درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 بهمن 1401 - 09:33   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص

  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص
  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند
  معتبرترین برندهای سال 2022
  عطش پایداری برای قانونی کردن فیلترینگ
  سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت‌فون‌ها را حل کرد!
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد
  هوش‌ مصنوعی هشت سیگنال‌‌‌ مشکوک از ستاره‌ها کشف کرد
  بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی جدید بازمی‌گردند
  روزنامه خراسان: بازگشت اینستاگرام؛ شاید هرگز!
  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29049صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 13:57
تلفن‌ها و رسانه های اجتماعی قدرت را به مشتری‌ داده‌اند
با آنچه به تازگی درباره برخورد کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد با یک مسافر شده، دیگر تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی قدرت را از شرکت ها گرفته و به مشتری‌ها داده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشدار به شرکت های عظیم آمریکایی؛ حواس تان را جمع کنند، چرا که مصرف کنندگان مجهز به تلفن های هوشمند و دوربین ویدئویی همه جا مراقب شما هستند.

مطلبی که در خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده، می گوید با آنچه به تازگی درباره برخورد کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد با یک مسافر شده، دیگر تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی قدرت را از شرکت ها گرفته و به مشتری‌ها داده‌اند.

ویدئوی کشیدن مسافر شرکت هوایی یونایتد در آمریکا بر کف هواپیما و خروج به زور او از پرواز تنها آخرین نمونه از این بدرفتاری در عصر رسانه های اجتماعی است.

در ماه فوریه نیز شرکت های دیگری به همین وضع دچار شدند؛ یک راننده اوبر ویدئویی از تراویس کالانیک از مدیران اوبر را در حالی که دارد با او بحث می کند پخش کرد، و مشتری کامکست تصویری از یک تکنسین این شرکت مخابراتی را پخش کرد که روی کاناپه او خوابش برده بود. کمپانی فدکس نیز مجبور شد معذرت خواهی کند چرا که فیلم یکی از مشتری ها نشان می داد راننده این شرکت جعبه ای را که مشخص بود حاوی مانیتور است بی محابا در محل پرت می کند.

تنها کمی پیش از این صدای چنین وقایعی به جایی نمی رسید و حتی به رسانه های محلی نیز راه نمیافت اما امروز با وجود تلفن های هوشمند و دوربین هایی که دم دست است همه چیز روی رسانه های اجتماعی برملا می شود و به گفته خبرگزاری آسوشیتدپرس قدرت را در دست مشتری قرار داده و گذشته است دورانی که کمپانی ها شکایت ها را به زیر فرش جارو می کردند.

کمپانی ها نمی توانند اشتباهات شرم آور خود را به طور کامل حذف کنند اما می توانند آنها را به حداقل برسانند. این کار با آموزش شروع می شود چرا که کارمندان باید وقتی وضع غیرعادی می شود بدانند که چطور باید واکنش نشان دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران


  بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی جدید بازمی‌گردند


  روزنامه خراسان: بازگشت اینستاگرام؛ شاید هرگز!


  هوش‌ مصنوعی هشت سیگنال‌‌‌ مشکوک از ستاره‌ها کشف کرد


  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  معتبرترین برندهای سال 2022


  سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت‌فون‌ها را حل کرد!


  عطش پایداری برای قانونی کردن فیلترینگ


  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند


  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد