درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 17:30   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه

  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه
  آینده مرجعیت رسانه‌ای متعلق به روایت‌های تصویرساز است
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر
  طرحی برای تعطیلی آزادی بیان
  آن‌ها که با آمدن هوش مصنوعی بیکار می‌شوند
  روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
  نقش داده‌ها در پوشش خبری پناهجویان اقلیمی
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30287صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 11 تیر 1396 - 09:39
محتوا دغدغه اصلی شبکه ملی اطلاعات است
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گلایه‌ها درباره شبکه ملی اطلاعات گفت: دغدغه‌ها در موضوع شبکه ملی اطلاعات مربوط به تولید محتوای بومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گلایه‌ها درباره شبکه ملی اطلاعات گفت: دغدغه‌ها در موضوع شبکه ملی اطلاعات مربوط به تولید محتوای بومی است. محمدجواد آذری‌جهرمی با اشاره به چارچوب‌های تعیین شده برای شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد: یک نگاه به شبکه ملی اطلاعات تعریفی است که به لحاظ فنی ارائه شده که در برنامه ششم توسعه ماده 46 هم آمده است و شورای عالی فضای مجازی نیز، یک بار الزاماتی را به آن اضافه کرد. به‌طور مثال الزام شده است شبکه با مدیریت مستقل باشد؛ به این معنی که تجهیزات شبکه مدیریت مستقل داشته باشد یا با گذرگاه‌های مجزایی قابلیت تعامل با شبکه جهانی اینترنت داشته باشد که تمام این تعاریف فنی است. وی با بیان اینکه در این 3 تا 4 سال گذشته زمان و انرژی زیادی برای توسعه زیرساخت‌ها گذاشته شد، اظهار کرد: تغییرات بسیار مهمی در این حوزه ایجاد شده است و وزارت ارتباطات با اصلاح دسترسی‌ها توانسته تحرکی در جوانان و شرکت‌های بخش خصوصی به وجود آورد که به دنبال تولید محتوا و گرفتن سهم منطقه‌ای از بازارICT باشند؛ اما هنوز اشکالات و موانعی وجود دارد که باید برطرف شود.

 

وی تصریح کرد: اگر بازاری را توسعه دهیم که در اختیار تولیدکننده خارجی قرار گیرد؛ این موضوع به لحاظ اقتصادی و فرهنگی به صلاح کشور نیست و لازم است حرکت در توسعه، به شکلی باشد که بتوانیم شاخص‌ها را تغییر دهیم تا بازار در اختیار تولیدکننده داخلی قرار گیرد و البته امکان استفاده از تولیدات خارجی هم فراهم باشد؛ در این شرایط،‌ می‌توان اشتغال و تحرک در این حوزه را ایجاد کرد. وی تاکید کرد: واقعیت این است که به دلیل مقررات دست و پا گیر در داخل کشور، شاید برای برخی از تولیدکنندگان محتوای ما رقابت در عرصه بین‌الملل راحت‌تر از رقابت در عرصه داخلی باشد و با این مقررات دست و پا گیر، تولیدکننده محتوای داخلی امکان رشد ندارد. معاون وزیر ارتباطات در زمینه وظایف دستگاه‌های دخیل در موضوع تولید محتوای داخلی در فضای مجازی نیز گفت: صداوسیما که در حوزه ویدئو تاثیر بسیار بالایی دارد؛ اختلافاتی در این زمینه با وزارت ارشاد دارد و در حوزه دسترسی داخل شهری و داخل استانی هم عقب‌ماندگی‌هایی داریم که مهم‌ترین علت آن نبود رقابت و انحصار شرکت مخابرات است و این شرکت هم با مشکلات عدیده‌ای درگیر است و توان سرمایه‌گذاری ندارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4082

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


  راستی‌آزمایی تصویری: یافتن مکان عکس‌ها با ابزارهای رایگان


  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد


  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی


  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران


  چگونه در شرایط بد اقتصادی رهبران سازمانی خوبی باشیم؟


  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای


  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد