درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 02:32   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31633صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 6 آبان 1396 - 10:08
منشور اخلاقی بین المللی روابط عمومی
برای ایجاد شرابط فرهنگی و اخلاقی که در آن شأن و مقام والای انسان حفظ گردیده ، بتوانند در چنین شرایطی از حقوق غیرقابل انکار انسانی مندرج در اعلامیه جهانی حقوق بشر بهره مند شوند.
  

تلاش میکنیم:

1- برای ایجاد شرابط فرهنگی و اخلاقی که در آن شأن و مقام والای انسان حفظ گردیده ، بتوانند در چنین شرایطی از حقوق غیرقابل انکار انسانی مندرج در اعلامیه جهانی حقوق بشر بهره مند شوند.

2- ایجاد الگو و کانال ارتباطی که در آن همه افراد به راحتی به اطلاعات مهم دسترسی داشته و هر یک از اعضای گروه احساس کنند که در جریان امور قرار می گیرند و فرد نیز به وظیفه و مسئولیت و همبستگی خویش با سایر اعضاء آگاهی می یابد.

3- همیشه و در همه حال به گونه ای شایسته رفتار کنند تا باعث جلب اعتماد دیگران به خود شوند.

4- به خود بقبولانند که به دلیل وجود رابطه میان حرفه او و مردم، رفتار آنها، حتی دور از چشم انظار ، به گونه ای که حرفه اشان مورد ارزشیابی قرار گیرد ، تاثیر خواهد گذاشت. متعهد می شوند:

5- در انجام وظایف تخصصی خود به اصول اخلاقی و قوانین مطرح در بیانیه جهانی حقوق بشر پایبند باشند.

6- به مقام و شان انسان احترام بگذارند و به آن پایبند باشند و در مقام قضاوت ، حقوق فردی را به رسمیت بشناسند.

7- به معنی واقعی کلمه شرایط اخلاقی، روان شناختی و ذهنی گفتگوی متقابل را فراهم کرده، حقوق طرف مقابل را در راستای ابراز دیدگاه و عقیده خود به رسمیت بشناسند.

8- در همه حال به گونه ای رفتار کنند که حاکی از احترام به منافع طرف مقابل و در عین حال منافع سازمان مربوطه خود و عموم جامعه باشند.

9- اقدامات و تعهدات خود را به گونه ای انجام دهند که از هر گونه برداشت غلط به دور بوده و در هر شرایطی حاکی از صداقت و وفاداری و ایجاد حس اعتماد به نفس در ارباب رجوع و کارفرمایان خود چه در گذشته و چه در حال و تمامی افراد متاثر جامعه از این عملکرد باشد. اجتناب می کنند :

10- از کم اهمیت دادن به واقعیت نسبت به نیازها و مسایل دیگر.

11- توزیع اطلاعاتی که مبتنی بر واقعیت نبوده و قابل اطمینان نیستند.

12- مشارکت در هر اقدام یا تعهدی که غیراخلاقی و ریاکارانه بوده و یا شأن و صداقت انسانی را خدشه دار سازد.

13- به کارگیری هر نوع روش یا تکنیک فریب کارانه به منظور ایجاد انگیزه های ناخــودآگـــاهانه ای که فرد را از کنترل آزادانه امیال باز می دارد، به طوری که دیگر نمی توان او را مسوول اقدامی که توسط وی انجام شده است، دانست.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی