درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31357صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 12 مهر 1396 - 08:43
استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار
استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار و اینکه چرا شرکت‌ها در تحقق اهداف و برنامه‌ریزی خود ناکام می‌مانند ناشی از این واقعیت است که نمایشگاه محیطی است کاملاً متفاوت، بنابراین نیاز به اتخاذ نوعی رویکرد ریشه‌ای است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار و اینکه چرا شرکت‌ها در تحقق اهداف و برنامه‌ریزی خود ناکام می‌مانند ناشی از این واقعیت است که نمایشگاه محیطی است کاملاً متفاوت، بنابراین نیاز به اتخاذ نوعی رویکرد ریشه‌ای است. محیط و شرایط می‌تواند به نحو احسن کارآمد باشد، بازدیدکنندگان پذیراترند چراکه باید به‌سوی شما روی‌آورند و این کار رد کردن آن‌ها را سخت‌تر می‌کند، در نمایشگاه های کسب و کار صفحه گزینه‌ها یا منشی‌هایی در کار نیست که باید از جلوی آن‌ها رد شد، معطلی در کار نیست و انتظار جواب‌های برگشتی که هیچ‌گاه پیش نمی‌آید.

به دلیل فضای حاکم بر محیط بازدیدکنندگان نمایشگاه راغب به پاسخگویی هستند و بازدیدکننده از تمامی حواس خود استفاده می‌کند. به علاوه ارتباط راحت‌تر صورت می‌گیرد چون‌که کامل است. افراد از طریق زبان اشاره (۶۰ درصد)، آهنگ صدا (۲۴ درصد) و مضمون شفاهی (۱۶ درصد) ارتباط برقرار می‌کنند. بنابراین همایش‌های مقدماتی رودررو بسیار موفقیت‌آمیزتر از امکانات تلفنی است.

نمایشگاه به پرسنل غرفه امکان می‌دهد تا از خود واکنشی سریع نشان دهند. کالاها را می‌توان لمس کرد و به شیوه‌ای موثرتر از محیط کار نمایش داد و عوامل دیگری نیز در جلب‌توجه مشتری احتمالی وجود دارد. امکان عمل بیشتری وجود دارد و امکان ارائه محصولات بهتر است، نسبت به فضای محدود یک محیط کار اجتماعی.

به‌عنوان یک روش آزمون بازاریابی، نمایشگاه‌ها ازلحاظ هزینه خیلی اثربخش هستند، کارکنان بلافاصله اطلاعات لازم را ارائه می‌دهند. معمولاً پرهزینه‌ترین بخش یک برنامه پژوهش بازار، یافتن افراد درست‌وحسابی است هرچند که در زمان برپایی نمایشگاه‌ها از این قبیل افراد زیاد هستند که نزد شما می‌آیند، بنا به نظر انجمن صنعت نمایشگاهی.

تجزیه‌وتحلیل به‌عمل‌آمده از بازدیدکنندگان نمایشگاه بازرگانی نشان می‌دهد که ۸۴ درصد افراد تأثیر پذیرفته اند که نیمی از آن‌ها را مدیران متوسط و از هر سه نفر یک نفر از رسته مدیریت ارشد بوده است. جای تعجب است که به همان نسبت افرادی هستند که تازه شغل جدید خود را شروع کرده‌اند بنابراین از نمایشگاه به‌عنوان روشی جهت متمرکز نمودن تحقیق و پژوهش خود استفاده می‌کنند.

بنابراین هنگام برپایی نمایشگاه ها در کسب و کار مهم است که اهداف سنجش پذیر اتخاذ گردد. هرچه اهداف عینی‌تر باشد بهتر است. هیچ جایی از نمایشگاه نباید بلااستفاده بماند. ممکن است اهداف شما شامل تعدادی یا کل اهداف زیر باشد:

افزایش، حفظ یا بازیابی سهم بازار و نفوذ در آن
دیدار با تعداد زیادی از افراد درست‌وحسابی
تغییر موقعیت شرکت خود در بازار
حمایت و استخدام معامله گران و توزیع‌کنندگان به‌عنوان بخشی از استراتژی سنجش پذیر
روانه کردن محصولات جدید به بازار
به دلایل سیاسی یا اعمال‌نفوذ
افزایش فروش و نفوذ سایر اقلام که معمولاً در طی بازدیدهای نمایندگی‌ها به چشم نمی‌خورند
تقویت رابطه موجود با مشتری، به‌عنوان سکوی تحقیق و پژوهش بازار
افزایش فروش‌ها

هر هدفی می‌تواند هدفی درست باشد، مشروط براینکه خاص و قابل‌سنجش باشد. افشاسازی را به‌خودی‌خود نمی‌توان به‌عنوان هدف تلقی نمود مگر آن‌که معیار قابل‌سنجشی داشته باشد.

 

منبع: http://hormond.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد