درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31193صفحه نخست » دوشنبه، 13 شهریور 1396 - 11:29
افزایش نرخ تبدیل در وب‌سایت با چند راهکار ساده
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک وب سایت خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ این کاملا بسته به خواسته‌ی شما از یک وب سایت دارد، اما اجازه دهید راجع به افزایش نرخ تبدیل در وب سایت ها صحبت کنیم که یک هدف بزرگ برای اکثر بازاریابان است.

نرخ تبدیل چیست؟
هنگامی‌که شما تعداد زیادی بازدیدکننده دارید، مطمئنا این افراد از علاقه‌مندان به کسب‌وکار شما هستند. اما آیا شما قادر هستید نظر مثبت بازدیدکنندگان‌تان را جلب کنید و آن‌ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل نمایید؟ نرخ تبدیل تقریبا مفهومی مشابه با ROI همان نرخ بازگشت سرمایه دارد.
در اینجا، ما هشت راهنمایی ارائه می‌کنیم که با استفاده از آن‌‌ها می‌توانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

ارزش ویژه کسب وکار خود را بیان کنید
چرا می‌خواهید بازدیدکنندگان به وب‌سایت شما بیایند؟ چه چیزی پیشنهاد می‌کنید که منحصربه‌فرد، ارزشمند و متفاوت از رقبای شما است؟
وب‌سایت‌هایی که بیشترین نرخ تبدیل را دارند، اغلب در همه‌ی صفحه‌ی ابتدایی خود به مخاطب می‌گویند که می‌توانند چه کمکی به آن‌ها ارائه کنند. به عنوان مثال، صفحه‌ی اول وب سایت crazy egg را ببینید.

این وب سایت در صفحه‌ی اول خود می‌نویسد که آیا بازدیدکنندگان وب‌سایت شما در همان اولین دیدار شما را ترک می‌کنند؟ اگر این اتفاق برای شما هم می‌افتد، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. آن‌ها می‌دانند که هر کسی که به وب‌سایت آن‌ها مراجعه می‌کند، هدف مشابهی دارد.

فراخوان‌ به عمل‌های خود را بهینه طراحی کنید
فراخوان به عمل‌ها مهم‌ترین بخش وب سایت شما هستند.
آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا ارتباط مستقیمی با مخاطبان خود برقرار کنید.
برای این‎‌که بهترین فراخوان به عمل‌ها را طراحی کنید، بهتر است از تست A/B استفاده کنید.
تست A/B به شما کمک می‌کند تا از خواسته‌های مشتری بیشتر آگاه شوید.
در واقع، در تست A/B شما دو طرح مختلف را ارائه می‌دهید، سپس با نتایجی که به دست آوردید، متوجه می‌شوید که کدام یک عملکرد بهتری دارد.

فرم‌های خود را کوتاه‌تر طراحی کنید
هر کسب‌وکاری فرم‌های مختلفی در وب سایت خود دارد. این فرم‌ها هر چه اطلاعات بیشتری به شما ارائه کنند، مفیدتر هستند.
اما این موضوع را در نظر بگیرید که اگر فرم‌های شما از اندازه‌ی معینی بزرگ‌تر شوند، دیگر کاربرد نخواهند داشت.
خود را به جای کاربر قرار دهید، آیا حاضر هستید فرم‌هایی که بیشتر از بیست فیلد دارند، را پر کنید؟
آیا حاضر هستید بیش از ۵ دقیقه از زمان خود را به یک کسب‌وکار اختصاص دهید؟

بهینه‌سازی صفحه فرود
مهم‌ترین صفحه وب‌سایت شما با نام صفحه فرود یا لندینگ پیج خوانده می‌شود. این صفحه باید طراحی بسیار خاص و منحصربه‌فردی داشته باشد. علاوه بر آن، نوشتن سرفصل‌های مناسب نیز می‌تواند نقش موثری در جذب مخاطبان داشته باشد.

به عنوان مثال، به صفحه فرود اسلک توجه کنید، آن‌ها در این صفحه‌شان با یک عنوان خاص توجه مخاطب را جلب می‌کنند و او را برای ارتباط با وب‌سایت ترغیب می‌کنند.

از نقل قول‌ها و توصیفات مشتری استفاده کنید
شما می‌توانید بارها از ارزش و خدماتی که به مردم ارائه می‌کنید، صحبت کنید.
اما آن‌چه که تاثیر بیشتری روی مردم دارد، گفته‌های دیگر مشتریان است.
این توصیه‌ها باعث جلب اعتماد دیگر مشتریان شده و باعث می‌شوند که در تصمیم خرید خود مصمم باشند.
مردم در مورد شما چه می‌گویند؟


از تصاویر بیشتری داخل وب سایت خود استفاده کنید
مطالعات انجام شده در هاب اسپات نشان می‌دهد که خوانندگان اینترنتی به دریافت اطلاعات از طریق تصاویر علاقه‌ی بیشتری دارند.
در واقع، زمانی‌که تصاویر مرتبط هستند، خوانندگان زمان بیشتری را صرف نگاه کردن به تصاویر می‌کنند تا از خواندن متن صفحه لذت ببرند.
برای جلب توجه به محصولات خود و افزایش تعاملات، از تصاویر کمک بگیرید.

از ویدیوهای بسیار جذاب بهره بگیرید
با توجه به تحقیقات هاب اسپات، وجود ویدیو در صفحات فرود، نرخ تبدیل را تا ۸۰٪ بالا می‌برد.
ویدیوها منجر به بهبود نرخ تبدیل وب‌سایت شما می‌شوند.
اما شما باید بتوانید ویدیوهای مناسبی را تولید کنید تا توجه بازدیدکننده را به خود جلب کنید.
اگر ویدیوهای مناسبی را تهیه کنید، می‌توانید میزان تعاملات و تبدیلات را افزایش دهید.
برچسب ها: افزایش نرخ تبدیل, بازاریابی اینترنتی, نرخ تبدیل, نرخ تبدیل در وب سایت ها

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد