درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 مهر 1402 - 19:36   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31435صفحه نخست » جمعه، 14 مهر 1396 - 00:38
پرکاری بیش از حد خبرنگار ژاپنی را از پای درآورد
رسانه های ژاپن از قول مقام های وزارت کار این کشور گزارش دادند «میوا سُدا» گزارشگر ۳۱ ساله به خاطر پرکاری براثر حمله قلبی درگذشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه های ژاپن از قول مقام های وزارت کار این کشور گزارش دادند «میوا سُدا» گزارشگر ۳۱ ساله به خاطر پرکاری براثر حمله قلبی درگذشته است.

خبرگزاری ان‌اچ‌کی گزارش داد، ژاپن به خاطر فرهنگ «مزد در ازای ساعات کار» شهرت دارد و کارکشیدن بیش از اندازه و در ساعت های متوالی از کارگران بر سلامت آنها تاثیر منفی می گذارد. بنا به بررسی سال گذشته دولت، بر اثر ساعت های طولانی کار از هر ۵ کارگر ژاپنی یک نفر در معرض خطر مرگ است.

افزایش مرگ و میر ناشی از طولانی بودن ساعت های کار آن چنان در این کشور عادی است که برای مرگ براثر پرکاری یک واژه خاص دارند: کاروشی.

خبرگزارش ژاپنی می گوید «میوا سدا» در ماهی که درگذشت ۱۵۹ ساعت اضافه کاری داشته است اما تا همین هفته خبر مرگ «میوا سدا» در سال ۲۰۱۳ بر اثر شرایط کاری و اضافه کاری، علنی نشده بود.

خبرگزاری ان‌اچ‌کی اعلام کرده است مرگ خبرنگارش را مساله ا ی جدی تلقی می کند و برای اصلاح نظام کار در آن نهاد تلاش خواهد کرد.

سال ۲۰۱۵ نیز اعلام شد یک کارگر بر اثر طولانی بودن ساعت های کار خودکشی کرده است. ماتسوی تاکاهاشی که در یک آژانس تبلیغاتی کار می کرد در ماه پیش از خودکشی ۱۰۵ ساعت اضافه کاری داشت. مدیر عامل آن شرکت به خاطر خودکشی کارمندش، ناچار به استعفا شد.

وکلای کارگران و گروه های شهروندی از دهه ها پیش تلاش کرده اند در نظام کار کشور اصلاحاتی انجام دهند که تا کنون موفق نبوده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  روزنامه‌ای جدید که فقط به صورت چاپی منتشر می‌شود


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان


  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد


  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات