درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 15 آذر 1402 - 18:21   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند
  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند
  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟
  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا
  فلسطینی‌ها پس از قطع ارتباط تلفن و اینترنت چگونه دوباره آنلاین شدند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29049صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 13:57
تلفن‌ها و رسانه های اجتماعی قدرت را به مشتری‌ داده‌اند
با آنچه به تازگی درباره برخورد کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد با یک مسافر شده، دیگر تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی قدرت را از شرکت ها گرفته و به مشتری‌ها داده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشدار به شرکت های عظیم آمریکایی؛ حواس تان را جمع کنند، چرا که مصرف کنندگان مجهز به تلفن های هوشمند و دوربین ویدئویی همه جا مراقب شما هستند.

مطلبی که در خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده، می گوید با آنچه به تازگی درباره برخورد کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد با یک مسافر شده، دیگر تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی قدرت را از شرکت ها گرفته و به مشتری‌ها داده‌اند.

ویدئوی کشیدن مسافر شرکت هوایی یونایتد در آمریکا بر کف هواپیما و خروج به زور او از پرواز تنها آخرین نمونه از این بدرفتاری در عصر رسانه های اجتماعی است.

در ماه فوریه نیز شرکت های دیگری به همین وضع دچار شدند؛ یک راننده اوبر ویدئویی از تراویس کالانیک از مدیران اوبر را در حالی که دارد با او بحث می کند پخش کرد، و مشتری کامکست تصویری از یک تکنسین این شرکت مخابراتی را پخش کرد که روی کاناپه او خوابش برده بود. کمپانی فدکس نیز مجبور شد معذرت خواهی کند چرا که فیلم یکی از مشتری ها نشان می داد راننده این شرکت جعبه ای را که مشخص بود حاوی مانیتور است بی محابا در محل پرت می کند.

تنها کمی پیش از این صدای چنین وقایعی به جایی نمی رسید و حتی به رسانه های محلی نیز راه نمیافت اما امروز با وجود تلفن های هوشمند و دوربین هایی که دم دست است همه چیز روی رسانه های اجتماعی برملا می شود و به گفته خبرگزاری آسوشیتدپرس قدرت را در دست مشتری قرار داده و گذشته است دورانی که کمپانی ها شکایت ها را به زیر فرش جارو می کردند.

کمپانی ها نمی توانند اشتباهات شرم آور خود را به طور کامل حذف کنند اما می توانند آنها را به حداقل برسانند. این کار با آموزش شروع می شود چرا که کارمندان باید وقتی وضع غیرعادی می شود بدانند که چطور باید واکنش نشان دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز موفّقیّت


  سرکوب صدای فلسطینیان


  چگونه شرکت‌های روابط‌عمومی بزرگ‌ترین مذاکرات آب‌وهوایی سازمان ملل را شستشو دادند؟


  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  آیا پیشنهاد دیگری برای افزایش مرجعیت خبری صداوسیما دارید؟


  هوش مصنوعی در سال 2023: فرصت‌ها و تهدیدات


  اجلاس آب‌وهوا یک شوخی بیمارگونه است


  افزایش اختیارات و قدرت معاونت امور رسانه‌ای در حوزه تبلیغات


  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


  روابط‌عمومی و ارتباطات: ابزاری قدرتمند برای مقابله با بحران‌های آب، خاک و هوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی