درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31074صفحه نخست » پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 15:46
سه راه برای بهره‌گیری از اثبات اجتماعی
امروزه مشتریان بسیار هوشمند هستند. اگر آن‌ها متوجه شوند که شما از راهکارهای اثبات اجتماعی برای افزایش فروش خود استفاده می‌کنید، احتمال این‌که نسبت به آن بی‌اعتنا باشند، بسیار زیاد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   امروزه مشتریان بسیار هوشمند هستند.

اگر آن‌ها متوجه شوند که شما از راهکارهای اثبات اجتماعی برای افزایش فروش خود استفاده می‌کنید، احتمال این‌که نسبت به آن بی‌اعتنا باشند، بسیار زیاد است.


روابط خود را با تاثیرگذاران تقویت کنید
کمک گرفتن از بازیگران و یا هنرمندان نیز نوعی استراتژی است که اکثر برندها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اما ما توصیه می‌کنیم تاثیرگذاران صنعت خود را آگاهانه انتخاب کنید

و سعی کنید این تاثیرگذاران افرادی باشند که واقعا مشتریان هدف شما به تخصص او اعتماد دارند.

برای این انتخاب کافیست نگاهی به رفتارهای مخاطبان هدف‌تان در توییتر بیندازید.

بدین ترتیب خواهید دید که چه کسانی نفوذ بیشتری روی مخاطبان شما دارد؟

چه کسی محبوب است؟ و چه کسی بیشتر مورد توجه کاربران هدف شما است؟

برای شروع برقراری ارتباط با آن‌ها بهتر است، ابتدا شروع به اشتراک‌گذاری پست‌های آن‎‌ها بکنید

و برای آن‌ها کامنت بگذارید و کم کم توجه آن‌ها را به خودتان جلب کنید.

بهترین راه برای کمک‌گیری از آن‌ها اینست که یک پادکست مصاحبه‌ای به همراه آن‌ها ضبط کنید.


مشتریان فعلی خود را برای همراهی تشویق کنید
در حالی‌که تاثیرگذاران نقش گسترده‌ای در افزایش اعتماد کاربران‌تان دارند.

مشتریان فعلی شما نیز می‌توانند در این امر شما را یاری کنند.

در نظر داشته باشید که مشتریان فعلی شما محصول را از دیدگاه سایر مخاطبان می‌بینند و می‌توانند دقیقا به مشکل اصلی اشاره کنند.

به عنوان مثال، شما می‌توانید به افراد و مشتریانی که پست توییتر شما را به اشتراک بگذارند و بیشترین بازخورد را بگیرد، جایزه بدهید. بدین ترتیب مردم مشتاق خواهند بود که در گسترش برند شما به شما کمک کنند.

چنین استراتژی‌هایی، یک بازی برد-برد بوده و به علاوه بر این‌که به شما کمک می‌کند برندتان را توسعه دهید، به مشتریان کمک می‌کند تا به جایزه برسند و به کاربران نیز کمک می‌کند تا با یک محصول خوب آشنا شوند.


از مشتریان‌تان بخواهید، به فرآیند بازاریابی‌تان بپیوندند
همان‌طور که گفتیم، مشتریان شما به گفته‌های مشتریان دیگر بیشتر از آن‌چه که شما می‌گویید اعتماد دارند.

یکی از راهکارهایی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید، همراهی کردن مشتری در ترویج محصولات شما است.

به عنوان مثال، اگر شما وبینارهایی را برگزار می‌کنید، می‌توانید از مشتریان راضی خود بخواهید در اجرای وبینار به شما کمک کنند.

و یا می‌توانید کمپین‎‌هایی را برگزار کنید و به گونه‌ای از مشتریان خود بخواهید تا پستی در ارتباط با محصول شما منتشر کنند.

به عنوان مثال، اگر در زمینه پوشاک هستید، محصولات شما را پوشیده و در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنند و شما به کسی بهترین ترکیب را با لباس شما انتخاب کرده است را به عنوان برنده انتخاب کنید.

منبع: kunocreative
https://www.ibazaryabi.com/

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد