درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30946صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 مرداد 1396 - 09:46
همگام شدن در زبان بدن و کلام
در سال های اخیر تمامی مدیران و شرکت ها به اهمیت زبان بدن پی برده اند که آن را از تعداد کتب چاپ شده و دوره های برگزار شده می توان متوجه شد. در بیشتر این موارد به خصوص مواردی که بین مردم از اسم و رسم خاصی برخوردار هستند در خصوص ترجمه زبان بدن و نوع کلام، آموزش می دهند. اما من اینجا می خواهم از همگام شدن در زبان بدن و کلام برای شما سخن بگویم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در سال های اخیر تمامی مدیران و شرکت ها به اهمیت زبان بدن پی برده اند که آن را از تعداد کتب چاپ شده و دوره های برگزار شده می توان متوجه شد. در بیشتر این موارد به خصوص مواردی که بین مردم از اسم و رسم خاصی برخوردار هستند در خصوص ترجمه زبان بدن و نوع کلام، آموزش می دهند. اما من اینجا می خواهم از همگام شدن در زبان بدن و کلام برای شما سخن بگویم.

همگام شدن در رفتار غیر کلامی شما باید در ردیف رفتار غیر کلامی طرف مقابل قرار بگیرید به طور خلاصه طرفین باید آیینه حرکات یکدیگر باشند. به عنوان مثال باهم سر تکان دهید، باهم دست هایتان را روی میز بگذارید و... .

همگام شدن غیر کلامی می تواند به صورت ناخودآگاهانه و خود به خود صورت پذیرد. یکی از پژوهشگران این پدیده را Interacional Synchorony نامیده است. آقای ادوارد تی هال در کتاب «فراسوی فرهنگ» می گوید این هماهنگی ناخودآگاه از هماهنگی خاص و همزمانی برخوردار است که می تواند شامل پلک زدن، تکان خوردن انگشت و میزان استرس باشد. این به گونه ای  است که انگار دو جسم از سوی یک رهبر و روی یک صحنه مدیریت می شود.

همگام شدن در کلام در عمق ارتباطی که می سازید اثر بسزایی دارد. به عنوان مثال اگر طرف مقابل با سرعت آهسته صحبت می کند شما هم ریتم خود را آهسته کنید و برعکس. اگر در ریتم صحبت خود دقت کافی را نداشته باشیم در تأثیر گذاری روی دیگران با دشواری روبه رو خواهیم شد. اگر کسی شمرده صحبت می کند و شما به تندی پاسخ می دهید او در حیرت می ماند که شما چرا اینقدر سرعت به خرج می دهید.

همگام شدن در کلام نه تنها باید در ریتم بلکه باید بلندی و کوتاهی صدا نیز باشد. اگر کسی با صدای آهسته صحبت می کند از افرادی که صدای آهسته و آرامی دارند استقبال بیشتری می کند.

ضمن همگام شدن با افراد طرف مقابل تان می توانید تصورات ذهنی از پیش ساخته توسط فرد مقابل تان را نابود سازید و تصوری که می خواهید از خود برای او بنا سازید همگام شدن گارد های مقاومت را درمی نوردد و انسان ها را به یکدیگر نزدیک می کند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد