درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 17:45   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه

  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توصیه‌هایی برای خبرنگارانی که به استراحت نیاز دارند
  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه
  آینده مرجعیت رسانه‌ای متعلق به روایت‌های تصویرساز است
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر
  طرحی برای تعطیلی آزادی بیان
  آن‌ها که با آمدن هوش مصنوعی بیکار می‌شوند
  روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
  نقش داده‌ها در پوشش خبری پناهجویان اقلیمی
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30514صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 27 تیر 1396 - 13:20
کارگاه آموزشی روابط عمومی و مدیریت تولید محتوا برگزار شد
همزمان با قرار گرفتن در آستانه برگزاری دوازهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، کارگاه آموزشی "روابط عمومی و مدیریت تولید محتوای اثربخش" در محل هتل المپیک برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با قرار گرفتن در آستانه برگزاری دوازهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، کارگاه آموزشی "روابط عمومی و مدیریت تولید محتوای اثربخش" در محل هتل المپیک برگزار شد.


به گزارش شارا، سیدشهاب سید محسنی، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی و از مدرسان حوزه روابط عمومی و رسانه در ارتباط با اهمیت، نقش، تاثیر و کارکردهای تولید محتوا در فعالیت های روابط عمومی مباحثی را بیان داشت.


سید محسنی در این کار گاه با اشاره به مفهوم، انواع وفرایند تولید محتوادرروابط عمومی گفت: محتوا به‌ واحد اطلاعاتی اطلاق می‌شود که به‌صورت مکتوب یا دیجیتالی ارائه می شودو در اشکال مختلف صوتی،‌ تصویری،‌ متنی، صفحات وب، انیمیشن و فیلم و...قابل عرضه است.

 

وی افزود: امروزه واحدهای روابط عمومی بابهره مندی از ابزارهای اطلاع رسانی ارزان وبرخط توان انتقال پیام های شان را به انبوه بی شماری از مخاطب به صورت آنلاین دارند،لذا آنچه از اهمیت دوچندانی برخوردار شده است موضوع تولید محتوای با خلاقیت و جذابیت بالا، غنی واثربخش که مخاطبان را به تفکروتغییر نگرش ورفتار وادارد.


سیدمحسنی بااشاره به اهمیت داشتن راهبرد واستراتژی در تولید محتوا گفت:به اعتقاد راشل لاوینگر "استراتژی محتوا یک طراحی خلاقانه برای معماری اطلاعات است به شکلی که ساختمانی زیبا و جذاب و کاربردی، از محتوای قابل استفاده و در دسترس بنا شود."


وی بدترین شیوه تولید رامحتوا کپی رایت وبهترین شیوه آن تولید محتوایی همراه با خلاقیت و نوآوری بیان کرد وافزود: همواره محتوایی بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند که حرفی جدید ومنحصر به فردبرای گفتن به مخاطبان داشته باشند .

در پایان این کارگاه چهار ساعته که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، مدرک و گواهی حضور در این کارگاه به شرکت کنندگان ارایه شد.



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


  راستی‌آزمایی تصویری: یافتن مکان عکس‌ها با ابزارهای رایگان


  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد


  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی


  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران


  چگونه در شرایط بد اقتصادی رهبران سازمانی خوبی باشیم؟


  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای


  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد