی و پرورشی و تأکید بر پیگیری اهداف شخصی افزایش یافته است. رهبران خلاق بجای دلسرد شدن از پروژه های پر شوق روزانه، کارکنان خود را تشویق می کنند تا تلاشهای خلاقانه ای را بوجود آورند که اهمیت و ثروت را در زندگی آنها به همراه داشته باشد. این که آیا این کار مانند سازماندهی یک تظاهرات، کمک به تلاش در جبران بلایای طبیعی، آموزش ماراتن یا شرکت در کارهای هنری باشد، زمانی که منافع گسترده تر افراد به رسمیت شناخته شوند، متوجه می شویم که کارمندان با رضایت بیشتر و مشارکت کامل برخورد می کنند.


2) در سراسر سازمان تنوع ایجاد کنید
در شرکت پورتر نوولی، تنوع را هم به عنوان یک ضرورت اخلاقی و هم یک ضرورت اقتصادی در نظر می گیریم. با دانستن این که سازمانها، زمانی که تنوع را در پیش بگیرند تقریبا در هر اقدامی بهتر عمل می کنند، در پی آن هستیم که تنوع و انعطاف پذیری را در همه مواردی که انجام می دهیم اعم از استخدام و ابقاء کارکنان، فرهنگ، توسعه، خدمات و موارد دیگر ادغام کنیم. من رهبران را به تفکر در مورد تنوع و انعطاف پذیری بیشتر از برنامه های منابع انسانی تشویق می کنم تا شروع به ادغام گروههای متنوع و تفکر متنوع به هر سطح و جنبه ای از سازمان برای پیشبرد نوآوری و ایجاد بهترین کمپین ها و برنامه ها برای مشتریان کنند.


3) با انجام کارهای خوب موفق شوید
در نهایت، میراث فرهنگی شرکت پورتر نوولی، هدف اصلی جک پورتر و بیل نوولی را برای ایجاد یک آژانس با این مفهوم که ما می توانیم با انجام کارهای خوب موفق شویم را در بر می گیرد. عقیده دارم که تمرکز ما بر پیشبرد فعالیتهای هدفمندانه از طریق تعامل و نفوذ، به سازمانها کمک می کند که تأثیر کار خود را ببینند. کاری که ما از طریق کمپین های متمرکز بر پیشرفت زیاد، حقوق بشر، حقوق مصرف کننده، بیماریهای مزمن، گرسنگی، تنوع و حقوق مدنی انجام می دهیم بر جامعه تأثیر می گذارد. ما به سازمانها در ارائه نوآوریها به بازار کمک می کنیم که این کار به ایجاد یک دنیای جدید و بهتر کمک می کند. ما اساسا معتقدیم که این کار، تجربه کاری برای اعضای گروه ما را پر بار می کند. پیشبرد نوآوری و ایجاد انگیزه در گروهها برای تأثیر گذاشتن، اولین گام برای پرورش سفیران افتخاری شرکتها می باشد.


با گوش دادن، راهنمایی و تعامل با افرادی که تجارب برند ما را ارائه می کنند، ما آنها را آموزش می دهیم که با مشتریان همین کار را انجام دهند همانطور که ما با آنها می کنیم. من رهبران را در همه سطوح تشویق می کنم تا چیزی که قرار است از ایده ها ایجاد شود و اشتیاق آنها برای ایجاد تأثیر را بخاطر بسپارند. هنگامی که محیط هایی ایجاد می کنیم که متفکران نوآور را قادر می سازد تا مشارکت و پیشرفت داشته باشند، در این صورت به سازمانهای خود خدمت می کنیم.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  حمله و دفاع ظالمانه


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد