درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 06:35   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29544صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 13:57
جشن روز ملی در سومین همایش روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد
سومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی روز چهارشنبه 27 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی روز چهارشنبه 27 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شد.

 
در ابتدای مراسم سید شهاب سید محسنی رئیس انجمن روابط عمومی گفت: انجمن روابط عمومی سه سال است که در  چنین روزی جشن می‌گیرد و به همه عزیزان که در حوزه روابط عمومی کار می‌کنند، تبریک می‌گویم. جامعه روابط عمومی در ایران طی سال 95 همانند سال‌های گذشته با رویدادهای مختلفی همراه بود.
 

وی ادامه داد: تلاش ما این است که با هدف ارتقای جامعه، به نشر اطلاعات و دانش روابط عمومی بپردازیم. انجمن‌ متخصصان روابط عمومی در سال 95 با همفکری اساتید و صاحب نظران این حوزه توانست تعریف جدیدی از روابط عمومی را متناسب با تغییر و تحولات جهانی ارائه کند.
 

وی عنوان کرد: انتشار دو کتاب جدید کاربردی در حوزه گزارش نویسی (روابط عمومی) و (راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب)، راه اندازی کانال خبری و تحلیلی تلگرامی انجمن، برگزاری یازدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و مشارکت در برگزاری اولین رخداد بررسی روابط عمومی در ایران می‌تواند از مهمترین اقدامات انجمن روابط عمومی دانست.
 

سید محسنی عنوان کرد: در سال 95 شاهد  برگزاری ششمین دوره مجمع عمومی انجمن متخصصان روابط عمومی و معرفی منتخبین این دوره هیئت مدیره و بازرسان بودیم. همچنین برگزاری دو کارگاه تخصصی و آموزشی، برگزاری دومین همایش و جشن ملی ارتباطات روابط عمومی در سال گذشته اتفاق افتاد.
 

دکتر زهرا سعیدی رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در این مراسم، گفت: روز روابط عمومی بهانه‌ای است که دور هم جمع شویم و به نوعی به برجسته‌سازی این شغل پر استرس بپردازیم و در تصمیم‌گیری فراکسیون روابط عمومی که به تازگی در مجلس حضور پیدا کرده و نوپا است، تلاش کرده‌ایم لایحه نظام جامع روابط عمومی و رسانه‌ای را به صحن علنی بیاوریم.
 

وی ادامه داد: باید بتوانیم در یک فضای شاد و آرام ارائه اطلاعاتی داشته باشیم. در زمینه اخلاق در روابط عمومی بیشتر کار کنیم. همچنین در نشست‌هایی که با مدیران روابط عمومی داشتیم، آنها هدف مشترکی را پیگیری نمی‌کنند. انتظار ما این است مدیران طرح و برنامه برای کار خود داشته باشند. هدف ما برجسته سازی روابط عمومی بر مبنای واقعی است و تلاش می‌کنیم آسیب‌ها را برطرف کنیم.
 

در پایان مراسم از تمبر روز روابط عمومی رونمایی شد. همچنین از افراد برتر روابط عمومی تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: تیتر شهر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد