درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29428صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 08:15
75 درصد از بازاریابان قصد افزایش هزینه‌کرد در روابط عمومی را در طول پنج سال آینده دارند
بر اساس بررسی اخیر آننبرگ، بازاریابان، قصد افزایش نیروی انسانی داخلی و هزینه های کلی در حوزه روابط عمومی در طول پنج سال آینده دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس بررسی اخیر آننبرگ، بازاریابان، قصد افزایش نیروی انسانی داخلی و هزینه های کلی در حوزه روابط عمومی در طول پنج سال آینده دارند.


به گزارش شارا به نقل از ،62 درصد از 100 بازاریاب طرف مشتری (client-side marketers) که در نظرسنجی شرکت کردند، نشان دادند که قصد افزایش نیروی انسانی داخلی به منظور حمایت از روابط عمومی در طول پنج سال آینده دارند، در حالی که 75 درصد آن ها گفتند که قصد افزایش هزینه کردهای کلی را دارند.


این گزارش که در اوایل سال جاری انجام شد، همچنین نشان داد که سه روند مهمی که آینده روابط عمومی را تحت تاثیر قرار می دهند عبارتند از: گوش دادن اجتماعی (social listening)، داستان سرایی دیجیتال (digital storytelling) و بازاریابی در زمان واقعی (real-time marketing).


معون اجرایی ریاست آننبرگ، بیل دوگان، در اظهارات خود می گوید: "روابط عمومی به عنوان یک رشته، به وضوح در حال تحول بوده و به مسئله ای مهم برای بازاریابان تبدیل شده است". "و روابط عمومی به واسطه ظهور و حضور همه جانبه ارتباطات دیجیتال تحریک می شود. مسئله دیجیتال، روابط عمومی را در مقابل و مرکز توجه قرار داده است، چرا که اجازه می دهد تا ارتباط خروجی فوری انجام شده و بازخورد به درون دریافت شود. "


مسئله دیگری که از این گزارش روشن می شود آن است که بسیاری از بازاریابان معتقدند که روابط عمومی با بازاریابی در حال همگرایی (نزدیک شدن به هم) هستند. بر اساس گزارش آننبرگ، 72 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که روابط عمومی یا بیش از پیش با بازاریابی در یک ردیف و تراز قرار خواهد گرفت و یا تبدیل به زیر مجموعه ای از آن خواهد شد.


در حالی که یافته های این گزارش می تواند اثبات کننده یک مزیت برای کسانی که به شکل داخلی کار می کنند باشد، اما ممکن است برای کسانی که در خارج از شرکت ها در حوزه روابط عمومی با شرکت ها همکاری دارند کمتر اهمیت داشته باشد: بر اساس این گزارش، 44 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که تعداد کلی آژانس هایی که سازمان شان با آن ها کار خواهد کرد در طول پنج سال آینده ثابت خواهد ماند، در حالی که 31 درصد گفته اند که این تعداد کمی کاهش خواهد یافت.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد