درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30266صفحه نخست » جمعه، 9 تیر 1396 - 19:45
نقش رسانه های اجتماعی در پیشگیری از رواج خودکشی در نوناووت
دیوید لاسون، افسر پلیس RCMP، که ریاست شورای Embrace Life را نیز به عهده دارد، معتقد است که رسانه های اجتماعی نقش مهمی در اجرای موفقیت آمیز برنامه پنج ساله ای ایفا می کنند که با هدف کاهش آمار خودکشی در نوناووت تدوین شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دیوید لاسون، افسر پلیس RCMP، که ریاست شورای Embrace Life  را نیز به عهده دارد، معتقد است که رسانه های اجتماعی نقش مهمی در اجرای موفقیت آمیز برنامه پنج ساله ای ایفا می کنند که با هدف کاهش آمار خودکشی در نوناووت تدوین شده است.


لاسون می گوید که این برنامه که توسط Embrace Life و دولت نوناووت تدوین شده، جایگزین برنامه موقتی خواهد شد که سال گذشته به اجرا گذاشته شد. در سال 2016، گردهمایی در ایکالوئیت با شرکت نمایندگان اقوام مختلف ساکن نوناووت، جهت تبادل نظر در مورد تدابیر اتخاذ شده و برنامه های آینده  برگزار شد.

 

لاوسون می افزاید: یکی از مواردی که در این اجلاس بر روی آن تاکید شد، برقراری تماس مستمر با اقشار مختلف ساکن استان بخصوص جوانان و نوجوانان از طریق رسانه های اجتماعی بود. معتقدم همکاری با فیس بوک به ما امکان می دهد که با تعداد بیشتری از مردم ارتباط برقرار کنیم.


میانگین خودکشی در کانادا 11 نفر در هر 100 هزار نفر می باشد. اما این نسبت در نوناووت 117 نفر است. نرخ خودکشی نزد مردان اینوئیت 15 تا 29 ساله، 40 برابر نرخ خودکشی در کشور می باشد.


جالب اینکه میزان استفاده از فیس بوک در مناطق شمالی کشور، به مراتب بالاتر از میانگین آن در سطح کشور است. کوین پن، مدیر بخش سیاست های عمومی فیس بوک با اشاره به این مساله می افزاید: در جوامع ساکن مناطق دورافتاده، فیس بوک در واقع اصلی ترین ابزار برقراری تماس با یکدیگر تلقی می شود.


رسانه های اجتماعی، در حال حاضر نیز تمهیداتی را برای کاربران در نظر گرفته تا به صورت ناشناس پست ها و پیام های نگران کننده دوستان شان را گزارش کنند. اما چن می گوید که فیس بوک از این پس لینکی را برای تماس مستقیم با یکی از مراکز مشاوره ای وابسته به وزارت بهداشت کانادا که با فرهنگ بومی آشنا می باشد، در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

جورج هیکز، وزیر بهداشت نوناووت، می گوید که جوامع مختلف ساکن استان به خوبی به نیازهای خود واقف بوده و می دانند که بایستی تلاش هایشان را بر روی پیشگیری از خودکشی متمرکز کنند. جامعه ما با مشکلات بسیاری مانند فقدان فرصت های اقتصادی، وضعیت نابسامان مسکن و اثرات سوء مدارس شبانه روزی روبرو هستند. مردم ما می دانند که چه باید بکنند، فقط باید منابع لازم برای اجرای برنامه ها را در دسترس داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد