درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30509صفحه نخست » سه شنبه، 27 تیر 1396 - 09:39
تبلیغات مؤثر در کسب و کار
آیا تا به حال یک ایده تبلیغاتی قدیمی را دیده اید که بارها و بارها در تلویزیون یا تبلیغات محیطی تکرار شده باشد و از خود سوال کنید، احمقانه نیست که یک تبلیغ بارها و بارها تکرار شود تا جایی که هیچ کس دیگر نگاهی به آن نیندازد؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا تا به حال یک ایده تبلیغاتی قدیمی را دیده اید که بارها و بارها در تلویزیون یا تبلیغات محیطی تکرار شده باشد و از خود سوال کنید، احمقانه نیست که یک تبلیغ بارها و بارها تکرار شود تا جایی که هیچ کس دیگر نگاهی به آن نیندازد؟ ایده های ابتکاری و خلاقانه تبلیغاتی همیشه توجه را به خود جلب می کنند و افراد را به بیشتر دانستن در مورد پیام آن تبلیغ ترغیب می کند. از این رو دلیل خلاق بودن طراحان و کارگردانان و تفکر و یافتن ایده های نو و روش های خلاقانه برای رساندن پیام به مردم بیش از پیش مشخص می شود.

یک پیام تبلیغاتی نباید به اندازه ای روشن و واضح باشد که بیننده در نگاه اول آن را دریافت کند بلکه باید کمی حس کنجکاوی او را تحریک و وی را وادار به فکر کردن کند. در اینجا سایت پرشین جی اف ایکس قصد دارد تعدادی از ایده های تبلیغاتی خارق العاده و زیبا را با شما به اشترک بگذارد، به این امید که الهام بخش شما در طراحی و ساخت کارهای حیرت انگیز و قابل تحسین باشد.

تبلیغات، جایگاهی بسیار ویژه در فرآیندهای بازاریابی  دارد و موجب ترویج یک ایده کالا یا خدمت در میان متقاضیان می شود. از طرف دیگر مشتری نیز باید بداند که چه چیزی برای فروش داریم تا بتواند خریدی انجام دهد و این دلیلی بر اهمیت تبلیغات و جایگاه آن در فرآیند بازاریابی است. تبلیغات مؤثر دست  یاریگر بازاریابی مدرن در فروش مؤثر است، چه آنکه همان گونه که سرجیو زیمن می گوید: «فقط و فقط یک قانون وجود دارد و آن اینکه تبلیغات باید منجر به فروش شود.»

توصیه های حرفه ای از مدیران موفق

- بهتر است پروفایل های رسمی و حرفه ای در شبکه های اجتماعی معتبر و پر کاربر داشته باشید. پروفایل تجاری شما باید شامل توضیحات، کلمات کلیدی و لینک های ارجاع داده شده به وب سایت تجاری تان باشد. همچنین گروه ها یا مکالماتی را که در مورد نوع محصولات یا سرویس های شما صحبت می کنند بررسی کرده و در مکالمات شرکت کنید. البته باید توجه داشته باشید که نباید برای آنها اسپم ایجاد یا محصولات خود را تبلیغ کنید.

- ارسال خبر نامه ایمیلی یا پیشنهادات تبلیغاتی به مشتریان به آنها چشم اندازی از کسب و کار شما ارائه می هد. البته اطمینان حاصل کنید که اجازه ارسال ایمیل به آنها را دارید، زیرا در غیر این صورت ممکن است که ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود. ایمیل ارسالی شما می تواند شامل یک کتاب الکترونیکی رایگان، مقاله ای پر محتوا یا موارد مفید مربوط به کسب و کارتان باشد. به طور مثال اگر شما روی بحث سلامتی فعالیت می کنید، برای کسانی که مایل به دریافت خبرنامه رایگان ایمیلی شما هستند، مقاله ای تحت عنوان «10 راه آسان برای کاهش وزن بدون گرفتن رژیم غذایی سنگین» ارسال کنید.

- شما می توانید به دنبال اقدامات متفاوت باشید، مثلاً در صورت توانایی، با برنامه های رادیو، تلویزیون و مجلاتی که مخاطبان آنها به چیز هایی که شما عرضه می کنید، علاقه مند هستند، ارتباط برقرار کنید. این ارتباط صرفاً برای تبلیغ نیست.

همانطور که می دانید تبلیغ در چنین رسانه هایی هزینه گزافی در پی دارد و بحث این مقاله، تبلیغات کم هزینه است. برخی از کسب و کارها محتوایی برای ارائه دارند که برای برخی از رسانه ها جالب خواهد بود و می توانند با هم معامله کنند. در ازای ارائه این محتوا در رسانه، می تواند نامی از آن کسب و کار برده شود. در این مورد به خصوص، به خاطر داشته باشید که باید برای عرضه تقاضا توانمند باشید زیرا در رسانه های جمعی اینچنینی سیلی از مخاطبان در معرض تبلیغ شما قرار خواهند گرفت و در صورت عدم توانایی برای عرضه تقاضای انبوه، بدبینی را در ذهن مشتریان ایجاد خواهید کرد.

می توانید یک مقاله در حیطه تخصص خود نوشته و آن را برای روزنامه، مجلات، وب سایت ها و دیگر رسانه های حیطه فعالیت خود، ارسال کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که نام شما و وب سایت تان در آن درج شده باشد. می توانید سرویس یا محصول خود را نیز در انتهای مقاله ارجاع دهید و ضمیمه آن کنید.

- در عصر امروز، تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی شود. اکنون و در دنیای امروز روش های نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر لازم است روش های متنوعی را امتحان کنید.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد