درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29876صفحه نخست » تشریفات در روابط عمومیچهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 07:14
زبان بدن چه نقشی در مذاکرات دارد؟
مهدی گودرزی کارشناسان ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی - امروزه حرکات بدن هر انسان نشان دهنده رفتار و نوع نگرش اوست. به را ستی اگر رفتار و حرکات هر شخصی مناسب باشد می تواند مسائل بزرگ را حل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه حرکات بدن هر انسان نشان دهنده رفتار و نوع نگرش اوست. به را ستی اگر رفتار و حرکات هر شخصی مناسب باشد می تواند 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199مسائل بزرگ را حل کند.

 

در گام اول هر برخورد مراحل سه گانه اتفاق می افتد در گام اول نوع پوشش هر شخص دیده می شود، در گام دوم حرکات بدنی bodylanguage و در گام سوم نوع کلام و گفتار هر شخص در مذاکرات است که دیده می شود. اگر می خواهید موفق شوید، باید به زبان بدن تان اهمیت بدهید. این مسئله خیلی مهم است، حتی مهم تر از زبان آوایی که با آن صحبت می کنید، چون به طور ناخودآگاه احساسی را که واقعاً دارید به دیگران منتقل می کند، حتی اگر کلمات و بیان شما چیز دیگری باشد.

 

اگر بخواهیم نمونه موفق از بادی لنگویج را بیان کنیم می توان رفتار و نوع حرکت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان را عنوان کرد. حرکت های بدنی او حساب شده و بسیار سنجیده است. مثلا از راه رفتن و گارد شخصیتی او می توان فهمید که چگونه است.

 

در برخوردها و ملاقات ها ژست و حالت قدرتمندی به خود می گیرد، وضعیت و استایل خود را در حالت های مختلف حفظ می کند و به موقع تغییر می دهد و در موقعیت های مناسب می خندد. این یک نمونه قابل مشاهده از یکbodylanguage مناسب است.

 

حال چگونه می توانیم این مهم را در مذاکرات اجرا کنیم. اگر بتوانیم در هر ملاقات و برنامه پوشش و لباس مناسب آن ملاقات را بپوشیم گام اول را صحیح برداشته ایم مثلا لباس یک جلسه رسمی با البسه یک میهمانی متفاوت است و یا لباس مورد استفاده در دانشگاه با لباس کوهنوردی متفاوت است پس داشتن پوشش مناسب اولین گام است، رنگ کت و شلوار تشریفات و مذاکرات رسمی مشکی و یا سرمه ای است که هم برای آقایان و هم خانم ها استفاده می شود.

 

 کفش مشکی و یا قهوه ای برازنده است و زدن کروات حتما لازم نیست. در مرحله بعد باید زبان بدن تان را کمی تغییر دهید مثلا در هنگام دست دادن کمی فاصله بگیرید، محکم باشید، به موقع بخندید، صاف باستید و ژست درست بگیرید. در گام آخر نوع کلام و گفتار است که باید رعایت شود، بلند حرف نزنید، به موقع حرف بزنید و سعی کنید شنونده خوبی باشید.




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد