درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 11:37   

روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی

  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است

  روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است
  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی
  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی
  روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی
  انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»
  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است
  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود
  گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور
  روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30091صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 29 خرداد 1396 - 10:15
راه‌اندازی اپراتورهای ارائه‌‌دهنده خدمات و محتوای الکترونیکی
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با هدف تسریع در دستیابی به اهداف شبکه ملی اطلاعات عنوان و مجری پروژه‌های «دولت الکترونیکی و همراه» و «۱۰ برابر کردن تولید محتوای داخلی با رویکرد کسب‌وکار دیجیتالی» تغییر یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با هدف تسریع در دستیابی به اهداف شبکه ملی اطلاعات عنوان و مجری پروژه‌های «دولت الکترونیکی و همراه» و «۱۰ برابر کردن تولید محتوای داخلی با رویکرد کسب‌وکار دیجیتالی» تغییر یافت. خسرو سلجوقی مدیر پروژه 10 برابر کردن تولید محتوای داخلی با رویکرد کسب‌وکار دیجیتالی با مشارکت حداکثری بخش خصوصی اظهار کرد: بخش خدمات و محتوا از عناصر اصلی شبکه ملی اطلاعات است و در این راستا پروژه 10 برابر کردن تولید محتوای داخلی با رویکرد کسب‌وکار دیجیتالی در سال 95 با مدیریت من آغاز شد و در سال جاری با تغییر عنوان به آقای جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران سپرده شد. وی افزود: عنوان پروژه جدید «ایجاد اپراتورها/ شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات و محتوای الکترونیکی» و «توسعه زیرساخت و محتوای بومی» نامیده شده است.

 

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: برای تدوین منشور پروژه و برنامه اجرایی از تجربه و عملکرد پروژه دو برابر کردن استفاده خواهد شد که در هفته آینده پیش‌نویس منشور پروژه تهیه و برای کسب نظر و تایید به سازمان برنامه ‌و بودجه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال خواهد شد. سلجوقی تاکید کرد: این تغییر و تحول در عنوان و تعیین مسوول در سطح معاون وزیر در راستای اهمیت پروژه و ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت سازمان فناوری اطلاعات ایران و سایر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برای تسریع در دستیابی به شبکه ملی اطلاعات انجام ‌شده است. وی اضافه کرد: در همین راستا عنوان پروژه «دولت الکترونیکی و همراه» نیز به «ارائه 100 درصد خدمات دولت به‌صورت الکترونیکی بر بستر شبکه ملی اطلاعات با استفاده از ظرفیت توسعه‌ای دستگاه‌های تابعه خود با مشارکت حداکثری بخش غیردولتی با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور» تغییر کرد که از این پس با تمرکز بیشتر روی ارائه خدمات و هدف 100 درصدی تعیین خدمات دولت، دستیابی به اهداف شبکه ملی اطلاعات تسریع می‌شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4074

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است


  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود


  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»