
1. حل خلاق مشکل در مواجهه با محدودیت های شدید
برای حل یک مسئله نیازمند نوآوری و خلاقیت است. زمانی که شما احساس می کنید که در برابر دیوار قرار دارید و تقریبا هیچ کاری از دست شما بر نمی آید نوآوری و خلاقیت می تواند به کمک شما بیاید و در رونق بخشیدن به کسب و کار شما مفید باشد.
2. اقدامات رهبران بزرگ باید الهام بخش باشد
برخی از افراد در عمل الهام بخش تر از دیگران هستند. "سینک" با نمونه هایی از رهبرانی مانند لوتر کینگ، الگوهای خاصی را بررسی می کند که ظاهرا میزان موفقیت رهبران مختلف را پیش بینی می کند.
3. بزرگترین دلیل برای موفقیت در تاسیس شرکتها
در تاسیس و راه اندازی یک شرکت، برآورد ناخالص هرگونه راه اندازی از لحاظ قدرت ایده، زمان شروع راه اندازی شرکت، تیمی که کسب و کار را هدایت می کند، دسترسی به سرمایه و مدل کلی کسب و کار و اندازه گیری آن باید در نظر گرفته شود.
4. انجام آنچه دوست دارید
کارآفرینان اغلب برای سود و درآمد بزرگ در کسب و کار خودشان هیجان دارند. اما برای اینکه واقعا موفق باشید، باید عاشق آنچه هستید انجام دهید.
5. چگونه خلاقیت جمعی باید مدیریت شود
کارآفرینان تلاش می کنند پتانسیل خلاق تیمهای برتر خود را به حداکثر برسانند. هیل به بررسی تاکتیکهای مختلفی که بعضی از شرکتهایی که بیشترین احترام و محبوب ترین آنها در آن شرکت می کنند استفاده می کند.
در نهایت، او با مجموعه ای ساده از ابزارها و استراتژی هایی که هر کارآفرین می تواند برای تولید ایده های جدید از کل تیم استفاده کند، مطرح می کند و فشار به شرکت را برای حرکت به جلو ادامه می دهد.
تفکر خلاق و حل مسئله انتزاعی از مهمترین ویژگیهای هر شرکت است.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|