درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 06:17   

رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی

  رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دکتر عاملی: روابط عمومی متاورس، عرصه حضور سه بعدی، محسوس، هویت‌دار، هویت بخش، غیر مرکزی، منعطف برای تغییر همراه با مشارکت همگانی در فضای دوم است
  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» از منظر تصویر
  حقوق شهروندی باید به یک گفتمان و مطالبه عمومی تبدیل شود.
  تقدیر از خدمات و زحمات روابط عمومی و امورفرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرنشتارود
  نماهنگ شادروان استاد پیشکسوت روابط‌عمومی قربانعلی پورمرادیان
  انتصاب، سرپرست روابط‌عمومی شهرداری زنجان
  رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی
  مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها بهترین حامیان روابط‌عمومی ها هستند
  پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی تقدیر شدند
  زبان گویای مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29428صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 08:15
75 درصد از بازاریابان قصد افزایش هزینه‌کرد در روابط عمومی را در طول پنج سال آینده دارند
بر اساس بررسی اخیر آننبرگ، بازاریابان، قصد افزایش نیروی انسانی داخلی و هزینه های کلی در حوزه روابط عمومی در طول پنج سال آینده دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس بررسی اخیر آننبرگ، بازاریابان، قصد افزایش نیروی انسانی داخلی و هزینه های کلی در حوزه روابط عمومی در طول پنج سال آینده دارند.


به گزارش شارا به نقل از ،62 درصد از 100 بازاریاب طرف مشتری (client-side marketers) که در نظرسنجی شرکت کردند، نشان دادند که قصد افزایش نیروی انسانی داخلی به منظور حمایت از روابط عمومی در طول پنج سال آینده دارند، در حالی که 75 درصد آن ها گفتند که قصد افزایش هزینه کردهای کلی را دارند.


این گزارش که در اوایل سال جاری انجام شد، همچنین نشان داد که سه روند مهمی که آینده روابط عمومی را تحت تاثیر قرار می دهند عبارتند از: گوش دادن اجتماعی (social listening)، داستان سرایی دیجیتال (digital storytelling) و بازاریابی در زمان واقعی (real-time marketing).


معون اجرایی ریاست آننبرگ، بیل دوگان، در اظهارات خود می گوید: "روابط عمومی به عنوان یک رشته، به وضوح در حال تحول بوده و به مسئله ای مهم برای بازاریابان تبدیل شده است". "و روابط عمومی به واسطه ظهور و حضور همه جانبه ارتباطات دیجیتال تحریک می شود. مسئله دیجیتال، روابط عمومی را در مقابل و مرکز توجه قرار داده است، چرا که اجازه می دهد تا ارتباط خروجی فوری انجام شده و بازخورد به درون دریافت شود. "


مسئله دیگری که از این گزارش روشن می شود آن است که بسیاری از بازاریابان معتقدند که روابط عمومی با بازاریابی در حال همگرایی (نزدیک شدن به هم) هستند. بر اساس گزارش آننبرگ، 72 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که روابط عمومی یا بیش از پیش با بازاریابی در یک ردیف و تراز قرار خواهد گرفت و یا تبدیل به زیر مجموعه ای از آن خواهد شد.


در حالی که یافته های این گزارش می تواند اثبات کننده یک مزیت برای کسانی که به شکل داخلی کار می کنند باشد، اما ممکن است برای کسانی که در خارج از شرکت ها در حوزه روابط عمومی با شرکت ها همکاری دارند کمتر اهمیت داشته باشد: بر اساس این گزارش، 44 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که تعداد کلی آژانس هایی که سازمان شان با آن ها کار خواهد کرد در طول پنج سال آینده ثابت خواهد ماند، در حالی که 31 درصد گفته اند که این تعداد کمی کاهش خواهد یافت.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  بیانیه انجمن روابط‌عمومی ایران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، "روز و هفته روابط‌عمومی"


  نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


  ارتباطات جهان‌گستر و روابط‌عمومی‌های ارتباط گر


  بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران


  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


  روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی


  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»