درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29380صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 اردیبهشت 1396 - 10:04
کتاب «به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی و جمعی در روابط عمومی حرفه‌ای»
همزمان با برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب «به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی و جمعی در روابط‌عمومی حرفه‌ای» توسط انتشارات سیمای شرق به چاپ رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب «به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی و جمعی در روابط‌عمومی حرفه‌ای» تالیف نصیبه رستگارپور از جمله آثار جدید منتشرشده در این انتشارات است که در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است. این کتاب دریچه‌ای است به جهان نوین هوشمندی که روابط‌عمومی حرفه‌ای با آن مواجه شده است و تلاشی است برای ارائه راهکارها و راهبردهایی نوین در سازمان‌ها، برای هماهنگی هر چه بیشتر روابط‌عمومی حرفه‌ای با این محیط نوین هوشمند

در مقدمه این کتاب آمده است :

مشتریان، مصرف‌کنندگان و مخاطبان سازمان امروزه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌هایی که دسترسی آن‌ها برای مشارکت فعال بیشتر در محیط هوشمند حول سازمان‌ها را بیشتر می‌کند؛ از فرایند طراحی تا تولید محصولات و خدمات؛ طراحی و انتشار تبلیغات؛ بازاریابی و فروش و حتی تعیین قیمت کالا و خدمات، همراه و همکار سازمان هستند و در کلیه این فرایندها مشارکت فعال دارند .

در واقع مشتریان و مصرف کنندگان، سلایق خود، احساسات و نیازهایی که دارند را به صورت داوطلبانه روانه محیط شبکه هوشمند سازمان می‌کنند. عادت‌ها، نیازها و گفت‌وگوها و ارتباطات آن‌ها با سایر مشتریان و مخاطبان سازمان در محیط هوشمند سازمان و در ارتباط با سازمان، در فرایند تولید تا ارائه خدمات و محصولات سازمان‌ها تعیین‌کننده شده است .

به این ترتیب روابط‌عمومی برندها -از برندهای محلی تا برندهای جهانی- چاره‌ای ندارند جز هماهنگی با این محیط هوشمند که تحت تاثیر مشارکت سهامداران، شرکاء، کارکنان و مشتریان و مصرف‌کنندگان چهره و مضمونی کاملا فرهنگی یافته است. لازم است آن‌ها انعطاف پذیری فرهنگی خود را نسبت به هنجارها و سلایق فرهنگی مخاطبان سازمان خود، به شدت بالا ببرند

مضمون کتاب به این مقوله می‌پردازد که این انعطاف‌پذیری اگر چه روابط‌عمومی‌ها و سازمان‌های متبوع آن‌ها را در هر لحظه وادار می‌سازد که هماهنگ با فرهنگ حاصل از مشارکت انواع مخاطبان خود اعم از مشتریان و مصرف‌کنندگان، سهامداران، شرکاء و کارکنان عمل کند، اما در عین حال ظرفیت‌های بسیاری برای ایجاد خلاقیت‌هایی که سازمان برای بقاء به آنها احتیاج دارد، فراهم می کند: از خلاقیت در فرایند طراحی تا تولید محصولات و خدمات؛ تا خلاقیت در طراحی و انتشار تبلیغات؛ بازاریابی و فروش

این کتاب به پنج بخش تقسیم می‌شود که در این فصول به وظایف و استراتژی روابط‌عمومی، تولید و گزینش و انتشار محتوا در رسانه‌های جمعی و اجتماعی، مانیتورینگ و تهیه بولتن، تحلیل اخبار منفی و بحرانی و تحلیل محتوای بولتن‌های خبری پرداخته شده است. کتاب حاضر با مقدمه‌ای از دکتر محمدسلطانی‌فر منتشر شده است. قیمت کتاب 9000تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند در نمایشگاه بین‌المللی کتاب آن را خریداری کنند. غرفه‌ی انتشارات سیمای شرق در سالن A3ناشران عمومی، راهرو4، غرفه 777 واقع است .

 

منبع: تبیان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد