درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:18   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31497صفحه نخست » جمعه، 21 مهر 1396 - 00:04
آلمانی‌ها در روز چند دقیقه آنلاین هستند؟
بنا بر آمارگیری سرویس اینترنتی شبکه‌های اول و دوم تلویزیون آلمان، تنها ۱۰ درصد مردم این کشور آفلاین زندگی می‌کنند؛ مردها بیشتر آنلاین هستند و نسبت استفاده از اینترنت با سن کاربران رابطه‌ی معکوس دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بنا بر آمارگیری سرویس اینترنتی شبکه‌های اول و دوم تلویزیون آلمان، تنها ۱۰ درصد مردم این کشور آفلاین زندگی می‌کنند؛ مردها بیشتر آنلاین هستند و نسبت استفاده از اینترنت با سن کاربران رابطه‌ی معکوس دارد.

مراکز آمارگیری از بیست سال پیش الگوی اینترنت‌گردی شهروندان آلمانی را بررسی می‌کنند. تازه‌ترین پژوهش سرویس اینترنتی شبکه‌های اول و دوم تلویزیون آلمان نشان می‌دهد که از هر ۱۰ شهروند این کشور ۹ نفر به‌صورت مرتب یا گهگاه از اینترنت استفاده می‌کند. بر این اساس، هر روز حدود ۲/ ۵۰ میلیون نفر در آلمان آنلاین می‌شوند. این آمار در حال افزایش است.

کاربران آلمانی هر روز به‌طور میانگین ۱۴۹ دقیقه از اینترنت استفاده می‌کنند که ۲۱ دقیقه بیشتر از سال گذشته است. همچنین مردان (روزانه حدود سه ساعت) بیشتر از زنان (روزانه حدود ۲ ساعت) آنلاین هستند. کاربران هر چه جوانتر هستند، بیشتر از اینترنت استفاده می‌کنند.

نکته قابل توجه این است که تقاضا برای ویدیو در اینترنت (در آلمان) کاهش یافته است. ۵۳ درصد پرسش‌شوندگان گفته‌اند که دست‌کم یک بار در هفته در اینترنت تصویر متحرک تماشا کرده‌اند؛ این عدد در سال گذشته ۵۶ درصد بود. در حالی که تقاضا برای سرویس‌های پولی پخش فیلم مانند "نِتفلیکس" یا "آمازون پرایم" از ۱۲ درصد به ۲۳ درصد جهیده، کاربران به ویدیوهای فیسبوکی، یوتیوبی یا سرویس‌‌های سمعی و بصری کانال‌های تلویزیونی گرایش کمتری نشان می‌دهند.

به گزارش dw.com، بنا بر آماری که سرویس آنلاین شبکه‌های یک و دو تلویزیون آلمان اعلام کرده‌اند، علاقه به محتوای صوتی بیشتر از سال گذشته شده و تقاضا برای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی (زنده یا پخش با تأخیر) تغییری نکرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد