درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 11:19   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "بیماری مدیر عامل" و خطرات آن
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29060صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 29 فروردین 1396 - 07:25
نکته مهم بحث: چگونگی مدیریت نکردن یک فاجعه روابط عمومی
منشور مشتریان خطوط هوایی ایالات متحده می گوید: "هدف ما این است که هر پرواز را به یک تجربه مثبت برای مشتریان تبدیل نمائیم."
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک درس سودمند برای هر مدیر ارشد اجرایی در حذف اجباری یک مسافر از یکی از پروازهای خطوط هوایی ایالات متحده (United Airlines) در اوایل این هفته، که به طور گسترده ای نیز محکوم شد، وجود دارد - اگر شما به طور کامل قدرت افکار عمومی را درک نکرده اید، پس برای رنج بردن از عواقب آن آماده باشید.


در مورد United Airlines، عواقب آن تاکنون شامل طوفانی از انتقادها در رسانه های اجتماعی، واکنش شدید مشتری های بزرگ و کاهش شدید قیمت سهام این شرکت، می باشد.


اما بعید است که بدتر از آن نیز نشود. براحتی می توان انتظار داشت که پیامدهای این مسئله به همین جا ختم نخواهند شد.


به نظر من، او سزاوار این پست نیست، با توجه به اولین پاسخش به حادثه رخ داده که مسافر مذکور را "مخل و جنگجو" توصیف کرده بود.

 

حتی اداره حمل و نقل هوایی شیکاگو نیز این حادثه را «غیر مطابق با روش عملیاتی استاندارد ما" توصیف کرد. واقعا!


احتمالا، در آن لحظه، دیدن این که این حادثه برای مسافر بدبخت از هر دو جنبه فیزیکی و استرسی (روانی) چقدر ناراحت کننده بود، بسیار راحت بوده است، و همچنین بیان نشدن اضطراب آشکاری که دیگر مسافران تحمل نمودند، احتمالا به این خاطر بوده است که بسیاری از آن ها مشتریان وفادار آن شرکت هواپیمایی بودند.


با توجه به چنین حقایقی، مونوز باید چیزی مشابه این می گفت: "این یک حادثه عمیقا تاسف بار است و از طرف United Airlines، من از اضطرابی که احتمالا برای آن مسافر و همچنین سایر مسافرین آن پرواز بوجود آمده، عذرخواهی می کنم. من شخصا شرایط این حادثه را بررسی خواهم کرد، و در صورتی که تحقیقات مشخص نمایند که شرکت مقصر بوده است، تمام تلاشم را خواهم نمود که اطمینان حاصل شود چنین حادثه ای هرگز دوباره تکرار نشود. این حادثه قطعا در راستای منشور مشتریان ما نیست. "


در ضمن، منشور مشتریان خطوط هوایی ایالات متحده می گوید: "هدف ما این است که هر پرواز را به یک تجربه مثبت برای مشتریان تبدیل نمائیم."


پس چرا مونوز این قدر بد واکنش نشان داد؟
او با توجه به تجربه ای که به عنوان مشاور مدیریت بحران داشت، یا بی کفایت بوده و یا قربانی مشاوره حقوقی شرکت شده است.


در هر صورت، او سزاوار اخراج است و اگر پاسخ او به دلیل مشاوره حقوقی شرکت بوده است، وکیل یا وکلای پرونده همچنین باید دستور دهندگان اصلی این حادثه را نیز مورد پیگرد قرار دهند.


یکی دیگر از درس های مهم این حادثه برای مدیران ارشد اجرایی این است: در مورد مشاوره حقوقی محتاط باشید.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی