درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 تیر 1401 - 03:35   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چراغ راه روابط‌عمومی
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
  روزنامه‌نگاری برند؛ ژورنالیسم در خدمت کسب‌وکار
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها
  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
  روز جهانی روابط‌عمومی
  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست
  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30429صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 19 تیر 1396 - 09:58
پرسش و پاسخ درباره تبلیغات در فضای مجازی و روزنامه
پرسش: مدیر یک شرکت تولیدی هستم و بسیار مایلم در روزنامه ها محصولات شرکتم را تبلیغ کنم، اما همکاران من مرا تشویق می کنند تا در فضای مجازی تبلیغ کنم. آیا واقعا عصر تبلیغات در روزنامه ها گذشته است؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: مدیر یک شرکت تولیدی هستم و بسیار مایلم در روزنامه ها محصولات شرکتم را تبلیغ کنم، اما همکاران من مرا تشویق می کنند تا در فضای مجازی تبلیغ کنم. آیا واقعا عصر تبلیغات در روزنامه ها گذشته است؟

پاسخ کارشناس: بی تردید با آمدن تکنولوژی های جدید رسانه های جدیدی هم خلق شده اند، اما این به معنای حذف یک رسانه نیست. روزنامه ها هنوز به دلایل مختلف قابل اعتماد و استناد هستند. تبلیغات در روزنامه چند تا حسن دارد: اول اینکه شما روزنامه را براساس موضوع انتخاب می کنید مثلا اگر محصولی ورزشی دارید طبعا گزینه اول شما باید روزنامه ورزشی باشد و اگر یک کالای تولیدی دارید طبعا روزنامه های مدیریتی و اقتصادی می توانند گزینه انتخابی شما باشد.

نکته دوم اینکه تبلیغ در روزنامه ماندگار است و می تواند سال ها در آرشیو های مختلف بماند. نکته سوم اینکه هر روزنامه به طور متوسط توسط سه الی پنج نفر دیده می شود و به عبارتی گاه دست به دست می شود. یکی دیگر از امتیازات تبلیغات در روزنامه این است که شما می توانید با انتخاب مشتریان هدف خود روزنامه را به دست مشتریان هدف خود برسانید.

فرضا اگر شما کالایی برای مدیران شرکت ها تولید کردید، می توانید در روزنامه آگهی کنید و روزنامه را با توزیع اختصاصی به دست مدیران شرکت های مختلف برسانید تا آنها مستقیم از تولید کالای شما مطلع شوند، بنابراین تبلیغات در روزنامه امتیازاتی دارد که سایر رسانه ها ندارند. اما اگر شما می خواهید یک کمپین تبلیغاتی راه بیندازید طبعا همه رسانه ها با توجه به بودجه تبلیغاتی شما می توانند گزینه های انتخابی شما باشند چرا که هر رسانه مشتریان خود را دارد. کسانی که تلویزیون می بینند، می توانند همان هایی نباشند که روزنامه می خوانند یا در شبکه های اجتماعی حضور دارند.

پیشنهاد می شود با توجه به اهداف تبلیغات و بودجه بندی شرکت، یک رسانه برای خود انتخاب کنید که مشتریان شما با آن رسانه نسبت نزدیک تری دارند اما از آنجایی که روزنامه رسانه ای فراگیر است، می توانید از روزنامه نیز برای تبلیغ محصول خود استفاده کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  بهترین روش‌های ارزیابی روابط‌عمومی در سال 2022


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شورای شهر سیرجان


  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد


  چراغ راه روابط‌عمومی


  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی بهزیستی استان بوشهر


  مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است


  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی