درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 14:18   

برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی

  برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»  ادامه دارد

  ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد

  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

  فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند
  جزییات نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» اعلام شد
  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی
  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )
  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند
  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی
  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم
  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند
  پیام تبریک معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی بر محور مشارکت مداری و اطلاع مداری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30245صفحه نخست » روابط عمومی بحرانسه شنبه، 13 تیر 1396 - 07:25
قابل توجه متخصصان روابط عمومی: بهترین روش برای مدیریت بحران در رسانه های اجتماعی
انتخاب کانال های مناسب برای ارتباط با ذینفعان در مواقع بحرانی در رسانه های اجتماعی کارآمد و مناسب است. سازمان ها می توانند برای استفاده از رسانه های جدید مانند یوتیوب و فیس بوک برای پاسخ به بحران از رسانه های جدید استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با استفاده روزافزون از رسانه های اجتماعی، متخصصان روابط عمومی مسئولیت مدیریت بحران های سازمانی را در چندین پلتفرم آنلاین و شبکه های اجتماعی انجام می دهند. با این حال، با دنیای دیجیتال همیشه در حال توسعه، برای تمرین کنندگان دشوار است که در مواجهه با بحران، از بهترین روش ها استفاده کنند.


بر اساس تجزیه و تحلیل محتوا از 73 مقاله منتشر شده در مورد رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران، بحران ها و راهبردهای ارتباطات بحران مورد بررسی گرفت و یک مدل ارتباطات بحران تعاملی (ICC) برای دانش پژوهان و متخصصان در زمینه روابط عمومی ایجاد شد.


در مدل ICC، "رسانه های اجتماعی بین سازمان و ذینفعان قرار گرفته و به عنوان یک پلت فرم تعاملی برای هر دو طرف در بحران کار می کنند. به جای خطی پذیرفتن و انتقال پیام ها در یک زمان، مدل ICC یک گفتگوی مثبت بین سازمان و ذینفعان برای ارتقاء «مثبت» پیشنهاد می کند.


برای تهیه یک ابزار استراتژی یکپارچه برای مدیریت بحران سازمان ها، مدل ICC پنج پاسخ اصلی بحرانی و شامل 28 استراتژی در مراحل قبل، در طی و بعد از بحران را مطرح کرد.


نتایج این تحلیل ها نشان می دهد انتخاب کانال های مناسب برای ارتباط با ذینفعان در مواقع بحرانی در رسانه های اجتماعی کارآمد و مناسب است. سازمان ها می توانند برای استفاده از رسانه های جدید مانند یوتیوب و فیس بوک برای پاسخ به بحران از رسانه های جدید استفاده کنند.


به عنوان مثال در سال 2009، دومینو در عوض استفاده از مطبوعات سنتی، یک ویدیو را در یوتیوب به عنوان پاسخی به دروغگوئی که در همان پلتفرم در 24 ساعت قبل راه اندازی شده بود، منتشر کرد. اول این که دومینو با انتخاب رسانه اجتماعی مناسب توانست به طور موثر در ارتباط با ذینفعان با تاثیرات احساسی منفی مقابله کند؛ دوم، دومینو توانست در کوتاه ترین زمان ممکن - بدون انتظار انتشار گزارش های خبری در رسانه های سنتی- پاسخ و در برابر دروغگویی از خود واکنش دهد؛ سوم، توانست با استفاده از محتوای غنی و زنده از طریق یوتیوب پیام های مؤثر را انتقال دهد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد


  نقش فعالان روابط عمومی در تحقق اقتصاد دانش بنیان


  نخستین «جشن ملی روابط عمومی» برگزار می‌شود


  روابط‌عمومی‌ راهی به سمت ارتباطات موثر


  انتصاب رئیس اداره روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین


  استقلال؛ اصلی مهم در روابط‌ عمومی سازمان‌ها


  انتصاب مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو


  روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند


  انتصاب سرپرست جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت


  انتصاب معاون و مدیران حوزه بازاریابی بیمه کوثر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»