درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 آذر 1402 - 17:01   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آلودگی هوا: اثرات بر خاک و آب
  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  واکنش شدید به اعتراضات ضد اسرائیلی، آزادی بیان را تهدید می‌کند
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30038صفحه نخست » جمعه، 26 خرداد 1396 - 21:39
مشتری مداری، مفهومی بیگانه برای شرکت های هواپیمایی
کانادایی ها و آمریکایی ها حداقل در یک مورد اتفاق نظر دارند. اینکه شرکت های هواپیمایی عملکرد خوبی ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کانادایی ها و آمریکایی ها حداقل در یک مورد اتفاق نظر دارند. اینکه شرکت های هواپیمایی عملکرد خوبی ندارند.


حدود دو سوم از آمریکایی ها و کانادایی ها با شرکت در نظرسنجی اخیر Angus Reid Institute، صنعت هواپیمایی را ناکارآمد دانستند. از پاسخ دهندگان پرسیده شد: آیا از کار خطوط هواپیمایی، بر حسب ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها راضی هستند و یا آنها را ناکارآمد و بخشی از یک کارتل می دانند؟


در پایان نظرسنجی که از 24 تا 28 ماه مه انجام و نتیجه آن در Huffington Post منتشر شد، 35 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی و 42 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی از کار شرکت های هواپیمایی ابراز رضایت کرده و معتقد بودند که وجود رقابت بین شرکت های هواپیمایی به ارائه قیمت ها و خدمات مناسب تر منجر می شود.


در مقابل 65 درصد از کانادایی ها و 58 درصد از آمریکایی ها، خطوط هواپیمایی را ناکارآمد دانسته و معتقد بودند که این شرکت به صورت کارتل عمل کرده و رقابتی وجود ندارد.

اما کانادایی ها و آمریکایی ها در نحوه دخالت و نظارت دولت بر صنعت هواپیمایی اتفاق نظر نداشتند. 63 درصد از کانادایی ها معتقد بودند که دولت بایستی مقررات سختگیرانه تری را برای این صنعت وضع کند. در حالی که 41 درصد از آمریکایی ها تعیین مقررات سختگیرانه تر را موثر دانستند.


37 درصد از پاسخ کانادایی ها و 59 درصد از آمریکایی ها دخالت دولت در صنعت هواپیمایی را لازم ندانسته و معتقد بودند که بازار خود خطوط هواپیمایی عرضه کننده خدمات نامناسب را تنبیه خواهد کرد.


در میان شرکت های هواپیمایی آمریکایی، United و در بین شرکت های کانادایی Air Canada از نظر سطح رضایتمندی مشتری در پایین ترین رتبه قرار گرفتند. 56 درصد از آمریکایی ها و کانادایی ها عملکرد یونایتد را خوب و 12 درصد ضعیف ارزیابی کردند. در میان شرکت های آمریکایی، به ترتیب Southwest، Jetblue، Alaska Airlines، Delta و American Airlines مکان های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.


77 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی  عملکرد WestJet را خوب و 50 درصد عملکرد Air Canada را مثبت ارزیابی کردند. نکته جالب اینکه 17 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی از Air Canada ناراضی بودند، در حالی که تنها 4 درصد از آمریکایی ها، عملکرد آن را ضعیف ارزیابی کردند. / ایران جوان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند


  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا


  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی


  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟


  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد


  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی


  بانک‌های منطقه یورو با تبلیغات گمراه‌کننده، وام‌دهی به آلاینده‌ها را پنهان می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی