درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 08:35   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

جریمه استفاده از واتس‌اپ برای این کارمندان

  جریمه استفاده از واتس‌اپ برای این کارمندان


ادامه ادامه مطلب دو

تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!

  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش داده‌ها در پوشش خبری پناهجویان اقلیمی
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!
  چرا در محیط کار استرس می‌گیریم؟
  جریمه استفاده از واتس‌اپ برای این کارمندان
  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران
  چرایی کاهش اعتماد به رسانه‌ها
  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی
  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد
  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30874صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 14 شهریور 1396 - 08:21
چهار راه برای افزایش سهم صدا
مفهوم “گوش دادن به گفت‌وگوها” هسته‌ی اصلی اکثر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی است. درصدی از همه‌ی گفتگوها و محتوای آنلاین در مورد شرکت شما در مقایسه با رقبای‌تان، سهم صدا نامیده می‌شود. در این‌جا چهار کلید برای افزایش سهم صدای شما وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مفهوم “گوش دادن به گفت‌وگوها” هسته‌ی اصلی اکثر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی است. درصدی از همه‌ی گفتگوها و محتوای آنلاین در مورد شرکت شما در مقایسه با رقبای‌تان، سهم صدا نامیده می‌شود. در این‌جا چهار کلید برای افزایش سهم صدای شما وجود دارد.

دور از دید، دور از ذهن
مشتریان‌تان را به طور مستمر از برندتان آگاه کنید. ما هر روز با صدها برند تعامل داریم، با این حال چگونه همه‌ی آن‌ها را به یاد داشته باشیم؟ به یادسپاری از طریق تکرار افزایش می‌یابد. اگر می‌خواهید مشتریان‌تان در مورد برند شما تولید محتوا کنند، باید آن‌ها را به یاد داشته باشید. تعامل با برند از طریق تعاملات اجتماعی وب به اوج خودش می‌رسد. بیشتر مشتریان شما را در مکان‌هایی که وقت خود را صرف می‌کنند، می‌بینند و با شما تعامل می‌کنند، به همین دلیل حضور شما در سایت‌های اجتماعی بزرگی مثل فیسبوک و توئیتر مهم است هدف ایجاد صفحات تبلیغاتی زرد نیست در واقع شما باید مشتریان‌تان تعامل داشته باشید.


رضایت‌مندی
بهترین راه برای افزایش سهم صدای برند شما مشتریان راضی‌تان هستند. مشتریان خوشحال برای شما محتوا تولید می‌کنند و رضایت‌شان را اعلام می‌کنند و این باعث جذب مشتریان جدید و بالقوه برای برند شما می‌شود.


چهره، نه لوگو
انسان‌ها جالب هستند، در حالی که شرکت‌ها این‌گونه نیستند. همه دوست دارند در مورد مردم حرف بزنند و صحبت کردن در مورد شرکت‌ها کمی خسته‌کننده به نظر می‌آید. بنابراین اگر شما می‌خواهید سهم صدای‌تان را افزایش دهید، چیزهایی به مشتریان‌تان ندهید تا در مورد آن صحبت کنند، بلکه کسانی را بدهید که در مورد آن صحبت کنند از این طریق جذابیت سهم صدای شما افزایش خواهد یافت. این بحث هسته‌ی اصلی کتاب جدید جولین اسمیت است.


آب‌نبات بدهید.
زمانی که یک کودک به دکتر مراجعه می‌کند، اگر پسر خوبی باشد جایزه‌اش آب‌نبات چوبی خواهد بود اما اگر اوقات تلخی به راه بیندازد این آب‌نبات دیگر از آن او نخواهد بود. من از مفهوم پاداش مستقل از رفتار حمایت می‌کنم اگر چه ممکن است بسیاری از مربیان و مشاوران و غیره مخالف آن باشند. اگر می‌خواهید سهم صدای خود را افزایش دهید، وقتی را برای افرادی که برای شما محتوا تولید می‌کنند قرار دهید چه این محتوا رضایت‌محور باشد و چه برعکس. اگر کسی یک عکس از محصول شما در فیلکر آپلود کرد، او را دنبال کرده و یک پیام تشکر همراه با بن و تیشرت به او ارسال کنید و اما اگر کسی پست منفی در مورد شرکت شما می‌نویسد سعی کنید مشکل خود را حل کنید و برای او نیز یک پیام تشکر همراه با بن و پیراهن ارسال کنید. اگر شما رفتار مثبتی در برابر انتقادها داشته باشید، باعث می‌شود مردم به شما اعتماد کنند.


آیا شما سهم صدای خود را رهگیری می‌کنید؟ چگونه می‌خواهید آن را افزایش دهید؟
 

منبع: www.ibazaryabi.com
رها صابری

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


  10 گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی


  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و بین الملل استانداری آذربایجان‌ شرقی منصوب شد


  انتخاب اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های گیلان


  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  امضای تفاهم نامه همکاری مابین انجمن روابط‌عمومی‌ و سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


  اجرای به موقع مصوبات شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد به مناسبت دهه مبارک فجر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد