درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:08   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29447صفحه نخست » دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 - 09:39
یک غول قلم آمریکا ـ نقش علاقه مخاطبان به روزنامه نگاران در ارتقاء اهمیت یک رسانه
هوارد اسمیت روزنامه نگار آمریکایی که 88 سال عمر و 63 سال روزنامه نگاری کرد 12 می 1914 به دنیا آمد. بیشتر کار او در خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال و شبکه های تلویزیونی «سی بی اس» و «ا.بی. سی.» گذشت.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هوارد اسمیت روزنامه نگار آمریکایی که 88 سال عمر و 63 سال روزنامه نگاری کرد 12 می 1914 به دنیا آمد. بیشتر کار او در خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال و شبکه های تلویزیونی «سی بی اس» و «ا.بی. سی.» گذشت. هوارد از سال 1939 تا دسامبر 1941 اخبار آلمان و سالهای اول جنگ جهانی دوم را از برلین گزارش می کرد و بارها با هیتلر و مقامات دیگر رایش سوم مصاحبه اختصاصی کرده بود.


هوارد اسمیت آخرین روزنامه نگار آمریکایی بود که پس از اعلان جنگ آمریکا به آلمان از برلین خارج شد و در این باره کتابی تحت عنوان «آخرین قطار از برلین» تالیف کرده که هالیوود آن را به صورت فیلم سینمایی درآورده و هوارد در آن شخصا نقش خود را ایفاء کرده است.


روزی که ارتش آلمان به رغم قرارداد عدم تجاوز دو جانبه، به شوروی حمله بُرد، هوارد در گزارش خود پیش بینی کرد که آلمان به زیان خود گام برداشت و شکست خواهد خورد و چرچیل در مجلس عوام انگلستان به این پیش بینی هوارد استناد کرد. علاقه مخاطبان به هوارد به قدری بود که پس از انتقال وی از شبکه «سی بی اس» به شبکه «ا.بی.سی»، به این شبکه که در میان سه شبکه بزرگ آمریکا سوم بود روی آوردند و از لحاظ مخاطب آن را در صدر جدول قرار دادند.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد