درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:08   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28957صفحه نخست » چهارشنبه، 23 فروردین 1396 - 09:33
رسانه ها تاثیر گذار در انتخابات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نقش رسانه ها در برگزاری شکوهمند و پر نشاط انتخابات امری انکار ناپذیر است. به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز همدان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پر نشاط و موفق در اردیبهشت ماه امسال خاطرنشان کرد:
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نقش رسانه ها در برگزاری شکوهمند و پر نشاط انتخابات امری انکار ناپذیر است. به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز همدان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پر نشاط و موفق در اردیبهشت ماه امسال خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز همدان با تهیه برنامه های مختلف و آگاه سازی مردم از طریق رسانه ملی در مراحل مختلف تبیینی و تشریحی در تلاش است رسالت خود را در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به انجام برساند.


حسین میسر با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در صدا و سیمای مرکز همدان افزود: در سیمای مرکز همدان با پخش برنامه هایی چون شکوه الوند، برنامه انتخاب، برنامه امروز(صبحگاهی) هر روز با پخش آیتم های ویژه انتخابات از جمله اخبار انتخاباتی، حضور مسئولان اجرایی انتخابات در برنامه ها و ارتباط تلفنی با مسئولان انتخاباتی استان همدان با ساختار ترکیبی استودیویی، ایوان الوند(شبانه) یک روز در هفته با ساختار ترکیبی و گزارشهای انتخاباتی از جمله برنامه هایی است که دردوران تبیینی و تشریحی تا 15 اردیبهشت ماه از سیمای همدان پخش می شود.


وی با اشاره به اینکه صدای مرکز همدان هم برنامه های ویژه ای برای این ایام تدارک دیده است گفت: برنامه هایی چون فرصتی برای ، مسیر پیشرفت ، گفتمان و پرداختن در برنامه های زنده با موضوعات انتخاباتی در برنامه هایی چون باغ زندگی، موج مهربانی، جوانان سلام ، دریچه ، رادیومحله و ماوشان عصرگاهی تنها بخشی از فعالیت های صدای مرکز همدان در ایام انتخابات است.


وی افزود: در معاونت خبر مرکز همدان هم علاوه بر پخش اخبار مربوط به ستاد انتخابات استان و شهرستان های همدان و هیات های نظارت بر انتخابات استان در چند برنامه گفتگوی ویژه خبری موضوعات مربوط به انتخابات اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: همدان پیام
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد