درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 شهریور 1402 - 08:39   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی

  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، پاشنه آشیل اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی است
  شرکت‌های بزرگ فناوری می گویند مقررات هوش مصنوعی لازم است
  اهمیت پذیرش و یادگیری از اتفاقات ناگوار زندگی/ آنچه که انکار می‌کنید، شما را شکست می‌دهد
  PR Newswire اولین محصول اشتراک‌گذاری اجتماعی را منتشر کرد
  روابط‌عمومی‌ ورزشی و پتانسیل حضور رونالدو در ایران
  سنگاپور آتش‌نشانان را با عینک هوش مصنوعی مسلح می‌کند
  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی
  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور
  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402
  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31566صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 1 آبان 1396 - 07:37
پنج توصیه مهم برای راه اندازی یک کسب و کار
برای حل یک مسئله نیازمند نوآوری و خلاقیت است. زمانی که شما احساس می کنید که در برابر دیوار قرار دارید و تقریبا هیچ کاری از دست شما بر نمی آید نوآوری و خلاقیت می تواند به کمک شما بیاید و در رونق بخشیدن به کسب و کار شما مفید باشد.
  

1. حل خلاق مشکل در مواجهه با محدودیت های شدید
برای حل یک مسئله نیازمند نوآوری و خلاقیت است. زمانی که شما احساس می کنید که در برابر دیوار قرار دارید و تقریبا هیچ کاری از دست شما بر نمی آید نوآوری و خلاقیت می تواند به کمک شما بیاید و در رونق بخشیدن به کسب و کار شما مفید باشد.


2. اقدامات رهبران بزرگ باید الهام بخش باشد
برخی از افراد در عمل الهام بخش تر از دیگران هستند. "سینک" با نمونه هایی از رهبرانی مانند لوتر کینگ، الگوهای خاصی را بررسی می کند که ظاهرا میزان موفقیت رهبران مختلف را پیش بینی می کند.

3. بزرگترین دلیل برای موفقیت در تاسیس شرکتها
در تاسیس و راه اندازی یک شرکت، برآورد ناخالص هرگونه راه اندازی از لحاظ قدرت ایده، زمان شروع راه اندازی شرکت، تیمی که کسب و کار را هدایت می کند، دسترسی به سرمایه و مدل کلی کسب و کار و اندازه گیری آن باید در نظر گرفته شود.


4. انجام آنچه دوست دارید
کارآفرینان اغلب برای سود و درآمد بزرگ در کسب و کار خودشان هیجان دارند. اما برای اینکه واقعا موفق باشید، باید عاشق آنچه هستید انجام دهید.


5. چگونه خلاقیت جمعی باید مدیریت شود
کارآفرینان تلاش می کنند پتانسیل خلاق تیمهای برتر خود را به حداکثر برسانند. هیل به بررسی تاکتیکهای مختلفی که بعضی از شرکتهایی که بیشترین احترام و محبوب ترین آنها در آن شرکت می کنند استفاده می کند.


در نهایت، او با مجموعه ای ساده از ابزارها و استراتژی هایی که هر کارآفرین می تواند برای تولید ایده های جدید از کل تیم استفاده کند، مطرح می کند و فشار به شرکت را برای حرکت به جلو ادامه می دهد.

 

تفکر خلاق و حل مسئله انتزاعی از مهمترین ویژگیهای هر شرکت است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌: تا 10 مهر فرصت ارسال آثار باقی است


  رونالدو و دیپلماسی ورزشی


  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  تکرار یک تحدید؛ «پروانه روزنامه‌نگاری»


  حامد بلخاری مدیر روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران شد


  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور


  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402


  ‍ انتشار شماره ۱۶۰ «مدیریت ارتباطات»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات