درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 مرداد 1401 - 08:19   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


ادامه ادامه مطلب سه

هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین

  هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر اقتصاد و دارایی: گل‌گهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق عمل کرده است
  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست
  امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سپه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه نوآوری نشان
  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟
  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی
  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد
  تجلیل فرماندار نهبندان از مسئول روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی
  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی سوادکوه شمالی
  زیستن در جهان چند فرهنگی
  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30242صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 10 تیر 1396 - 19:19
تظاهرات سیاسی در رسانه های اجتماعی
به طور فزاینده، ما شاهد تظاهرات سیاسی در رسانه های اجتماعی هستیم. فوری بودن، شفافیت و انعطاف پذیری رسانه های اجتماعی به این معنی است که نمایندگان کنگره باید آمادگی خود را برای پاسخ دادن به شیوه ای فزاینده دیجیتالی آماده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تقریبا 80 درصد از آمریکایی ها بر این باورند که رسانه های اجتماعی حداقل تا حدودی بر پیامدهای سیاست های عمومی تأثیر می گذارند. به طور خاص، آنها معتقدند رسانه های اجتماعی بر مسائلی مانند کنترل اسلحه، مهاجرت و تجارت تأثیرگذارند.

به طور فزاینده، ما شاهد تظاهرات سیاسی در رسانه های اجتماعی هستیم. فوری بودن، شفافیت و انعطاف پذیری رسانه های اجتماعی به این معنی است که نمایندگان کنگره باید آمادگی خود را برای پاسخ دادن به شیوه ای فزاینده دیجیتالی آماده کنند.

اکثریت پاسخ دهندگان (52٪) گفتند که رسانه های اجتماعی بر تصمیم رای گیری آنها تاثیر داشته اند، با این حال، دموکرات ها (28٪) به احتمال زیاد می گویند که رسانه های اجتماعی به طور قابل توجهی بر رای شان تاثیر گذاشته اند (در مقایسه با 14٪ جمهوریخواهان).

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان (57٪) حداقل گاهی اوقات افکار و احساسات سیاسی خود را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و نزدیک به 30 درصد از پاسخ دهندگان در طول دوره انتخابات ریاست جمهوری از رسانه های اجتماعی دور شدند. وقتی پرسیدند که چرا برگشتند، بسیاری از آنها گفتند که "فضای رسانه های اجتماعی بسیار سمی یا منفی است" (54٪).

 

 این احساس منفی بودن اخبار در اطراف انتخابات حتی در احزاب سیاسی (64٪ جمهوریخواهان و 54٪ دموکرات ها) درست بود. پاسخ دهندگان همچنین گفتند که آنها از شنیدن انتخابات ریاست جمهوری خسته شده اند (48٪).

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنج دلیل استرس‌زا بودن حرفه روابط‌عمومی


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  روابط‌عمومی هشتمین شغل استرس‌زا


  عکاسی و موبایل در روابط‌عمومی‌


  جنگ‌های عصر متاورس


  یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک


  جاری شدن یک قیام بر مدار ارتباطات بر محور قرن‌ها ...


  نشست هم اندیشی مدیران روایط‌عمومی‌های نظام سلامت برگزار شد


  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد