درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 00:28   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29411صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 - 08:41
مشاور روابط عمومی استاندار کرمان: در برابر دروغ گویی در جامعه مسئولیت اجتماعی داریم
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تاکید براینکه روابط عمومی ها در برابر دروغ گویی در جامعه مسئولیت اجتماعی دارند، گفت: روابط عمومی و هزینه در آن در حقیقت سرمایه گذاری برای نظام است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تاکید براینکه روابط عمومی ها در برابر دروغ گویی در جامعه مسئولیت اجتماعی دارند، گفت: روابط عمومی و هزینه در آن در حقیقت سرمایه گذاری برای نظام است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نقی عظیمی زاده شامگاه سه شنبه در آئین بزگداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، از روابط عمومی به عنوان مغز متفکر و پیشانی دستگاه های اجرایی یاد کرد و افزود: اگر روابط عمومی خوب عمل کند، موتور دستگاه رو به جلو، با سرعت و قدرت حرکت خواهد کرد.


وی با طرح این سوال که چگونه روابط عمومی می تواند جایگاه واقعی خود را داشته باشد و موتور دستگاه و سازمان باشد، یادآورشد: اصل علم و عمل یعنی تجهیز به سلاح علم و تخصص و دانش روز و آگاهی همراه با عمل و پشتکار فراوان، عمل با چاشنی عشق.


مشاور استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروزه روابط عمومی وظایف سنگینی همچون اطلاع رسانی، تشریفات، تبلیغات و ... را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: با وجود استانداری پرتلاش در دولت تدبیر و امید برای استان کرمان که خودش را وقف استان کرده است و اقتصاد مقاومتی را با مفاهیم جدید باز تعریف کرده و مدلی نو در کشور ایجاد کرده، تکیه بر مسئولیت اجتماعی مهمترین موضوعی که توسط روابط عمومی ها باید دنبال شود.


عظیمی زاده با اشاره به اینکه امروز با وجود انتخابات، فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای و انتخاب اصلح یک مسئولیت اجتماعی است،گفت: ما نتیجه عدم مشارکت در انتخابات را در دوره هایی دیدیم و با گوشت و پوست لمس کردیم.


وی با تاکید براینکه روابط عمومی ها در برابر دروغ گویی در جامعه مسئولیت اجتماعی دارند،افزود: اگر در عمل با مردم و مخاطبین و مدیران خودمان با صداقت برخورد کنیم باعث ایجاد امید در روح جامعه می شویم.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان تصریح کرد: روابط عمومی ها در قبال شور و نشاط اجتماع و انسان های اطراف مسئولیت اجتماعی دارند.
عظیمی زاده آگاهی بخشی به ارباب رجوعان برای شناخت حق و حقوقشان را یکی از مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی و هزینه در آن در حقیقت سرمایه گذاری برای نظام است.


وی اصل صداقت و واقع گرایی و توجه به مسئولیت های اجتماعی، اصلاح گرایی و آموزش، عدم توجه به اخبار دروغ و مغرضانه و عدم تائید برذهن، احترام به مخاطبین و پرهیز از تحقیر مردم و عدم تجسس در حریم خصوصی مردم، مخاطبین و مدیران و ... را از مشکلات و چالش های روابط عمومی ها عنوان کرد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد