درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29631صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 15:16
عملکرد مناسب و پویایی روابط عمومی مهمترین مشخصه این حوزه است
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: مدیران روابط عمومی استان با اتکا به عملکرد مناسب و پویایی در یک سال گذشته توانسته مهمترین مشخصه روابط عمومی کارآمد را به نمایش بگذارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: مدیران روابط عمومی استان با اتکا به عملکرد مناسب و پویایی در یک سال گذشته توانسته مهمترین مشخصه روابط عمومی کارآمد را به نمایش بگذارند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان، فرهاد عظیمی، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل امروز (31 اردبیهشت) به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: حماسه ملی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در 29 اردیبهشت نشان از علاقه ملی برای تداوم دولت تدبیر و امید و تبعیت از ولایت است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات هئیت رئیسه شورای سیاستگذاری روابط عمومی های استان در سال گذشته با حضور مدیران روابط عمومی ها برگزار شد، تصریح کرد: مدیران روابط عمومی استان با اتکا به عملکرد مناسب و پویایی در یک سال گذشته توانسته مهمترین مشخصه روابط عمومی کارآمد را به نمایش بگذارند.

عظیمی با تاکید بر اینکه سمپوزیوم روابط عمومی برای اولین بار در استان اردبیل با حضور اساتید کشوری در سطح بسیار بالایی برگزار شد، افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی ها و دستگاه های اجرایی به صورت اینفوگرافیک در سال گذشته نیز از دیگر کارهای هماهنگ روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بود که با استقبال عمومی و تقدیر مسئولان کشوری قرار گرفت.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل با اعلام این مطلب که توجه به نگاه تخصصی در روابط عمومی ها از اولویت برنامه های در دولت است، یادآور شد: تقویت روابط عمومی ها می تواند در اطلاع رسانی درست و دقیق عملکرد دستگاه های اجرایی تاثیرگذار باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد