درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 21:32   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30956صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 09:08
مهارت‌های مدیریتی
توانایی تعامل با نسل هزاره کلید رشد در جوامع متغیر
امروزه در بازار کار تعداد افراد نسل هزاره از تعداد بیبی‌بومرها پیشی گرفته است. در 4 سال آینده نسل هزاره نیمی از نیروی کار جهان را تشکیل می‌دهند. کلید دستیابی به رشد و موفقیت در این جامعه‌ متغیر، در توانایی سازمان‌ها برای تعامل و حفظ نسل هزاره نهفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امروزه در بازار کار تعداد افراد نسل هزاره از تعداد بیبی‌بومرها پیشی گرفته است. در 4 سال آینده نسل هزاره نیمی از نیروی کار جهان را تشکیل می‌دهند. کلید دستیابی به رشد و موفقیت در این جامعه‌ متغیر، در توانایی سازمان‌ها برای تعامل و حفظ نسل هزاره نهفته است. در حقیقت آنها رهبران فردا هستند. چگونه نسل هزاره را در محل کار متعهد کنیم؟ روش‌های موثر برای حفظ تعامل با نسل هزاره عبارت است از:

 

رهبر باشید نه یک ابر قهرمان: نسل هزاره می‌داند که ابرقهرمان‌ها رهبران خیالی و نامناسبی هستند و ترجیح می‌دهند ویژگی‌های انسانی را در رهبران ببینند؛ یعنی رهبری خوش برخورد و دلسوز که می‌تواند به نقاط ضعف خود اعتراف کند. چنین فردی شکست را تجربه کرده و از به اشتراک گذاشتن آن ترسی ندارد و واقعا می‌خواهد کارمندان خود را فراتر از گزارش‌ها و ضرب‌الاجل بشناسد.

با قدردانی آنها را توانمند کنید: جذابیت مرموز مدیران ارشد دیگر برای برقراری تعامل پایدار با کارمندان کافی نیست. برای نسل هزاره لذت بردن از آنچه انجام می‌دهند و پیدا کردن معنا در کار بسیار مهم است. در نتیجه سازمان‌ها باید براساس چگونگی کیفیت و ارزش کار پاداش تعیین کنند و نیازهای کارکنان خود را در نظر بگیرند. شرکت PwC یک شرکت پیشرو در این مورد است و به شناسایی مشارکت‌های کوچک و بزرگ می‌پردازد. این شرکت برای کارکنانی که فعالیت خود را با سازمان ادامه می‌دهند پاداش غیرمالی همچون برنامه‌های رهبری و آموزش برای کارکنان جوان و مدیران و همچنین ارائه فرصت‌های مطالعاتی به مدیران ارشد را در نظر می‌گیرد.نهادینه کردن فرهنگ سازمانی مبتنی بر همکاری برای نسل هزاره حیاتی است و آنها را به برقراری ارتباط، همکاری و ساخت شبکه ارتباطی تشویق می‌کند. کار و فعالیت منظم تیمی می‌تواند اعتماد و روحیه همکاری قوی به‌وجود آورد. نسل هزاره می‌خواهد در شرکتی استخدام شود که با ارزش‌هایش مطابقت داشته باشد. نسل هزاره دوست ندارد نادیده گرفته شود و می‌خواهد در تصمیم‌گیری‌ها، ایجاد راهکار و استراتژی مشارکت کند و انتظار دارد که افکار و ایده‌هایش تایید شود.

از طریق ایجاد فرصت به آنها قدرت بدهید: نسل هزاره همیشه به‌دنبال فرصتی برای یادگیری و رشد است. کارفرمایان باید مسیر رسیدن به موفقیت را مطابق توانایی‌های منحصربه‌فرد هموار کنند. اگر توانایی‌های کارکنان خود را نمی‌شناسید، سازمان شما بهره‌وری و رشد نخواهد داشت. آموزش و توسعه نسل هزاره را در دستور کار سازمان قرار دهید. آنها به منابع و ابزار و پشتیبانی نیاز دارند. اجازه دهید علاقه و توانایی‌های خود را کشف کنند و همان‌گونه که می‌خواهند حرفه خود را توسعه دهند. از دستاوردهای آنها قدردانی کنید تا انگیزه لازم برای توسعه شخصی و حرفه‌ای داشته باشند. نسل هزاره آموزش از طریق پلت‌فرم‌های موبایل را بیشتر می‌پسندد. نسل هزاره همیشه راه‌هایی برای بهینه‌سازی زمان خود پیدا می‌کند؛ بنابراین آموزش الکترونیکی کمک می‌کند از ساعات بیکاری در روز خود بهره‌ ببرد. علاوه‌بر این، برنامه آموزش‌های آنلاین جهانی از موضوعات مورد توجه نسل هزاره هستند. این نسل به‌دنبال آگاهی در سطح جهانی است و انگیزه آنها فرصت‌های شغلی جهانی و سفر است. همکاری آنها را جدی بگیرید و نقاط قوتشان را پیدا کنید و کمک کنید به موفقیت برسند. رابطه‌ای بر پایه اعتماد و ارتباط آزاد با آنها داشته باشید. آنها را مدیریت نکنید، بلکه آنها را هدایت کنید.

به استقلال فردی احترام بگذارید: نسل هزاره اهل اکتشاف هستند. به آنها آزادی عمل بدهید تا نتایج دلخواه بگیرید. برای نسل غیر از نسل هزاره انجام کارهای غیرمتعارف برابر با کاهش کیفیت یا بهره‌وری نیست. دادن استقلال و آزادی عمل به آنها مستلزم اعتماد زیادی است، اما نسل هزاره به موفقیت سازمان بسیار متعهد است و کارمندان قدیمی را گرامی می‌دارد. باید این موضوع را در نظر بگیریم که تنبلی مانع از رشد و انسجام در محل کار می‌شود. برای نوآوری، رشد، کشف و پذیرش نسل هزاره فضای لازم را ایجاد کنید.

تعادل در کار و زندگی برقرار کنید: نسل جوان می‌خواهد انعطاف‌پذیری بیشتری در برنامه کار و پیشرفت حرفه‌ای خود داشته باشد. بسیاری از آنها تمایل دارند در ساعات کمتر با دستمزد کمتر و سرعت بیشتر کار کنند تا زمان بیشتری را برای زندگی شخصی خود اختصاص دهند. نسل هزاره برای تعادل کار و زندگی تلاش می‌کند، زیرا معتقد است که کار زیاد ارزش فدا کردن زندگی شخصی را ندارد. بنابراین اگر آنها بفهمند که تعادل برقرار نیست به سراغ کار دیگری می‌روند. این موضوع می‌تواند برای یک کارفرمای باظرفیت چالش‌برانگیز باشد که کسی پاره‌وقت درس بخواند و احساسی عمل ‌کند؛ اما در عین حال ممکن است برای سازمان بسیار مفید باشد.تلفیق تکنولوژی و کار باعث افزایش انعطاف‌پذیری و افزایش بهره‌وری می‌شود. نسل هزاره انتظار دارد که همیشه بهترین ابزار برای اجرا و همکاری در اختیارش باشد. در مطالعات اخیر مدیرعامل Connect Breakfast که از سوی مدیر موسسه NSW انجام شده، آمار برگرفته از شاخص نوآوری در محیط کار 2016 نشان می‌دهد 49 درصد از افراد سازمان احساس می‌کنند که ابزار و فناوری لازم برای جذب و حفظ نسل بعدی کارکنان نسل هزاره را ندارند. داشتن تکنولوژی‌های مدرن بسیار مهم است و عامل شکست نیست. نسل هزاره انتظارات بیهوده ندارد و فقط می‌خواهد اقدامات سازمان برای نشان دادن ارزش‌ها همیشگی باشد. نسل هزاره می‌خواهد در مورد تصمیم‌های گرفته شده مطلع باشد و اغلب مشتاق کمک در مورد مسائل مهم است. به‌کارگرفتن نسل هزاره در محل کار بسیار مهم است و ممکن است مشکل به‌نظر برسد، اما با این حال سازمان‌ها باید طرز فکر نسل هزاره را درک کنند و کارکنان را اعتبارسنجی کنند تا با فرهنگ سازمان هماهنگ باشند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4120

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  تاثیر بازی‌های کامپیوتری بر سلامت روان


  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد