درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 03:23   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31168صفحه نخست » شنبه، 11 شهریور 1396 - 12:06
این بار نوبت حمل‌ونقل جاده‌ای است
استارت‌آپ‌ها در ترابری کشور
پس از تحول بزرگی که به کمک استارت‌آپ‌ها در حمل‌ونقل مسافر درون شهری رخ داد، حالا نوبت ترابری جاده‌ای ایران است .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پس از تحول بزرگی که به کمک استارت‌آپ‌ها در حمل‌ونقل مسافر درون شهری رخ داد، حالا نوبت ترابری جاده‌ای ایران است که با تکنولوژی متحول شود. حامد تاج‌الدین، مدیرعامل شرکت «سانا گستر» با اعلام این مطلب گفت: این شرکت اپلیکیشن «اوبار» را با توجه به مشکلات فعلی حمل‌و‌نقل بین شهری راه‌اندازی کرده است. وی افزود: براساس آمار رسمی وزارت راه حدود 40 درصد از ماشین‌های حمل بار کشور خالی تردد می‌کنند که این مساله باعث هدر رفت سرمایه ملی سوخت می‌شود.

 

وی بیان کرد: برخی رانندگان برای گرفتن بار مجبور هستند چندین شبانه روز در صف‌های طولانی یا پایانه‌های کشور متوقف شوند. همچنین در پاره‌ای از موارد نیمی از کرایه به‌عنوان کمیسیون نصیب واسطه‌ها می‌شود. تاج‌الدین ادامه داد: از ویژگی‌های نرم‌افزار «اوبار» کارآمد و بهینه کردن بازار حمل‌و نقل بین‌شهری، دسترسی سریع به مناسب‌ترین راننده و ماشین حمل بار کالا، امکان ردیابی لحظه‌ای مرسوله به‌صورت رایگان، ارسال بار با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفت، ارائه برنامه و بیمه کالا است. وی اضافه کرد: این شرکت در نظر دارد برای ۵۰۰ نفر متخصص در حوزه‌های گوناگون کاریابی انجام دهد و همچنین طی پنج سال ۱۰۰ هزار فرآیند اخذ بار را برای رانندگان در منزل انجام دهد. تاج‌الدین گفت: با توجه به اینکه مشتری‌مداری، پشتیبانی بار و قیمت مناسب از استراتژی‌های مهم اوبار است، این سامانه تاکنون توانسته توجه صدها کارخانه، شرکت تولیدی و بازرگانی را به خود معطوف کند. وی افزود: از دیگر خدمات شرکت ساناگستر نرم‌افزار «آچارفرانسه» است که خدماتی در حوزه‌های مختلف همچون نظامت منزل، تعمیرات و پرستاری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4134

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات