درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 02:24   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31074صفحه نخست » پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 15:46
سه راه برای بهره‌گیری از اثبات اجتماعی
امروزه مشتریان بسیار هوشمند هستند. اگر آن‌ها متوجه شوند که شما از راهکارهای اثبات اجتماعی برای افزایش فروش خود استفاده می‌کنید، احتمال این‌که نسبت به آن بی‌اعتنا باشند، بسیار زیاد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   امروزه مشتریان بسیار هوشمند هستند.

اگر آن‌ها متوجه شوند که شما از راهکارهای اثبات اجتماعی برای افزایش فروش خود استفاده می‌کنید، احتمال این‌که نسبت به آن بی‌اعتنا باشند، بسیار زیاد است.


روابط خود را با تاثیرگذاران تقویت کنید
کمک گرفتن از بازیگران و یا هنرمندان نیز نوعی استراتژی است که اکثر برندها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اما ما توصیه می‌کنیم تاثیرگذاران صنعت خود را آگاهانه انتخاب کنید

و سعی کنید این تاثیرگذاران افرادی باشند که واقعا مشتریان هدف شما به تخصص او اعتماد دارند.

برای این انتخاب کافیست نگاهی به رفتارهای مخاطبان هدف‌تان در توییتر بیندازید.

بدین ترتیب خواهید دید که چه کسانی نفوذ بیشتری روی مخاطبان شما دارد؟

چه کسی محبوب است؟ و چه کسی بیشتر مورد توجه کاربران هدف شما است؟

برای شروع برقراری ارتباط با آن‌ها بهتر است، ابتدا شروع به اشتراک‌گذاری پست‌های آن‎‌ها بکنید

و برای آن‌ها کامنت بگذارید و کم کم توجه آن‌ها را به خودتان جلب کنید.

بهترین راه برای کمک‌گیری از آن‌ها اینست که یک پادکست مصاحبه‌ای به همراه آن‌ها ضبط کنید.


مشتریان فعلی خود را برای همراهی تشویق کنید
در حالی‌که تاثیرگذاران نقش گسترده‌ای در افزایش اعتماد کاربران‌تان دارند.

مشتریان فعلی شما نیز می‌توانند در این امر شما را یاری کنند.

در نظر داشته باشید که مشتریان فعلی شما محصول را از دیدگاه سایر مخاطبان می‌بینند و می‌توانند دقیقا به مشکل اصلی اشاره کنند.

به عنوان مثال، شما می‌توانید به افراد و مشتریانی که پست توییتر شما را به اشتراک بگذارند و بیشترین بازخورد را بگیرد، جایزه بدهید. بدین ترتیب مردم مشتاق خواهند بود که در گسترش برند شما به شما کمک کنند.

چنین استراتژی‌هایی، یک بازی برد-برد بوده و به علاوه بر این‌که به شما کمک می‌کند برندتان را توسعه دهید، به مشتریان کمک می‌کند تا به جایزه برسند و به کاربران نیز کمک می‌کند تا با یک محصول خوب آشنا شوند.


از مشتریان‌تان بخواهید، به فرآیند بازاریابی‌تان بپیوندند
همان‌طور که گفتیم، مشتریان شما به گفته‌های مشتریان دیگر بیشتر از آن‌چه که شما می‌گویید اعتماد دارند.

یکی از راهکارهایی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید، همراهی کردن مشتری در ترویج محصولات شما است.

به عنوان مثال، اگر شما وبینارهایی را برگزار می‌کنید، می‌توانید از مشتریان راضی خود بخواهید در اجرای وبینار به شما کمک کنند.

و یا می‌توانید کمپین‎‌هایی را برگزار کنید و به گونه‌ای از مشتریان خود بخواهید تا پستی در ارتباط با محصول شما منتشر کنند.

به عنوان مثال، اگر در زمینه پوشاک هستید، محصولات شما را پوشیده و در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنند و شما به کسی بهترین ترکیب را با لباس شما انتخاب کرده است را به عنوان برنده انتخاب کنید.

منبع: kunocreative
https://www.ibazaryabi.com/

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات