درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:49   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29632صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 15:21
روابط‌عمومی‌ها مشاوران امین مدیران سازمان‌ها هستند
روابط‌عمومی‌ها مشاوران امین مدیران سازمان‌ها هستند و نقش بسیار مؤثری در ارتباطات و تعاملات درون و برون‌سازمانی دارند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در نشست صمیمانه با کارکنان اداره‌کل روابط عمومی که به‌مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد ضمن تبریک این روز به آنان اظهارداشت: روابط‌عمومی‌ها مشاوران امین مدیران سازمان‌ها هستند و نقش بسیار مؤثری در ارتباطات و تعاملات درون و برون‌سازمانی دارند.

دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در نشست صمیمانه با کارکنان اداره‌کل روابط‌عمومی که به‌مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد ضمن تبریک این روز به آنان اظهارداشت: روابط‌عمومی‌ها مشاوران امین مدیران سازمان‌ها هستند و نقش بسیار مؤثری در ارتباطات و تعاملات درون و برون‌سازمانی دارند.

به گزارش سادس به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، وی در ادامه به تبیین نقش روابط‌عمومی بعنوان بازوی کمکی و امین مدیریت بانک پرداخت و گفت:‌ تفکر روابط‌عمومی نزدیک به تفکر مدیریت است که در راستای آن باید زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم را تقویت نموده و روز به روز نسبت به ارتقاء مجموعه اهتمام ورزیم.
وی در ادامه با اشاره به نقش ارزنده روابط‌عمومی در داخل سازمان عنوان کرد: کارکنان روابط‌عمومی باید جایگاه خود را بدلیل نقش بی‌بدیلشان در اثرگذاری و الگوپذیری مجموعه از آنان گرامی بدارند و با جهت‌دهی و همسوئی با مدیران ارشد اهداف بانک را به ثمر برسانند.


فرحی نوآوری و تدبیر را لازمه کار روابط‌عمومی دانست و عنوان کرد:‌ با توجه به مأموریت پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ‌ICT باید برندسازی و انجام تبلیغات اثرگذار درخصوص محصولات و خدمات‌ این بانک توسط روابط‌عمومی بصورت جدی انجام پذیرد تا مطلوبیت از خدمات‌رسانی این بانک در جای‌جای کشور انعکاس یابد.


دکتر صباغی و مهندس فلاح‌فر اعضای هیأت مدیره نیز به مناسبت همین روز از اداره‌کل روابط عمومی بازدید و ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به آنان و تقدیر از زحمات و تلاش‌هایشان به تشریح نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها به ویژه در عصر ارتباطات پرداختند.


همچنین سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی و حوزه مدیریت نیز در نشست فوق ضمن تبریک این روز به تلاشگران عرصه روابط‌عمومی و ارتباطات به‌ویژه همکاران پرتلاش مجموعه روابط‌عمومی و مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق درخصوص برنامه‌های عملیاتی این اداره کل در سال‌جاری مطالبی را بیان داشتند.


گفتنی است: در نشست مذکور هریک از مشاوران و کارکنان اداره کل روابط‌عمومی درخصوص عملکرد این اداره‌کل در بخش‌های مختلف مطالبی را ارائه نمودند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد