درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29888صفحه نخست » چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 10:20
همایش ها و جلسات را کاهش دهید
مدیران مدرن با مسائل و مشکلات نوینی دست و پنجه نرم می کنند. در واقع اگر با دقت به محتوای اغلب جلسات مدیران کنونی نگاه کنیم، بیشتر آنها غیرضروری بوده و تنها وقت باارزش افراد را از بین می برند. بر همین اساس و همانطور که در مدیریت بهینه زمان مطرح است، توصیه ما کاهش میزان جلسات، همایش و کنفرانس های شرکت تان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیران  مدرن  با  مسائل  و  مشکلات  نوینی  دست وپنجه  نرم  می کنند.  در  واقع  اگر  با  دقت  به  محتوای  اغلب  جلسات  مدیران  کنونی  نگاه  کنیم،  بیشتر  آنها  غیرضروری  بوده  و  تنها  وقت  باارزش  افراد  را  از  بین  می  برند.  بر  همین  اساس  و  همان طور  که  در  مدیریت  بهینه  زمان  مطرح  است،  توصیه  ما  کاهش  میزان  جلسات،  همایش  و  کنفرانس های  شرکت تان است.

 به  این  ترتیب  زمان  بیشتری  را  برای  انجام  اموری  مهم تر  خواهید  داشت.  توجه  به  این  نکته  ضروری  است  که  در  کسب وکار  مدرن  مدیرانی  موفق  خواهند  بود  که  وقت  شان  را  به  صورت  بهینه  استفاده  کنند.  در ادامه  به  بررسی  دیدگاه  مدیران  برجسته  در  کسب  وکارهای  مختلف  خواهیم  پرداخت.  

ایده

جان  و  فارست  مارس،  پسران  فارست  مارس،  یکی  از  بهترین  نمونه های   موجود  در  زمینه  استفاده  بهینه  از  زمان شان  هستند.  در  واقع  هنگامی  که  تمام  رقبای  این  دو  مدیر  موفق  درگیر  همایش ها  و  جلسات  متعدد  بودند،  برادران  مارس  تصمیم  گرفتند  تغییری  اساسی  را  ایجاد  کنند.

این  تغییر  شامل  حذف  بسیاری  از  جلسات  غیرضروری  شرکت  و  کاهش  میزان  مشارکت  برند  در  کنگره ها  بود.  نتیجه  چنین  تصمیمی  در  زمان  خود  سروصدای  بسیاری  را  به  پا  کرد. در  واقع  این  شیوه  در  رسانه ها  به عنوان  بحران  مالی  برند  تحت  رهبری  برادران  مارس  تعبیر  شده  بود.

  با  این  حال  پس  از  گذشت  زمان  کوتاهی  بیانیه  شرکت  که  شامل  میزان  سود  ناخالص اش  بود،  خط  بطلانی  بر  تمام  ادعاها  کشید.  همچنین  لازم  به  ذکر  است  جلسات  ضروری  که  دو  برادر  مارس  در  آن  شرکت  می کردند،  به  کوتاه  ترین  شیوه  ممکن  برگزار  می شد.  

برند  آسدا  نیز  مانند  ماجرای  برادران  مارس  درگیر  کشمکش  بر  سر  کاهش  یا  افزایش  تعداد  جلساتش  بوده  است.  آلن  لیتون،  مدیرعامل  سابق این  برند،  تلاش  بسیار  گسترده ای  را  در  زمان  مدیریتش  برای  کاهش  همایش های  شرکت  انجام  داد.  البته  این  امر  به  آسانی  انجام  نشد،  زیرا  اغلب  مدیران  ارشد  آسدا  مخالف  کاهش  همایش های  شرکت  بودند.  با  این  حال  اثرات  انجام  پیشنهاد  لیتون  روی  افزایش  تولید  و  سود  این  شرکت  پاسخ  کوبنده ای  به  مخالفانش  بود.  

«کنفرانس  و  نشست  هایی  که  شرکت  گرفتار  آن  بود،  نه تنها  تأثیری  روی  افزایش  کیفیت  محصولات  نداشت،  بلکه  زمان  مناسب  در  راستای  ارائه  خدمات  پس  از  فروش  را  نیز  از  مجموعه  دریغ  می کرد.  گزینش  جلسات  راهکار  بسیار  سازنده ای  خواهد  بود.  در  واقع  برگزاری  نشست های  اندک  اما  هدفمند  روی  توسعه  برندها  تأثیر  شایانی  دارد.  من  ترجیح  می دهم  زمان  کمتری  را  به  حضور  در  جلسه  اختصاص  داده  و  در  عوض  بخش های  پژوهشی  شرکت  را  تقویت  کنیم.  همچنین  کارهای  بسیاری  وجود  دارد  که  می توان  به  جای  تلف  کردن  در  همایش ها،  صرف  آنها  کرد.  اگر  یک  مدیر  قادر  به  مدیریت  بهینه  زمان  برندش  نباشد،  بدون  شک  در  دستیابی  به  اهداف  کلی اش  ناکام  خواهد  ماند.  بر  همین  اساس  برنامه ریزی  زمان  در  شرکت  من  از  اساسی  و  مهم ترین  فعالیت ها  محسوب  می شود.»

اکنون  که  به  ایراد های  تلف  ساختن  زمان  در  کنفرانس  و  جلسات  اشاره  کردیم،  نوبت  به  ارائه  راهکار  جایگزین  خواهد  رسید.  در  اینجا  توصیه  من  براساس  ایده  کارآفرینانه  دان  بیرچ است.  در  ادامه  و  به  منظور  فهم  دقیق تر  ایده  این  مدیر  خلاق  به  بخشی  از  سخنان  وی  مراجعه  خواهیم  کرد.  

«سال  های  اخیر  دنیای  کسب  وکار  تحولات  عظیمی  را  به  خود  دیده  است.  یکی  از  این  تحولات  که  در  حوزه  مدیریت  شکوفا  شده،  اهمیت  گفت وگوی  رو دررو  با  مشتریان  و  در  برخی  موارد  نشست  خصوصی  با  آنهاست.  با  این  حال  اگر  بخواهیم  با  دقت  چنین  تقاضایی  را  مورد  بررسی  قرار  دهیم،  با  مشکلی  به  نام  کمبود  وقت  مواجه  خواهیم  شد.  خوشبختانه  پیشرفت  سریع  تکنولوژی  در  اینجا  نیز،  مانند  بسیاری  از  موارد،  به  کمک  مدیران  آمده  است.  اصطلاح  موسوم  به  «جلسات  هوشمند»  چند  سالی  است  که  رونق  پیدا  کرده  و  افراد  زیادی  به  استفاده  از  آن  علاقه  مند  شده  اند.  بر  همین  اساس  شما  می توانید  ملاقات  و  گفت وگوی  شخصی  تان  با  مشتریان  را  در  قالب  ویدئوکنفرانس  برگزار کنید.  به  این  ترتیب  هم  در  وقت تان  صرفه جویی  کرده اید  و  هم  رضایت  مشتریان  را  به  دست  خواهید  آورد.»

آنچه  در  عمل  باید  انجام  دهید

- در  انتخاب  نشست های  مهم  ظالمانه  عمل  کنید.  نباید  هیچ  کنفرانس  بی  هدفی  در  لیست  شرکت تان  قرار  داشته  باشد.  

- برای  نشست های تان  حداقل هایی  تعیین  کرده  و  دعوت شدگان  را  از  میان  افراد  مستعد  دارای  حداقل  شرایط  مورد  نیاز  انتخاب  کنید.  

- در  صورت  تداخل  زمان  یک  کنفرانس  با  برنامه ریزی تان،  بهتر  است  از  شرکت  در  آن  صرف نظر  کنید.  

- به  افرادی  که  در  جلسه  حضور  ندارند،  ایمیل  ارسال  کرده  و  آنان  را  آگاه  سازید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد