درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 08:12   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30894صفحه نخست » یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 09:19
مهارت نیروی کار جوان را تقویت کنید
اون گارو به عنوان رئیس منابع انسانی Master card هرچند نمی‌توان گفت که از تکنولوژی ترس دارد اما خودش اعتراف می‌کند که استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای او کار چندان ساده‌ای هم نیست-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اون گارو به عنوان رئیس منابع انسانی Master card هرچند نمی‌توان گفت که از تکنولوژی ترس دارد اما خودش اعتراف می‌کند که استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای او کار چندان ساده‌ای هم نیست- حداقل در ابتدا برای او آسان نبود. اون 51 ساله‌ می‌گوید: من متوجه شدم که در این دنیای جدید فضای مجازی موضوعات زیادی را باید یاد بگیریم.به همین خاطر او داوطلب شد تا در یک برنامه آموزش دوطرفه که توسط یکی از گروه‌های منابع کسب‌وکار داخلی ترتیب داده شد، شرکت کند. این برنامه کارمندان جوان را با همکاران مسن‌تر در کنار هم قرار می‌دهد تا روی مهارت‌های تکنولوژی کار کنند.

 

برای اون هم یک مربی در نظر گرفته شد که نام او ربکا کافمن بود که 24 ساله و یک کاربر حرفه‌ای رسانه‌های اجتماعی بود و به اون آموزش می‌داد که چگونه از توییتر استفاده کند و همچنین به او نحوه بهره بردن از سایت‌های ایجاد شبکه مثل Linkedin را می‌آموخت. اون می‌گوید: «ربکا طرز فکر مرا درباره نحوه استفاده از فضای اجتماعی شکل داد. اکنون زمانی از روز خود را به Linkedin اختصاص می‌دهم و حالا بیشتر به اهمیت رسانه‌های اجتماعی پی برده‌ام. در عین حال کارکردن با ربکا به اون کمک کرد تا بهتر بتواند با افراد جوان نسل جدید که مصرف‌کنندگان و نیروی کار آینده هستند، ارتباط برقرار کند. با توجه به تغییراتی که در صنعت مسترکارت در جریان است، داشتن چنین بینشی بسیار ضروری است. اون می‌گوید: «این نسل جدید آینده را در قالب عادت‌های خرید شکل می‌دهند. آنها از پول نقد برای خرید استفاده نمی‌کنند.

آنها از ابزارهای الکترونیک استفاده خواهند کرد. در نتیجه، شرح وظایف در مسترکارت تغییرکرده است.» ربکا نیز از این رابطه سود برد. اون به او مشاوره حرفه‌ای داد و به او کمک کرد تا مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشد. اکنون صدها نفر از کارمندان مسترکارت در این برنامه شرکت می‌کنند که در حال حاضر در پنج دفتر اجرا می‌شود. اون می‌گوید: «گویی این مساله واگیر دارد- افراد دستشان را بالا می‌برند و می‌گویند: «من یک مربی می‌خواهم. مهم این است که داوطلب شوید

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4116

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد